Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350 ... 1361  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 12:10 

Hardtraxx Veteran

Nog een weekje werken en dan 2.5 week vakantie. Mooi 10 dagen naar Kaapverdië dus zeker wat om naar uit te kijken.

Waar zou je absoluut nooit (meer) op vakantie gaan en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 12:56 

Hardtraxx Elite

Lastig, heb nooit echt vervelende vakanties gehad. Zou dan toch gaan voor Lanzarote ivm veel wind of Marokko vanwege de irritante lijers in Marrakesh

Zelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 14:24 

Hardtraxx Veteran

3x op Mallorca geweest, was top maar hoef er niet meer heen.

Wat zou jij me absoluut wél aanraden qua vakanties? Met vriendin in dit geval, zijn allebei redelijk actief, hoeven niet de hele dag op een bedje te liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 14:57 

Hardtraxx Veteran

Madeira, zeker als je van alles wil doen. Prachtig eiland, lekker eten, flinke bergen om door te wandelen of om een tour doorheen te doen, en als je in de goede tijd gaat staat dat hele eiland in bloei, dat moet schijnbaar ook heel mooi zijn.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 15:12 

Hardtraxx Veteran

Niet om de hoek, maar ik kan Nieuw Zeeland aan iedereen aanraden. Mooiste land waar ik ooit ben geweest. Geweldige natuur met zieke hikes. Als je het gaat doen, dan zou ik 4,5/5 weken minimaal aanraden met een camper. Het Zuidereiland is echt bizar mooi

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 16:39 

Hardtraxx Veteran

Chili en Bolivia vond ik de mooiste reis die ik gemaakt heb tot nu toe. Wel lange reisafstanden, maar dat is het zeker waard. Dichter bij huis vond ik Marokko echt heel nice. Paar uur vliegen, maar wel echt een hele andere cultuur en de combi woestijn/bergen vind ik echt top. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2025 22:05 

Hardtraxx Veteran

Ik ben heel saai in mijn wereldreizen buiten Europa alleen maar 4x in Nepal geweest (oké en afgelopen Aug heel ruig even Rusland binnen gelopen, als je dat als niet-europa telt). Maar ik houd ook gewoon van de berggeit uithangen. Als je ook een sik hebt, op 4 poten loopt, keutels schijt en in je vrije tijd graag 100m verticaal een dam oploopt om aan een zoute steen te likken, zeker een aanrader. Het kost buiten je vliegticket geen drol en er komt voor mijn idee net wat ander volk op af dan wat ik richting Indochina etc zie vetrekken om daar aan het strand te liggen en feestjes mee te pakken. Verplaatsen tussen plekken met bussen is wel kut in dat land.

gr, en zelfde vraag. geef die man een beetje reis advies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 00:59 

Hardtraxxer

terschelling is wel wat voor jou corneel

wat vind je van Guinness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 08:59 

Hardtraxx Elite

Geen donder aan.

Zit je vrijdag op het terras?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 10:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Madeira, zeker als je van alles wil doen. Prachtig eiland, lekker eten, flinke bergen om door te wandelen of om een tour doorheen te doen, en als je in de goede tijd gaat staat dat hele eiland in bloei, dat moet schijnbaar ook heel mooi zijn.

Akkoord met onze rooie rakker.

pim__ schreef:
Zit je vrijdag op het terras?

Vrijdag gewoon werken helaas. Wellicht wat biertjes nuttigen bij de bar op kantoor. Verder nog niets gepland.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 11:28 

Hardtraxxer

Zijn recent 2 vrienden verhuisd en die hebben nu een flink dakterras dus zal daar waarschijnlijk eindigen met een clubje :cool:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 11:55 

Hardtraxx Addict

nee helaas niet.
Maar er wordt gepimpeld, geen zorgen.

Welk seizoen vind je het fijnst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 12:54 

Hardtraxx Elite

Alles behalve winter. Heb echt intense last van een winterdip altijd. In dusdanige hoeveelheid dat ik regelmatig overweeg om te verhuizen, maar ik laat teveel achter dan en dat lukt me dan niet.

Jij>
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 12:57 

Hardtraxxer

Denk zomer puur omdat festivals en omdat ik dan sneller spontaan met vrienden iets ga doen 'want het is lekker weer'

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 13:03 

Hardtraxx Veteran

Zomer ook, met voorjaar als goede tweede. Word nu ook al weer vrolijk van het weer. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 13:27 

Hardtraxx Veteran

Periode voor de zomer vind ik eigenlijk top! Eind, april, mei. Dan is het al lekker bbq weer en af en toe lekker naar strandje toe en nog niet zo mega warm. Idem voor nazomer.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 13:52 

Bierkoning

Ik vind alle tussenseizoen het mooist! Herfst en Lente dus. Niet te koud, niet te warm en de natuur is op zn mooist!

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 13:58 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Zomer ook, met voorjaar als goede tweede. Word nu ook al weer vrolijk van het weer. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 14:17 

Hardtraxx Addict

Lente word ik altijd weer vrolijk van...
Vieze winterweer trekt weg, de vogeltjes beginnen te fluiten, natuur weer in bloei en dan de eerste keer buiten in het zonnetje een kop koffie doen! (L)

Zelfde vraag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 15:36 

Hardtraxx Veteran

Ik wil toch een lans breken voor een goede winter. Wel iets wat we de laatste jaren niet echt meer hebben gehad. Maar gewoon een periode met goeie sneeuw, lekker zonnetje wel om nog even een wandeling te maken. Kijk er naar uit om dan met de kinderen en een slee naar buiten te gaan. Ze zijn nu wel oud genoeg daar voor dus mag volgende winter wel.

Heb je een rare gewoonte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 18:45 

Hardtraxx Veteran

Elke dag hardtraxx even checken

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 20:53 

Hardtraxx Veteran

De telefoon opnemen met 'meej mèn meej jou',

Hoe begroet jij iemand aan de telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 22:12 

Hardtraxxer

ik schreeuw de melodie van das weite land moker hard

favoriete melodie in hardstyle om mee te schreeuwen wanneer dj mainstylerz de fader omlaag knalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 22:20 

Hardtraxx Veteran

Luna - Unlocked met mijn beste pauw imitatie

en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 09:01 

Hardtraxx Veteran

Shiverz en dan knetter hard die schreeuwende geit nadoen.

Zelfde
Vorige  1 ... 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350 ... 1361  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic