Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Sturb

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers

Welk persoon bij B&B vol liefde erger jij je kapot aan of aan kapot geërgerd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh, allereerst; ik wil een B&B vol liefde topic op HT.
Echt ergeren niet, maar die JP is niet mijn type mens. Wel gezellig, leuk.
En Magda lijkt me een verschrikking. Zoekt een man die veel van eten houdt, maar mag geen buikje hebben. Tering haha

Ook een B&B vol liefde kijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Favoriete drug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker ouderwets X. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XTC ook

Leukste after spel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
XTC ook

Leukste after spel?


''Lik Lik Wie ben Ik?''

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nu paddo's

Zelfde vraag als ik eerder had over B&B vol liefde. Aan wie erger jij en of heb je geërgerd en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk soms over de schouder van m'n vriendin flarden mee, maar die Ingrid lijkt me wel echt een takkewijf. Zoekt volgens mij een klusjesman ipv liefde. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 09:30 
 
Hardtraxxer

Renske.. Wat een psychisch gestoord wijf zeg :lol:

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk dat plebs programma niet.

Welk pretpark buiten Europa moet ik nog eens bezocht hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Europapark, duur maar wel erg leuk!

Welk land moet ik ooit heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Welk pretpark buiten Europa moet ik nog eens bezocht hebben?

Nuracore schreef:
Europapark

:lol:

Nuracore schreef:
Welk land moet ik ooit heen?

Amerika, zelf een keer mooie ronde gemaakt met mijn ouders. Fascinerend land wel.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuw Zeeland. Er gaat echt niks boven dit land. Geweldige tijd daar gehad

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond cuba heel tof. Amerika ook gaaf om een keer te zien (New york & Miami) al zou ik daar niet nog een keer heen gaan.

Waar zou je echt, van ze lang zal ze leven, nooit meer naar toe willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb getwijfeld over België

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 07:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peking/Istanboel/New Delhi, dat soort veel te dichtbevolkte steden.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

Poh lastige vraag. Van alle vakantiebestemmingen heb ik er geen een waarvan ik dacht hier wil ik echt nooit meer naartoe, maar als ik iets moet kiezen dan Curacao. Prima vermaakt daar wel, maar ik vind het toch te prijzig voor wat je ervoor terug krijgt. 2 jaar terug in Kroatië geweest en schrok daar ook wel van de prijzen.

Welke vakantiebestemming vond je prijs kwaliteit goed en welke slecht en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Poh lastige vraag. Van alle vakantiebestemmingen heb ik er geen een waarvan ik dacht hier wil ik echt nooit meer naartoe, maar als ik iets moet kiezen dan Curacao. Prima vermaakt daar wel, maar ik vind het toch te prijzig voor wat je ervoor terug krijgt. 2 jaar terug in Kroatië geweest en schrok daar ook wel van de prijzen.

Welke vakantiebestemming vond je prijs kwaliteit goed en welke slecht en waarom?


Costa Rica was prijzig maar het wel echt waard, in 3weken 4k uitgegeven los van de vakantie, maar de herinneringen waren onbetaalbaar.
Als slechte; Zwitserland. Echt een bizar mooi land, maar het is echt te duur voor woorden en dan gaan ze ook nog om tips vragen :lol:

Welk stereotype, die je tegenkomt op hardstyle feesten vind je leuk en welke heb je een hekel aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Vietnam wel een mooie verhouding. Je kan het daar echt super goedkoop maken als je dat wil en er is wel echt hele mooie natuur. Vond de steden etc. wel wat tegenvallen, maar misschien ook niet gek aangezien dat hele land in de vorige eeuw in puin gelegd is. Australië vond ik dan weer veel te duur en qua afstanden ook te groot. Achteraf spijt dat ik daar zo lang heb gezeten en niet een stukje verderop naar Nieuw Zeeland gegaan ben. Hoop dat ik daar ooit nog een keer naar toe kan gaan.

Edit: oeps net te laat. Heb een hekel aan van die anabolen bennies met die veel te ronde spieren van ze. Mooiste vind ik altijd de kenner, die bij een willekeurige hi-hat al weer een verhaal oplepelt over de plaat die ingemixt wordt.

Wat is de vetste reis die je ooit gemaakt hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mount Everest Basecamp Trek in 2021. Nepal was nét een paar dagen weer open voor toeristen na de coroon, waardoor er in het hele Everest gebied maar een handjevol toeristen waren. Erg magisch om het gebid daar zo verlaten te doorkruisen en om uiteindelijk tegen de Everest aan te pissen. Ook nog Island Peak beklommen. Super gave ervaring.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2025 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beklimming van de Kilimanjaro in 2018. Bizarre tocht en dat uitzicht is echt zo bizar mooi.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2025 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zomer door Georgië gereden in 14 dagen, super mooi land. Paar leuke hikes gedaan en ook de wijnregio wat verkend, vond dit een heerlijke trip.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reeds geantwoord. Heb je dit jaar nog een tripje gepland staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tripje zou ik het niet perse noemen, maar begin december een week in de zon liggen op tenerife.

Baal je ook zo dat we de laatste echt mooie dag hebben gehad?
Vorige  1 ... 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic