Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 15:43 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers waren echt m'n favoriet, vanaf m'n eerste feestje (Decibel 2013 in de Euphoria), maar daarvoor natuurlijk die Emporium 2008 set compleet grijs gedraaid vroegah, jumpen op In The Marine/The Universe Twisters ergens in 2007 ofzo.... Dikke vette nostalgie. HHZ wel op een goede tweede plek, vooral door al het Hard With Style luisteren toentertijd.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 16:03 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Wie van de grote 3 (hhz/nc/dbstfn) geniet jouw voorkeur?

Poehhh lastig. Headhunterz heeft in mijn optiek de hoogste piek gehad en die sound was wel de reden dat ik hardstyle vet ben gaan vinden in 2007/2008. DBSTF waren vroeger vet maar zijn ook de afgelopen jaren een van de weinige artiesten die mij nog weten te boeien. Noisecontrollers natuurlijk ook een bizarre discografie, maar niet altijd in mijn straatje. Ik ga dan voor 1. HHZ, 2. DBSTF en 3. NC. Al doet het ergens wel een beetje zeer om DBSTF op 2 te zetten.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 16:29 

Hardtraxxer

Ik ga ook voor HHZ. Door hem ben ik wel echt de hardstyle ingetrokken.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 16:35 

Hardtraxx Veteran

Ik denk t/m 2013:
1. NC
2. DBSTF
3. HHZ

en sinds de terugkeer van alle drie is het:

1. DBSTF
2. NC
3. HHZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 17:43 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Wie van de grote 3 (hhz/nc/dbstfn) geniet jouw voorkeur?

Wie bovenaan staat heb ik al wel laten merken in mijn vorige reactie. Ook de enige die momenteel nog zo sterk zijn.

DBSTF heeft/had in mijn omgeving ook gewoon meer cult oid. Iedereen vond Heady en Noisy wel vet maar de DBSTF plaatjes brachten met vocals zoals in een Part of the Hard, of Ride With Uz of Evolutionz gewoon wat meer verbinding onderling in het publiek. Dat zal vanuit een nostalgisch perspectief wsl ook wel mee tellen.

Daarna denk ik Noisecontrollers en dan Headhunterz. Headhunterz super vet maar Noisecontrollers heeft gewoon meer platen en dat geeft de doorslag I guess :).

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 18:42 

Hardtraxx Veteran

In de classic era
1. NC
2. HHZ
3. DBSTF

Nu
1. NC
2. DBSTF
3. HHZ

Welke artiest zie je graag terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 18:58 

Hardtraxx Veteran

Delete :cry:

Realistischer; MYST

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 20:53 

Hardtraxx Veteran

Vazard, gewoon ff voor een classics set van 1,5 uur op Defqon ofzo.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 22:53 

Hardtraxx Elite

Delete natuurlijk. Mocht Vazard ooit nog een set draaien ben ik daar ook hoe dan ook bij aanwezig!

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 07:56 

Hardtraxxer

Vazard.
Kunnen we geen Hardtraxx crowdfund opstarten voor een Vazard all nighter?
Ik zou er grof geld voor neertellen.

Wat zou de meest grimmige intieme locatie zijn voor zo'n all nighter?
Ik zou zelf zeggen nog 1x Club Rodenburg met de grond gelijk maaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 13:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zie club rodenburg niet echt als grimmig. Ik dacht zelf aan de Maassilo of Klokgebouw ofzo. Met name de laatste inclusief tering grof geluid.

We zien de laatste tijd steeds meer grote spelers uit de markt wegtrekken. Is dit een verlies voor onze geliefde hardstyle scene of denk je dat daardoor weer nieuwe frisse spelers in dat gat gaan duiken? Of groeit het genre langzaam dood?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 13:45 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat er een soort doorstart komt met D Noizer voorop.

Dat wordt een soort The Prophet/Zany/Technoboy ofwel Scantraxx/Fusion/SAIFAM in één qua legendarische status als hij zo doorgaat.

