Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351 ... 1361  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 10:22 

Hardtraxx Veteran

Sowieso The Prophecy van Deepack.

Jouwe?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 10:35 

Hardtraxx Addict

Without You van Refuzion.

Vetste kickroll-pattern / kickroll-track?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 10:45 

Hardtraxx Veteran

Wavolizer - Done

Zelfde
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 15:04 

Hardtraxx Veteran

Vazard & Delete - The End

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 15:24 

Hardtraxx Addict

Kan ik 'm mooi zelf beantwoorden :thumbup:
Maar moeilijk kiezen tussen:

D-Sturb & Mutilator - Calling My Name
D-Sturb - Vault Hunter

Welke kies jij?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 15:50 

Hardtraxx Veteran

Ik kies Main Concern - Ultimate Reality :)

Ga jij wel eens lopend/op de fiets naar je werk? I.p.v. de auto zeg maar?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 16:09 

Hardtraxx Veteran

Nee, is echt te ver weg. Kantoor is in Enschede, woon zelf in Holten. Daarnaast moet ik vaak bedrijven bezoeken en meestal is dat ook zo 1,5 uur rijden. Soms nog langer als het in België is. Dus het zit er voor mij niet in. Had het wel graag gedaan denk ik.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 17:31 

Hardtraxx Veteran

Werk sinds anderhalf jaar buiten m'n woonplaats, ging eerder wel met de fiets.

Maar vind een half uurtje in de wagen met een podcastje op eigenlijk wel heerlijk.

ZElfde vraag.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 17:47 

Hardtraxx Veteran

Helaas niet, wel echt ideaal als je met de fiets naar het werk kan. Ik houd ook echt van hybride werken. Elke dag naar kantoor met enkele reistijd van 30-45 minuten trek ik ook gewoon niet meer. Ik kan er echt niet bij dat veel Nederlanders er nog voor kiezen om 3-4x per week volle bak in de file te staan dag in dag uit 2x per dag

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 19:09 

Hardtraxx Veteran

Stukske op de fiets naar de geelblauwe rups en eenmaal aangekomen in Den Bosch met de Den Bosch Bike verder naar de wolkenkrabber van Oeteldonk zuid. Afgelopen winter wel een paar keer de A2 getrotseerd want geen zin om met slecht weer naar / van station te fietsen. Obstakel dan is dat de drankjes van mijn benzinedrinker niet helemaal worden vergoed.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 21:40 

Hardtraxxer

ja is 5 minuten fietsen

grappigste youtuber?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 22:58 

Hardtraxx Elite

Me eige

Ben ik links of rechts?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 09:58 

Hardtraxx Veteran

Blauwe trui ah broer.

Draag jij 'm links of rechts?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 10:01 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Blauwe trui ah broer.

Draag jij 'm links of rechts?

Zwenkt uit naar links bij warm weer

Hoe ben jij in aanraking gekomen met Hardstyle/Hardcore?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 10:17 

Hardtraxxer

Samenloop van omstandigheden. Enerzijds de (happy) hardcore vanwege New Kids Turbo > verder zoeken naar wie die Paul Elstak dan is en of er nog meer van dat soort muziek bestaat etc.

Daarnaast het feit dat iedereen en zijn moeder ineens Year Of Summer en Lose My Mind luisterde op het schoolplein. Toen ik vervolgens aankwam met 'Angerfist - Street Fighter' ging dat de meesten wel te ver. Eerste artiest die me echt raakte was Zatox.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 10:51 

Hardtraxx Veteran

M'n zussen luisterden op de middelbare school veel van die mix CD's die één of andere dude daar op school verspreide. Via hun kwam ik ook met de muziek die daarop stond in aanraking. Zat veel eurodance tussen, maar op een gegeven moment ook een keer Unleash The Beast. Was toen zelf 12-13 jaar denk ik en vond die plaat toen echt de shit. Vanaf toen de PC van m'n ouders veel geïnfecteerd met virussen door het downloaden van veel hardcore, vooral Angerfist tracks die niet van Angerfist waren en zo. Ging ook al veel met onze Parvuz om en die downloadde ook het hele internet leeg. Rond 2006-2007 ook meer met hardstyle in aanraking gekomen. Veel DJ's die nu nog steeds groot zijn stonden op toen zaterdagen in Dieka in Markelo waar ik ook wekelijks kwam. Daardoor wel echt fan van beide stromingen geworden. Eerste echte feest was MOH 2009, maar vanaf 2010-2011 wel echt meer hardstyle dan hardcore gaan volgen.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:17 

Hardtraxx Elite

Leuke vraag en leuke antwoorden. Ik weet eerlijk gezegd niet precies wanneer het echt is ontstaan, maar ik weet nog goed dat ik gebrande cd's had in de auto onderweg naar de camping in frankrijk/italie. Als iedereen dan de auto uit was bleef ik nog even zitten in de volvo om shutterspeed of 3 the hard way te luisteren. Ook in die tijd wel de nodige angerfist plaatjes geluisterd en zoals bovenstaand ook zeker unleash the beast.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:31 

Hardtraxx Veteran

Op de basisschool had ik de beroemde / beruchte cd's en videobanden van Gabber Piet, Hakkuh en Flippuh enzovoorts en ik kan me nog herinneren dat we op vrijdagmiddag in groep 6 altijd een 'vrije middag' hadden, met muziek, tekenen / spelen en dat soort dingen. En dan werd er ook 'gehakt', haha. Ik denk dat dat rond 1998 / 1999 was.
Daarna kwamen de mp3-spelers en daar stonden tracks als Ard und Jorn - 16, Sensation Black en dingen van Lady Dana op. Het was in die tijd meer hardcore dan hardstyle. Toen ik een jaar of 18 was kwam hardstyle meer op en dat is sindsdien niet heel veel veranderd alhoewel ik stiekem millennium hardcore nog steeds héél erg tof vind.

We houden de vraag er in!
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:38 

Hardtraxx Veteran

Pfoe denk dat ik een jaartje of 10 was toen jumpstyle opkwam en ook de komst van youtube. Jump en de eerste vormen van hardstyle luisterde ik toen al en de legendarische Angerfist - Megamix. Verder door youtube en mijn neef, die veel vinyl platen thuis had en zelf ook draaide waardoor ik het meer ging waarderen. En toen hij de beelden liet zien van Qlimax 2006 was ik direct verkocht.

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:48 

Hardtraxx Veteran

Vriend op de middelbare school was de eerste met een cdbrander thuis in 2002. Kocht een stapeltje gebrande cd's en de eerste die ik op zetten was ID&T presents Dana en Miss Peppermint - Back in Time was de eerste plaat die ik hoorde.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 12:02 

Hardtraxxer

Van mijn ouders een keer een CD gepakt/gekregen waar Party Animals - Have You Ever Been Mellow op stond en die heb ik als kind tot in den treure op repeat aan gehad. Daarna nog wat exposure in de voetbalkleedkamer (Colors/Lessons in Love) en Year of Summer. Begin 2013 spotify gekregen (toen was ik vooral bigroom fan), later een keer de Q-Dance feestfabriek top 100 gevonden waarna er echt een wereld voor me open ging. Opeens had ik zoveel nieuwe artiesten van wie ik alle oude platen kon luisteren. Vervolgens is het heel snel gegaan en was ik helemaal verkocht. Dat was zo te zien aan mijn spotify stats 2015, toen was ik 15, al was het gevoelsmatig wel eerder. Ook heel veel "World of Hardstyle" en vergelijkbare mixen op youtube geluisterd.

De artiesten waar ik mee begonnen ben zijn volgens spotify:
Wildstylez 6 jan 2013 (Year of Summer)
Showtek 8 jan 2013
HHZ 27 jan 2013
NC 10 Juni 2013

Ben wel blij dat ik in 2015 ook al wat meer naar oudere nummers van artiesten luisterde en nu ook een beetje dat 'classics gevoel' heb bij die platen, ook al luisterde ik nog geen hardstyle toen ze uit kwamen.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 12:23 

Hardtraxx Veteran

Mooi al die verhalen. Denk dat het bij mij wel begon met gebrande CD's door mijn buurjongen. En daar stond van alles op, waaronder paar (hard)dance dingen, dingen als Rocco – Street Knowledge maar ook A-lusion - Recount. Volgens mij al wat Donkey Rollers spul. Maar ook al die happy hardcore dingetjes. DrunkenMunkey - E.
Ik vond toen het ook altijd al vet als er bij de Kids Top20 op Foxkids (denk ik) een dance act was, Special D bijvoorbeeld. Ergens wel echt de afslag gemaakt naar vooral hardstyle en ook wel hardcore.
Heel veel setjes downloaden voor op de mp3 speler en cd's maken om zelf te leren draaien. Toen ook nog geen idee dat er verschil zat in bitrate, wat een zooi haalde ik binnen. :lol: Niet uitgebrachte platen die geript waren uit een setje...

Mooie tijd.

zelfde
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 15:12 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:

Zelfde vraag

Dit was ook het begin voor mij!
Op de middelbare school mochten wij tijdens de gymles zelf muziek opzetten, klasgenoot van mij had dus die ID&T presents Dana (2002) cd mee. En toen ging er een wereld open voor me, instant hooked! Tracks als Ard & Jorn - 16, Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass, Marc et Claude - Loving You (Isaac rmx), Geal - Losing my feeling (Beholder & Balistic rmx), helemaal grijs gedraaid.
En al snel begon ik met vinyl kopen in 2003, toen was Silvio Aquila geboren... Mijn eerste vinyl was overigens High Voltage - Bombs Away!

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ga je nog een vraag stellen?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 15:58 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Ga je nog een vraag stellen?

Had het al een beetje geschetst hiervoor, maar ik ben hardstyle gaan luisteren via jumpstyle wat toen heel populair was. Jumpfilmpjes die steeds meer hardstyle gebruikten waardoor ik met die muziek in aanraking kwam. Op een gegeven moment kwam ik bij een lange slungel in de klas waar ik jaren later mee ging draaien, die via zijn broer en zus helemaal in de hardcore was. Dus zo ook die kant een beetje leren waarderen. Zijn broer kon ook draaien op vinyl en had allemaal hardcore platen. Vet om te zien. Maar interesse piekte wel echt bij Hardstyle en dan vanaf 2007/2008/2009 ten tijde van de opkomst van NC/Headhunterz/Wildstylez. Heb nog de kans laten schieten om naar Qlimax 2008 te gaan omdat ik niet durfde :lol: (was toen ook nog geen 18).

Lang verhaal, maar leuk om aan terug te denken, zelfde vraag!
Vorige  1 ... 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351 ... 1361  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic