pim__ schreef:
Wie van de grote 3 (hhz/nc/dbstfn) geniet jouw voorkeur?
Wie bovenaan staat heb ik al wel laten merken in mijn vorige reactie. Ook de enige die momenteel nog zo sterk zijn.
DBSTF heeft/had in mijn omgeving ook gewoon meer cult oid. Iedereen vond Heady en Noisy wel vet maar de DBSTF plaatjes brachten met vocals zoals in een Part of the Hard, of Ride With Uz of Evolutionz gewoon wat meer verbinding onderling in het publiek. Dat zal vanuit een nostalgisch perspectief wsl ook wel mee tellen.
Daarna denk ik Noisecontrollers en dan Headhunterz. Headhunterz super vet maar Noisecontrollers heeft gewoon meer platen en dat geeft de doorslag I guess

.
Zelfde vraag.