Zelfde vraag

Edit: oeps verkeerde account
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 14:23 

Hardtraxx Veteran

Niet alleen hardstyle evenementen hebben het lastig, maar evenementen in het algemeen. Kosten lopen dusdanig op waardoor en nog maar weinig fout kan gaan. Eén keer een teleurstellende kaartverkoop of slecht weer kan 't dan al in de soep laten lopen. Mijn gevoel is dat de 13 in een dozijn evenementen gaan verdwijnen en dat de onderscheidende evenementen overblijven. Dat kunnen bestaande evenementen zijn, maar er zijn ook vaak nieuwe concepten die inderdaad in bepaalde gaten durven te duiken. Hardstyle heeft zich al 20-25 jaar telkens weten door te ontwikkelen. Doodbloeden zie ik niet zo gauw gebeuren.

Hoe zou jouw ideale evenement er uit zien? Denk dan aan locatie, line up, thema, genres, aankleding etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 16:08 

Hardtraxx Veteran

Terug naar de basis, dus weinig poppenkast qua moeilijke stagedesign, vuurwerk etc. Maar des te meer aandacht voor (in mijn ogen) belangrijkere dingen als een gevarieerde line-up, goed geluid, een goed bereikbare locatie met bijv. pendelbussen van en naar stations. Lekker overdag, openen om 12:00 uur met dikke trance/hardtrance. En dan opbouwen met early hardstyle, classics richting hardcore. Tweede zaal voor jong talent/dj's met toffe mixskills die zelf niet of nauwelijks produceren.

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 15:03 

Hardtraxx Elite

Lastig. Maar dat hele mega grote hoeft niet perse meer van mij. Al zou ik toch ergens ook nog wel eens terug naar TML willen. Denk dat het vooral tegenwoordig gaat om de mensen met wie ik ben en dat er geen tering herrie voorbij komt.

Wat is voor jou het belangrijkste op een feest? (muziek/geluid/mensen/sfeer/whatever)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 15:50 

Hardtraxx Veteran

Om die punten te ranken, in deze volgorde van prio:
sfeer
mensen
muziek
geluid
whatever

En voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 17:31 

Hardtraxx Veteran

muziek
geluid
sfeer
mensen
whatever

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:08 

Hardtraxx Veteran

Keta

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:09 

Hardtraxx Veteran

mwat kom snuive

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:11 

Hardtraxx Elite

Ff normaal aub.

Voor mij staat mensen wel bovenaan denk ik.

Heb je wel eens een chimeid gefixt op een festi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:29 

Hardtraxx Veteran

heb me vriendin ontmoet op qlimax 2022 maar was vooraf geplande date als in ik kende haar van tevoren dus weetnie of telt

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 19:23 

Hardtraxx Veteran

Ja, ben naar meer dan tig feestje geweest en nooit doel gehad om Chimeid te fixen, maar soms een voorzetje wel ingekopt

Welk moment/feest heb je de beste sfeer ervaren op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 19:26 

Hardtraxx Veteran

Oa

Phuture Noize BMS show @ Defqon 2018
XQ Phuture Noize
Rebirth 2022 en andere feesten rond de tijd toen alles weer open ging
Qlimax 2016
X-Qlusive Rebelion 2023
Dimitri K vs Major Conspiracy @ Intents 2023 mainstage closing

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 22:15 

Hardtraxx Veteran

- Vazard @ Defqon.1 2016 met de 50 mensen die nog in de indigo stonden tijdens het vuurwerk op de main
- Prefix & Density @ Decibel 2017 onder het grote grondzeil in de gietende regen inclusief met z'n alle onder dat zeil richting de bar lopen en terug naar de stage. Geniaal was dat haha..
- Main Concern tijdens hun album release show in de Rodenburg
- Eerste Origins in de Maaspoort, zaal 2
- Heel XQ B-Front
- Tweede editie Melodic Madness
- Ctrl.Alt.Delete 2016 in de Dynamo tijdens de set van Delete

Jij nog leuke/epische sfeermomentjes dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 08:42 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Eerste Origins in de Maaspoort, zaal 2

Deze zeker weten. Ook Radical Redemption @ Defqon 2012 in de Blue toen de rest van de bezoekers bij de eindshow stond en Ophidian LIVE op de eerste Resonate.

Moet zeggen dat ik verder vaak meer waarde hecht aan hoe er gedraaid wordt dan aan de sfeer. Zit toch vaak een beetje in m'n eigen zone of zo, of iig met de mensen waar ik dan mee ben.

Zelfde vraag.
Vorige  1 ... 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic