hij dealde samen met martin waus #FreeSilviaAquilo
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oja die man mis ik ook
Free Martin en Silvia
Ik werk in een Penitentiaire Inrichting.Rickzel wrote: Ik wil dit topic niet vervolgen voor ik antwoord heb van Silvia Aquilo
Dus, vertel op, wat heb je misdaan?
Dat is wat ze willen dat je denkt. Zien we Martin Waus nog een keer terug?
Tuurlijk, alleen de vraag is wanneer.
Wanneer zien we Martin Waus terug?
Wanneer zien we Martin Waus terug?
Zodra Silvio Aquila een telefoon voor hem naar binnen smokkelt.
Heeft er iemand van Hardtraxx ooit Martin Waus ontmoet of is hij nog steeds een compleet mysterie?
Heeft er iemand van Hardtraxx ooit Martin Waus ontmoet of is hij nog steeds een compleet mysterie?
Ik denk ook geen troll.
En jij?
En jij?
Ik hoop van niet.
Hoeveel minuten heb jij dit jaar op Spotify wrapped? Of luister je alleen setjes van Cro, Nuracore en Silvio Bokila op soundcloud?
Hoeveel minuten heb jij dit jaar op Spotify wrapped? Of luister je alleen setjes van Cro, Nuracore en Silvio Bokila op soundcloud?
392 minuten. 8067 op Youtube Music.
Ik luister voornamelijk setjes.
Zelfde
Ik luister voornamelijk setjes.
Zelfde
net ff gecheckt, 19448 minuten (waarvan 1438 op 1 januari, echt zieke cap aangezien er 1440 minuten in een dag zitten) idk hoe accuraat wrapped dus is.
jij?
jij?
Was een gezellige after dan!
Luister voornamelijk setjes (van Cro Nuracore en Silvio Bokila) op Soundcloud
En jij?
Luister voornamelijk setjes (van Cro Nuracore en Silvio Bokila) op Soundcloud
En jij?
Luister vooral Spotify, maar ga de setjes van Silvio Bokila zeker checken.
Heb je je al aangemeld om lid te worden van de classicspolitie?
Heb je je al aangemeld om lid te worden van de classicspolitie?
We nemen zeker leden aan ja, ik zie graag DM's tegemoet. Anders mag je ook een proefdagje meedraaien tijdens VWAB Fusion in februari.
En heb jij je al aangemeld?
Nee ik heb een officiele waarschuwing ontvangen zelfs...corneelwr wrote:We nemen zeker leden aan ja, ik zie graag DM's tegemoet. Anders mag je ook een proefdagje meedraaien tijdens VWAB Fusion in februari.

Welke plaat denken jullie dat het was?
Beastmode van Killshot. Dat is volgens de huidige norm denk ik levenslang brommen.
Wanneer ben je voor het laatst in aanraking gekomen met de politie? Of ben je nog nooit staande gehouden oid?
Wanneer ben je voor het laatst in aanraking gekomen met de politie? Of ben je nog nooit staande gehouden oid?
alleen paar keer staande gehouden tijdens avondwandelingen omdat wouten me er blijkbaar verdacht uit vinden zien. met betrekking tot woninginbraken. willen gelijk alles weten, adres, naam id etc. jank woute. nooit wat aan de hand verder. verder nooit opgepakt of strafblad dingen oid.
jij?
jij?
Last edited by Zaagkick on 05 Dec 2024 15:04, edited 18 times in total.
Poeh, dat is lang geleden. Denk een jaar of 10 terug voor het laatst voor wildplassen, maar daar kwam ik met een waarschuwing weg. Verder kom ik er eigenlijk nooit mee in aanraking. Zelfs in al die jaren geen blaastestactie of iets vergelijkbaars gehad. Houden zo. En jij?
Ik kom zakelijk in aanraking met de politie, aangezien wij een leverancier zijn van de politie. Verder is mijn enige aanraking met de lange arm der wet een paar snelheidsboetes.
Hoe hoog en waarvoor was jouw laatste boete?
Hoe hoog en waarvoor was jouw laatste boete?
In zo'n 17,5 jaar rijbewijs slechts éénmaal een snelheidsboete gehad (ik ontspring blijkbaar altijd de dans...) en zowaar was het een paar maanden geleden voor het eerst raak. 4 kilometer te hard, 3 tientjes. Dikke priem.
En jij?
En jij?
Een parkeerboete van de Playmobil politie toen ik even 1 min op de stoep had geparkeerd om iets uit huis te pakken.
Jij?
Jij?
Keertje verkeerd gereden in Damsko toen er allemaal wegwerkzaamheden waren in Westpoort, stoplicht te laat meegepakt en nét 10 km te snel. Zat op navigatie te koekeloeren..... Dat was een hele dure. Verder gelukkig nooit.
En jij?
En jij?
Ik heb 3x boete gehad alle 3 kapot nep. Door rood fietsen, telefoon op fiets en corona avondklokboete pffff
Hield jij je aan de avondklok?
Hield jij je aan de avondklok?