Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 14:11 
 
Hardtraxxer

Ken caeser niet dus doe maar tartaar.

Was jij je kip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neen. Heb t wel eens voorbij zien komen, maar zie niet in waarom dat nodig is.

Kan je mij dat vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2025 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niemand kan mij dit vertellen. tfoe. Of is het forum nu echt RIP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2025 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas.. de gloriedagen zijn al een tijdje achter ons :(
Aan al het mooie komt een eind.

Daarop volgend: wat vond jij de mooiste jaren uit je jeugd? Mag ook 1 specifiek jaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2025 13:41 
 
Hardtraxxer

Dat was het eerste levens jaar. Toen nog bij mijn moeder aan de tiet.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2025 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfooe, groep 7 of 8 ofzo.
Dan krijg je net echt n bewustzijn en ga je dingen doen wat je ECHT leuk vind en beter of goed in bent.
Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2025 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kweetniet, meerdere jaren wel. Kan me wel in bovenstaand vinden.

Vind je het kut dat het rond 2030 al donker is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2025 23:14 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dat zeer vervelend ja.

Jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2025 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee geen moeite mee, ga ik ook wat eerder naar mn nest.
Wintertijd of zomertijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2025 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua gemoedstoestand is zomertijd wel lekker, 's avonds na het eten lekker nog daglicht, buiten een rondje rennen of fietsen en in het weekend lekker lang buiten in de tuin chillen :cool:

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2025 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso zomertijd. Vind kouder weer niet zo'n issue, maar als de wekker gaat als het nog donker is vind ik altijd zeer matig. Die periode van in het donker weg en in het donker naar huis helemaal. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2025 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Summertime bitches, gimme the light.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2025 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idem dito. Ik ga gewoon niet zo lekker op kou en weinig licht / donkere tijden. Geef mij maar de periode vanaf +- april.
Waar kijk je in het laatste kwartaal van 2025 nog naar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2025 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kijk erg uit naar Qlim :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: |

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2025 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pendulum live in de 013 over een klein maandje :woot:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 07:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua feestjes: het openen van Thera z'n feest 27 december! En Transmission ADE in de AFAS.
Qua andere dingen: eind december weer m'n tijd op de halve marathon proberen te verbeteren, 13 december weer naar een wedstrijdje van Portsmouth (vaste prik ieder jaar met vrienden en m'n pa), en vanaf 3 nov beginnen met een nieuwe baan ^^

Leuke vraag, zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een stedentripje naar Berlijn, Oktoberfeesten in Sittard, 20 Years of DBSTF en het afmaken van de 2e kinderkamer :)

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eind oktober weekend Valencia met een vriend. Ook naar Valencia - Villareal.
Daarnaast heb ik juist ook wel weer zin in de Sinterklaas en kerst periode. Ik kan daar wel van genieten.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feestje tijdens ADE in de Melkweg en DBSTF feest! Verder nog geen heel bijzondere dingen gepland. Over dat DBSTF feest: Wat is jouw favoriete DBSTF plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh daar vraag je me wat! Qua plaat die ik het vaakst geluisterd heb gok ik: D-Block & S-Te-Fan - Revelation. Maar laatste tijd Veel echt oude platen aan het luisteren en dan heb ik Guilty en Peace at Last heel vaak aan. Qua nieuwere platen heb ik het vaakst Feel Inside aangehad.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua nieuwere platen voor mij ook Feel Inside inderdaad. Oudere platen Evolutionz en In Other Wordz. Melodie van Peace at Last is ook wel echt goud inderdaad! Als ik er eentje moet kiezen ga ik denk ik voor Evolutionz. Zelfde vraag nogmaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij eigenlijk onmogelijk om er ééntje te noemen. Er is in mijn ogen vrijwel geen artiest die zulk dik repertoire heeft (#fanboy alarm).

Ik ben nog steeds heel erg gecharmeerd van de oude platen. Zeg maar van voor hun X-Qlusive. Ook veel nieuwere platen zijn wat van de weinige hardstyle platen die bij mij het hardstyle vuurtje nog weten aan te wakkeren. Vind het ook moeilijk om de nummers los te zien van het tijdperk waarin ze zijn gereleased en ik ze heb gehoord op events dus een favoriet over 20 jaar is vrijwel niet te benoemen.

Maar als je mij vraagt om er eentje te draaien om een feest op gang te krijgen ongeacht het publiek... World Renowned of Feel It.

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 07:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel lastig. Rockin Ur Mind/Loopmachine/You Will Be Dancing denk ik. Hebben echt veel parels gemaakt die veel nostalgische feelings oproepen a neven.

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 08:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Total Eclipz, Stronger, In Other Wordz sowieso. Al een tijd niet meer echt naar geluisterd, maar dat ga ik vandaag zeker even doen :loving:

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qua de plaat die het meest voor mij heeft gedaan; keep it coming. Maar peace at last/our way/we be kickin bass, ik weet het niet... zoveel goeds.

Wie van de grote 3 (hhz/nc/dbstfn) geniet jouw voorkeur?
Vorige  1 ... 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic