Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste sfeer vind ik lastig. Zaal 2 op de eerste Origins was echt fantastisch idd, maar ook Spoontech 5 years in 2015 in Club Rodenburg was prachtig. Theracords feestje in Arnhem in 2016 was meeeeega gezellig en goed. De Indigo op Defqon 2016 was magisch. Maar ook al die bekenden op een Q-Base 2018 bijv, in zowel die Convoi als de Spoontech bunkert. Een Loudfest 2017 met allemaal HT-ers en geweldige muziek. X-Qlusive B-Front in 2016.... De eerste VWAB in de Maaspoort, heb ff Partyflock gecheckt

Citaat:
Geef korte waardering over dit feest
Wat een sfeer/sets/gezelligheid met vrienden/top locatie. En het eten (broodje saté) was ook nog eens top. Snelle bediening, prima geluid. Een van de beste feesten waar ik geweest ben.


Lastige vraag man... damn

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

X-Qlusive Rebelion 2023.
Melodic vorig jaar was ook kicken

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Menig oude momenten op Defqon bij indigo en magenta. Maar dat is jaartje of 10 geleden.
Main concern in de blue op Defqon paar jaar terug.
Hardstyle Mafia Loudness Klokgebouw
Spoontech 5 years in 2012 was ook goud
Q base 2016 in de Theracords bunker
Penoze 2013 episch qua hoe underground het was. Momenten geweldige sfeer, maar ook echt een zombietown.
The Return of Headhunterz ook van voor tot achter goede sfeer

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bass protocol Vazard Chapters of the Night in Club Rodenburg
Radical Redemption the One Man Army in de HMH
De laatste Q-Base, met name de EoL & Spoontech Hangar
De botsauto stage van Intents 2015
De botsauto stage van meerdere We Are Hardstyle / Fatality edities

Pinnen of munten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Munten! Makkelijk met rondjes en heeft ook een extra festival gevoel imo. Overigens vind ik dit indoor dan ook weer anders dan outdoor. Indoor heb ik minder moeite met pinnen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Beste sfeer vind ik lastig. Zaal 2 op de eerste Origins was echt fantastisch idd, maar ook Spoontech 5 years in 2015 in Club Rodenburg was prachtig. Theracords feestje in Arnhem in 2016 was meeeeega gezellig en goed. De Indigo op Defqon 2016 was magisch. Maar ook al die bekenden op een Q-Base 2018 bijv, in zowel die Convoi als de Spoontech bunkert. Een Loudfest 2017 met allemaal HT-ers en geweldige muziek. X-Qlusive B-Front in 2016.... De eerste VWAB in de Maaspoort, heb ff Partyflock gecheckt

8/8 was ik bij crobro, stuk voor stuk legendarisch. Na covid nog een paar feesten geprobeerd, maar die sfeer (net als de muziek van toen) vind je niet meer.

OT: Voor dagfestivals munten, voor avondfeesten die minder lang duren is pinnen eigenlijk wel prima.

Beste festival-voedsel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind een Turkse pizza echt chill, op Defqon paar van gehad (ja je bent wel een meier lichter, maar oke) en ze waren grandioos. Lekker veel knoflook en sambal erop :cool:

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poehhh denk dat ik het wel met CRO eens ben! Kebab word ik ook altijd heel vrolijk van. Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker boys turkije noemer 1 lan! Mijn lieve oglums van het forum.

Ik eet niet op een festival.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

loempiatje gaat er altijd wel in onder invloed van meuk.
Of een smoothie.
Eten lukt sws wel.

jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks een goede 150 feesten heb ik inderdaad nog geen 10x iets gegeten denk ik :lol:

Wat me bijstaat is een goede durum döner op zondagochtend bij Dominator :clap:

Beste nummer van een artiest die je niks aan vindt? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unlocked - Bounce Back. tom geintje lieverd maar maak ff meer met early hc kicks

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hold that sucker down - devin wild

Niet perse dat ik niks met devin wild heb, maar ken verder niks van 'm en is nog nooit verder opgevallen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melody of World (Revealer Remix)

Heb normaal niks met Revealer en overige uptempo maar dit is wel grappig.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz - Golden

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marks schreef:

Beste nummer van een artiest die je niks aan vindt? :cool:


Ik wil graag de vraag even anders maken;
Welk artiest vind je wel wat aan, maar niet hun muziek.

Ik trap af....
Mandy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellige Uptempo :$

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kruelty,

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Garrix

Om in hetzelfde straatje te blijven. welke genre is normaal gesproken niet voor je weggelegd(of ben je niet in thuis), maar heb je wel een plaat bij die je grijs hebt gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Electric Universe - Mantra
Psytrance is wazige zooi, maar hij heeft wel dikke platen met nog redelijk wat tempo en relatief 'harde kicks' voor die scene (als ik ze überhaupt kicks mag noemen xd)

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind van die schlager/piratenmuziek echt de grootste kutzooi ooit, maar Die Mayrhofner - Schei-wi-dei-wi-du heb ik echt onnodig vaak geluisterd. Ooit een keer door een rondrijdende band op de camping van de Zwarte Cross wakker geblazen door dit nummer en sindsdien zit 'ie in m'n bij elkaar geraapte playlist. Ideaal nummer ook om vrienden mee wakker te maken op festivals of weekendjes weg :evil:

Leuke vraag! Zelfde nog een keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niks met Nederlandstalig, maar kan het Steen, EZG, Fano stijltje wel waarderen

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik ook voor schlager/piraten/feest weet niet hoe je het noemt, maar:



Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al geantwoord. Ben je er al uit op wie je gaat stemmen woensdag?
Vorige  1 ... 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic