Sow, kicke man, in een dorpje de straat op met avondklok. Sicke rebel.
Nee.
Favo snoep?
Nee.
Favo snoep?
Nee denk het niet, ik ik weet toevallig wie uptemposoldaat is, trust me bro.Staaldevil wrote:Neen
Wat mij vaak opvalt is dat zaagkick en UptempoSoldaat0411 vaak na elkaar of op elkaar reageren.
Mijn vraag: Zal dit gewoon 1 dezelfde persoon zijn???
pfffffffff. Wie ben jij kerel? Ik loop hier al jaaaaren rond op het forum. Ik ken alle kickrolls van Wavolizer - Done en Delete - Loudness Tool. Ik luisterde de guurste industrial, de crossbreed met de meeste trommels en de allerlompste techno voordat Verknipt uberhaupt bestond. Ik had een Spoontech én een TFC cat shirt. Ik luisterde Raw voordat het Raw heette, Early toen het nog echt Early was en Classics toen Corneel nog geen woedeaanval kreeg van elke set. Hoe durf je dit te zeggen? Echt stomverbaasd nu...Staaldevil wrote:Neen
Wat mij vaak opvalt is dat zaagkick en UptempoSoldaat0411 vaak na elkaar of op elkaar reageren.
Mijn vraag: Zal dit gewoon 1 dezelfde persoon zijn???
De geschiedenis liegt nietRiiss wrote:Wel weer na elkaar en op elkaar.
De stalen duvel heeft het door.
Het ultieme Hardtraxx lid is iemand die een diepe passie heeft voor hardstyle muziek en de cultuur eromheen. Ze zijn actief op het forum, delen hun kennis en ervaringen, en respecteren de meningen van anderen. Dit lid is altijd op de hoogte van de nieuwste releases, evenementen en trends binnen de hardstyle scene. Ze dragen bij aan discussies met goed onderbouwde meningen en tonen een positieve en ondersteunende houding naar andere leden.
Daarnaast is het ultieme Hardtraxx lid iemand die de waarden van de community hoog in het vaandel draagt, zoals respect, inclusiviteit en een gedeelde liefde voor muziek. Ze zijn niet bang om nieuwe artiesten en tracks te ontdekken en te promoten, en ze genieten van het samenbrengen van mensen door muziek.