Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vriend van mij had in de eerste tijdens een open dag de WC (de toiletrolhouder) op de begane grond in de fik gestoken. Hele school tijdens die Open Dag ontruimd, die hele WC ook een heel jaar dicht daarna om te verbouwen waardoor je in de pauze niet meer beneden kon pissen. Tot de dag van vandaag weet verder ook niemand wie het gedaan heeft.

Haha zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb een keer in de eerste tijdens een open dag de WC (de toiletrolhouder) op de begane grond in de fik gestoken. Hele school tijdens die Open Dag ontruimd, die hele WC ook een heel jaar dicht daarna om te verbouwen waardoor je in de pauze niet meer beneden kon pissen. Tot de dag van vandaag weet verder ook niemand wie het gedaan heeft.

Wat is jouw favoriete herinnering aan de middelbare school?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 15:24 
 
Hardtraxxer

Dat ik een jaar lang niet meer beneden kon pissen in de pauze.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Dat ik een jaar lang niet meer beneden kon pissen in de pauze.

Zelfde vraag


Oud klasgenoot die was betrapt dat hij in zijn kluisje ratten/muizen aan het fokken was om los te laten in de school, toen het ontdekt werd hele kluisje vol stro met allemaal baby muizen/ratten in het kluisje, meurde als een gek.

Mooie vent, woont nu op Ameland, daar kan die niemand kwaad doen!

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn favoriete herinnering is toch wel vuurwerk verkopen vanuit me kluisje
Toen al drang om makkelijk en snel geld te verdienen xd

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog naïef en daarmee in mindere mate gedesillusioneerd zijn over het leven en de wereld.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zorgeloos thuis komen en doen waar ik zin in had. Chillen met buurtvrienden of tering veel gamen. Had geen moeite met school.

Zelfde

Mark With A Tarrel schreef:
Nog naïef en daarmee in mindere mate gedesillusioneerd zijn over het leven en de wereld.

Zelfde vraag.


Naief of onwetend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2024 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beiden denk ik. Achteraf heb ik sinds het einde van de basisschool met een existentiële crisis rondgelopen en daarna een existentiële depressie toen ik naar de uni ging. Maar dat heeft allemaal pas achteraf een naam gekregen in mijn midden 20-er jaren. Wist ik veel toen. Ik kom uit een gezin / plattelands-omgeving waar dat soort thema's niet echt voorbij kwamen.

Maar voor je gevoel unlimitless gamen was idd fantastisch. En toen stopte ineens vrij abrubt mijn interesse daarin en nu game ik nooit meer. Na 10 minuten heb ik er geen zin meer in en voelt het als tijdsverspilling.

Minst favoriete middelbare school ervaringen, gooi maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2024 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd geldnood, na het zaterdagbaantje ging alles er doorheen in de kroegen (toen waren die er nog bij ons in de omgeving).. Verder mag ik echt niet klagen over die tijd denk ik, heb ongeveer alles gedaan wat ik leuk vond en we kwamen overal mee weg eigenlijk.

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2024 15:23 
 
Hardtraxxer

Op het ouwehoeren met de boys (was goud) na vond ik er vooral gewoon helemaal geen klap aan. Heb het gepresteerd om op gymnasium te beginnen en uiteindelijk met de hakken over de sloot en een jaar vertraging de HAVO te halen. Was vooral eindeloos gezeik van leraren en had helemaal niet het gevoel dat ze me begrepen ofzo. Nu bijna klaar met een HBO-opleiding waar ik wél het nut van in zie :thumbsup: .

Was trouwens ook echt alleen maar met muziek bezig altijd, dat hielp niet.

Heb je ook zo'n droevig antwoord op de vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2024 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee vond het echt ziek mooie tijd achteraf. Op dat moment natuurlijk alles kut docenten duivels 9-5 locked up jwz maar je doet echt geen reet eigenlijk

Mening die je vroeger had die nu compleet veranderd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2024 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op mijn 16-20e was ik vrij edgy. Homo zijn is een ziekte, homo koppels mogen geen kinderen, dikke mensen zijn lui, vrouwen die meer seks partners hebben dan ik zijn sletjes etc. Ik was vrij conservatief als kind.

Maar toen werd ik volwassen en slimmer :whistle:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2024 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeger dacht ik dat alle Hardtraxxers zuur waren, nu niet meer.

Of zijn ze dat wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Rickzel

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Alleen Rickzel

Zelfde


Nou, weg sfeer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelfs te zuur om een nieuwe vraag te stellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het maar een stel jankerds. Maar dat is ook het mooie van Hardtraxx :)

Eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Ik vind het maar een stel jankerds. Maar dat is ook het mooie van Hardtraxx :)

Eens?


Iedereen die hier zit jankt wel over iets, jij en ik inclusief.

Iedereen die hier zit kraakt dingen af of zeikt over dingen terwijl hun mening er eigenlijk totaal niet toe doet en niemand die vraagt er ook om.

Waarom zou je hier anders actief zijn, er moet toch iets zijn waardoor er telkens meer mensen bijkomen die per se hun mening moeten opdringen of zelfs een uitslag van een vrij nutteloze poll beinvloeden? Het gaat mensen toch meer aan dan ze voordoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eens pa zijn mooie dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qu'est-ce que tu fais ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Hardtraxx aan het janken op releases van mensen die ik niet ken, terwijl ik eigenlijk verder moet werken.

Als je moest kiezen; nooit meer op vakantie met de auto of nooit meer op vakantie met het vliegtuig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die met de auto op vakantie gaan snap ik sowieso niet. Als kind vaak genoeg gedaan met mn ouders mee, wat een verschrikking die reis altijd.

Heb jij al een vakantie geboekt voor komende zomer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 23:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Mensen die met de auto op vakantie gaan snap ik sowieso niet. Als kind vaak genoeg gedaan met mn ouders mee, wat een verschrikking die reis altijd.

Heb jij al een vakantie geboekt voor komende zomer?


Nog niet, moet nog kiezen tussen Porto, Oviedo of Bled/Bozen

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog niet, maar waarschijnlijk (hopelijk) tripje door de balkan

En u?

Norther66 schreef:
Mensen die met de auto op vakantie gaan snap ik sowieso niet. Als kind vaak genoeg gedaan met mn ouders mee, wat een verschrikking die reis altijd.


Ja eens. Hopen dat er wat meer gefocust wordt op internationale treinen komende jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niks. Wellicht jaartje geld sparen of een weekendje weg. Sowieso niet super groot fan van vakanties.

Als je een land moest kiezen om naar te emigreren, welk land zou dat zijn?





Norther66 schreef:
Mensen die met de auto op vakantie gaan snap ik sowieso niet. Als kind vaak genoeg gedaan met mn ouders mee, wat een verschrikking die reis altijd.

Heb jij al een vakantie geboekt voor komende zomer?


Ik vond reizen met auto als kind fantastisch. Van die ruwe 18 uur auto reizen. Voelt heerlijk avontuurlijk en uitdagend. Met de trein wil ik ook graag kunnen doen. Ik heb juist helemaal niks met vliegen. Zou dat alleen voor buiten Europa doen.
Vorige  1 ... 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic