Ik zat met mijn Ex en Ex schoonfamilie in Turkije en had al mijn 10e Baco op voor 2 uur s'middags. Wat een dag was dat.
Zelfde
Zelfde
Wij vieren die dag het verslaan van de Spanjolen in 1574Delt-A wrote:Waar woon jij dat jullie de dag van de Duitse Eenheid vieren op 3 oktober?
Weekendplannen?Justinhafc wrote:Leukste lijkt me om er 2 te krijgen uiteindelijk. Jij?
Harra 023 ja toch beste stad ooit.corneelwr wrote:Vandaag werken, vanavond een spinning les volgen, morgen ook werken en eind middag de stormschade van m'n dakkapel repareren. Woensdag werken en hardlopen, daarna Ajax - Utrecht. Donderdag werk en fitness. Vrijdag werk, hardlopen en een verjaardag in Haarlem. Zaterdag kerstboom opzetten, sporten en 's avonds een bingo met vriendin en twee vrienden. Zondag laatste voetbalwedstrijd van het jaar met de jongens en aansluitend een biertje in de stamkroeg. Best een leuke week denk ik.
En jouw weekplanning?
Puisterige jaloerse hardtraxx nerds die de foto met mijn wijf voor de kerstboom niet liken ondanks dat ik ze meermaals via DM op de hoogte heb gesteld. (IK neem je dit nog altijd kwalijk Cro)corneelwr wrote:Dat mensen 24x per dag foto's moeten plaatsen dat ze met hun wijf voor een kerstboom staan te zoenen/wat ze aan het eten zijn/filmpjes van een kerstliedje.
En jouwe?
Nee ik wil graag meer weten over de gevangenis.Silvio Aquila wrote:In de gevangenis hebben we altijd radio aanstaan, verschillende zenders. We mogen geen persoonlijke mobieltjes mee binnen nemen of andere geheugendragers helaas. Op de pc's hebben we ook geen audio output mogelijk, dit ivm regeltjes.....
Volgende vraag:
Noem eens een makkelijk, snel, lekker recept voor diner
inderdaad en waarom vraag je om een recept? heb je een eigen keuken in de gevangenis?Rickzel wrote:Nee ik wil graag meer weten over de gevangenis.Silvio Aquila wrote:In de gevangenis hebben we altijd radio aanstaan, verschillende zenders. We mogen geen persoonlijke mobieltjes mee binnen nemen of andere geheugendragers helaas. Op de pc's hebben we ook geen audio output mogelijk, dit ivm regeltjes.....
Volgende vraag:
Wat heb je precies misdaan? De classics politie tegen het zere been geschopt?
Iets met Decibel en veel bierRickzel wrote:Wtf waarom heb jij de titel bierkoning?
Uitje snijden, daarna in pan gooien. Andere pan op vuur zetten om wat volkoren penne te koken. Tegelijk van die kant en klare kipfilet blokjes gaar bakken bij die ui in een beetje olijfolie, je kan de kip eventueel ff marineren in een klein scheutje ketjap. Dan spinazie (gewoon ingevroren blokjes) in een pan flikkeren. Zachtjes laten pruttelen. Desnoods een teentje knoflook fijn snijden en door de kip gooien. Kind kan de was doen, dit is in een 20 min wel klaar. Ik maak altijd wat extra voor de dag ernaSilvio Aquila wrote: Volgende vraag: