Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 17:48 

Hardtraxxer

Lyst

Wat drink je op festivals het liefst? Los van de prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 17:50 

Hardtraxx Veteran

GHB

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 18:47 

Hardtraxx Veteran

Lekker bier drinken! :beer: En u?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 20:47 

Hardtraxx Veteran

Dark 'n Stormy / Fusion Green Apple

Zelfde

de mannen op de vorige pagina mogen sterven
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 08:28 

Hardtraxx Veteran

Doe maar populair met je dure spul... Ik hoor bij het plebs dat gewoon bier moet drinken :(

Wat is jouw favoriete plaat van de Sensation White 2004 cd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 08:52 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Wat is jouw favoriete plaat van de Sensation White 2004 cd?

Moeilijke deze... Beats at Rank 1, Dream Machine, Automanual, Yimanya, Fade Away (U-Turn mix) zijn allemaal zo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 08:54 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Los van de prijs

hjb en lees eens corneel @tammo boovm mij je bent een vraag vergeetn jaaaaaaaaaaaaaaaa u hebt nog tot uiterlijk 10:00 en anders mag iemand anders een vraag verzinnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 11:45 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Los van de prijs

hjb en lees eens corneel @tammo boovm mij je bent een vraag vergeetn jaaaaaaaaaaaaaaaa u hebt nog tot uiterlijk 10:00 en anders mag iemand anders een vraag verzinnen

Wie is dat op je avatar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 23:31 

Hardtraxxer

Ga je volgende verkiezingen anders stemmen dan je deze keer hebt gedaan? Zo ja , naar welke kant verschuif je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 08:40 

Hardtraxx Veteran

Ik verschuif nog verder naar rechts.

Doe jij in crypto? Zo ja, welke muntjes bezit jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 09:40 

Hardtraxx Veteran

Ik zat in crypto. Wat geld meegepakt. Maar al vrij snel begon ik te cringen om crypto en heb ik alles verkocht

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:10 

Hardtraxx Veteran

Heb geen crypto. Altijd een beetje eng/onbekend gevonden. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:15 

Hardtraxxer

heb zelf Carnomaly (CARR)
in opgang, investering gaat al goed.
Hoop deze bull daar wel wat mee te verdienen (en anders over wat jaren)

JIJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:17 

Hardtraxx Veteran

Heb het in 2020-2021 wel gehad, toen geen tijd/zin meer in en het meeste verkocht. Vind het nog steeds best interessant en heb er nu meer tijd voor, kan het ook op werk wel goed volgen/inlezen etc. Dus heb weer een klein beetje gekocht. Heb wat Dusk, ga elke maand een klein beetje Bitcoin en wat andere lange termijn muntjes kopen, geen grote bedragen maar puur om wat te sparen.

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:32 

Hardtraxx Elite

Jazeker! Zit er nu zo'n 7.5 jaar in, altijd interessant om het te volgen!

Hoe ziet jouw woensdag er uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:51 

Hardtraxx Veteran

Druk, met afspraken. En als ik naar buiten kijk vanuit mijn kantoor grijs en grauw. En bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:53 

Hardtraxx Veteran

Thuis aan het werk want mijn platte daken worden vervangen. Vanavond nog even sporten. Ik zoek ook nog naar inspiratie voor het koken. Iemand een goed recept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 11:15 

Hardtraxx Veteran

Heb gister zo'n vers pakket gehaald, tikki massala was dat. Gewoon simpel. Zilvervliesrijst koken. Daarnaast een uitje/paprika/gember/knoflook/2 tomaten/een courgette snijden. 300 gram kip bakken (ik doe dat vaak in olijfolie met een lepeltje sambal, knoflook en ui gelijk meebakken vanaf begin). Als de kip gaar is, groenten erbij en ff meebakken, daarna beetje kokosmelk + zakje kruiden erbij. Deze zat er standaard bij, maar dit kun je ook gewoon googelen en zelf wat proberen. In 20 min klaar denk ik.

En hoe ziet jouw woensdag eruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 11:54 

Hardtraxx Veteran

Om 13u gaat die beugel er eindelijk uit. Dat is dus een hoofdstuk die word afgesloten :D 2 operaties gehad, anderhalf jaar geneuzel aan het bekkie en nu dan eindelijk klaar.

Hoe herinner jij je 2024?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 12:19 

Hardtraxx Veteran

Voor mij persoonlijk (tot nu toe) een mooi jaar, mogen draaien op m'n favoriete festival was wel het hoogtepunt (WiSH uiteraard ook) + m'n vriendin leren kennen, kampioen geworden met voetbal, meer gaan sporten (hardlopen, fitness, fietsen) dus flinke vooruitgang geboekt op dat gebied, redelijk naar m'n zin op werk etc. Uiteraard altijd wel wat tegenslagen, maar al met al mag ik niet klagen denk ik.

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 12:26 

Hardtraxx Veteran

Ja één van de meest hectische bijzondere jaren van m'n leven. Kinderen worden groot, geswitcht van werk, super leuke tijdrovende hobby. En weer begonnen met sporten en aan mezelf werken in de tijd die over was. Eigenlijk op alle fronten vooruitgegaan ten op zichte van vorig jaar. (2023 was dan ook op veel fronten een behoorlijk uitdagend jaar).

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 12:27 

Hardtraxx Veteran

Mooi jaar tot nu toe inderdaad! Jobswitch gemaakt waar ik blij mee ben, vriendin ten huwelijk gevraagd, kleine op komst, op persoonlijk vlak grote stappen gemaakt (ADHD diagnose en behandeling), fysiek een stuk sterker geworden, paar mooie feesten/festivals gepakt. Eigenlijk een jaar met nagenoeg alleen maar mooie dingen! 2022 en 2023 waren ook wel echt lastige jaren, dus blij dat dat omgeslagen is.

En die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 16:52 

Hardtraxx Veteran

Mooi jaar gehad. Hoogtepunt was 10 weken reizen door Australië en NZ. Verder wel beetje z’n gangetje. Officiële halve marathon gelopen. Lekker blijven sporten en bewegen en beetje van het leven genieten.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 11:37 

Hardtraxx Veteran

Was een goed jaar tot dusver! Ons zoontje een mooie ontwikkeling door zien maken van echt baby naar een klein ventje wat de kamer doorrent met een bal aan z'n voet of z'n loopwagen. Nieuwe baan gevonden waar ik een mooie uitdaging in heb, 2 weken op training geweest in Amerika. Daarnaast meer mooie feestjes mee kunnen pakken dan ik op voorhand had verwacht en genoten van het bourgondische leven.

Wat vond je het minste aan 2024?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 12:11 

Hardtraxxer

Denk de sets op Supremacy, was eigenlijk een vrij goed jaar verder.

Zelfde
Vorige  1 ... 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic