Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Mogen wat mij betreft wel 200 meer zondagen hier zijn per jaar dus altijd kut als de zoveelste matige zomer weer voorbij is en er weer driekwart jaar aan grijze dagen, regen en kou aankomen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer zeker, ik hou echt van buiten sporten/lekker op terras/door de stad wandelen/in de tuin chillen met een zonnetje. Echter heb ik nu wel weer veel meer tijd voor activiteiten binnenshuis waar ik anders nooit aan toe kom, beetje in Ableton kloten/mixjes maken en bijv gamen. Dit doe ik allemaal niet als het lekker weer is, want dan ben ik het liefst de hele dag gewoon buiten.

Wat doe jij op regenachtige depressieve kut dagen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erover ranten op Hardtraxx.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet meer dan anders.
Alleen als ik tijd voor mezelf heb, lekker serietje verder kijken.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn tijd aan het uitzitten/verkloten in ruil voor geld.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik niks hoef lekker met een kleedje op de bank serie kijken of gamen. Anders gwn werken, sporten etc. Verandert niet heel veel. Wat is jouw favoriete seizoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 16:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Love herfst!
De bomen zijn prachtig, lekker fris dus warmer aankleden maar makkelijk een laagje uit te doen (met warm weer kan je niet meer dan naakt zijn, en dan nog veel te warm haha).
Geurkaarsje aan, kleedje, lekker drankje, lezen, gamen, films kijken... Can't wait!

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je na zo'n veel te lange donkere winter van die mooie voorjaarsdagen krijgt, met uitloop naar de lente. Bloemetjes/bijtjes, niet te heet, maar gewoon aangenaam fiets/hardloopweer.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Als je na zo'n veel te lange donkere winter van die mooie voorjaarsdagen krijgt, met uitloop naar de lente. Bloemetjes/bijtjes, niet te heet, maar gewoon aangenaam fiets/hardloopweer.

En jij?


Poohh ja. Dan op je zaterdagochtend naar de voetbal lopen (in mijn geval) terwijl het zonnetje doorbrak, maar het nog een beetje mistig was en dan na de wedstrijd was het gewoon echt lekker weer. :love:

Helaas zitten daar nog vaak wel teveel mindere dagen tussen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is top, voetballen op een veld dat nog een beetje vochtig is van de dauw. Dan glijdt die bal ook mooi door :P Slidings maken is dan ook machtig.

Wat is jouw favoriete gezonde gerecht? Top 3 mag ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou er van om gezonde dingen te maken die smaken naar junk food. Mijn favoriete is een gezonde Turkse pizza. Knoflooksaus maak ik dan zelf met magere kwark en een klein beetje frietsaus, melk, knoflook, peterselie, bieslook en citroensap. Verder qua normale gerechten is deze baked veggie pasta ook echt heel chill en makkelijk in een grote batch te maken. Een traybake is ook altijd lekker makkelijk en gezond.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ramen gerecht (heel gezond te maken!)
Boerenkool met worst en spek
Kippensoep

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Cottage cheese bowl met gehakt, avocado, tomaat en beetje sla
Parel couscous salade met kip, avocado, sojaboontjes etc
Asperges met sausje obv kwark, met zoeteaardappel friet erbij

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Cottage cheese bowl met gehakt, avocado, tomaat en beetje sla
Parel couscous salade met kip, avocado, sojaboontjes etc
Asperges met sausje obv kwark, met zoeteaardappel friet erbij

Zelfde vraag


Dit is niet je avondeten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo zijn asperges geen avondeten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hoezo zijn asperges geen avondeten dan?


Dat zeg ik niet, maar aasperges met aardapel is toch geen maaltijd? :lol: :lol:

'jo, wat eet jij vanavond? Ja, snijbonen en krieltjes.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Pipa schreef:
Cottage cheese bowl met gehakt, avocado, tomaat en beetje sla
Parel couscous salade met kip, avocado, sojaboontjes etc
Asperges met sausje obv kwark, met zoeteaardappel friet erbij

Zelfde vraag


Dit is niet je avondeten toch?


Als dat de vraag is die wordt doorgezet, ja dit is prima avondeten.

Wat boterhammetjes zijn ook prima een avondmaaltijd. Helemaal als je in de middag al warm geluncht hebt.

Doe jij dat wel eens, warm (uitgebreid) lunchen en 's avonds er een (lichtere) lunchmaaltijd in schuiven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee doe sws niet aan lichte maaltijden want heb een kleine 230g aan eiwitten per dag te halen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
pim__ schreef:
Pipa schreef:
Cottage cheese bowl met gehakt, avocado, tomaat en beetje sla
Parel couscous salade met kip, avocado, sojaboontjes etc
Asperges met sausje obv kwark, met zoeteaardappel friet erbij

Zelfde vraag


Dit is niet je avondeten toch?


Als dat de vraag is die wordt doorgezet, ja dit is prima avondeten.

Wat boterhammetjes zijn ook prima een avondmaaltijd. Helemaal als je in de middag al warm geluncht hebt.

Doe jij dat wel eens, warm (uitgebreid) lunchen en 's avonds er een (lichtere) lunchmaaltijd in schuiven?


Oke, snap m dan. Zou er zelf niet op kunnen/willen teren, maar oke.

Nee, ik doe dat nooit.

Als je 1 gerecht de rest van je leven moet eten, wat zou het zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boterhammen

en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 08:34 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Pipa schreef:
Hoezo zijn asperges geen avondeten dan?


Dat zeg ik niet, maar aasperges met aardapel is toch geen maaltijd? :lol: :lol:

'jo, wat eet jij vanavond? Ja, snijbonen en krieltjes.'

In dat gezonde sausje van kwark zit ook nog ei en eet er dan nog ham mee. Waar andere dit met zalm doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Als je 1 gerecht de rest van je leven moet eten, wat zou het zijn?

Volkoren wraps met gehakt of kip/zelfgemaakt sausje en een berg groenten/sla denk ik.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 15:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iets wokkigs, noodles, vlees/vis/vervanger, groente, sausje

jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Pasta met bolognese saus denk

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steak tartaar of caeser salade.

Welke van de 2 zou jij kiezen?
Vorige  1 ... 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic