Van der Steen, Deijl, Kersten, Vaisanen, Khammas, Brouwers, Verbeek, Felida, Van Der Sande, Hornkamp, Postema
Zelfde vraag?
Zelfde vraag?
En wat nog meer Mitch?Mitch wrote:om 09:00 starten met een champagne ontbijtje
Oooohh, jij grote bovier! Dat weet jij dondersgoed!!corneelwr wrote: En wat nog meer Mitch?![]()
corneelwr wrote: En jij?
Hmm? Is gwn zoUptempoSoldaat0411 wrote:Wat een onzinmakrooy wrote:het is dat jullie het zeggen
makrooy wrote: Welke (Nederlandse) feestdagen kan jij maar weinig fucks om geven?
Norther66 wrote:Alle religieuze feestdagen
Zelfde
Hier wel mee eens, al kan ik de vrije dagen wel waarderen. Ben wel van mening dat we prima iets als 2e Pinksterdag, waarvan niemand weet wat het is, kunnen inruilen om 5 mei standaard vrij te krijgen. Dat vind ik toch wel een iets relevantere datum om bij stil te staan. Zelfde vraag.Mitch wrote:Norther66 wrote:Alle religieuze feestdagen
Zelfde
Volledig met je eens, de helft v/d bevolking weet amper waar het voor staat idd.Justinhafc wrote:Hier wel mee eens, al kan ik de vrije dagen wel waarderen. Ben wel van mening dat we prima iets als 2e Pinksterdag, waarvan niemand weet wat het is, kunnen inruilen om 5 mei standaard vrij te krijgen. Dat vind ik toch wel een iets relevantere datum om bij stil te staan. Zelfde vraag.Mitch wrote:Norther66 wrote:Alle religieuze feestdagen
Zelfde