Apenkooi, blokjesvoetbal en trefbal waren altijd goud.
Zelfde
Zelfde
Wat zijn jouw plannen met Pasen dit weekend?Broken Balance wrote:Apenkooi, blokjesvoetbal en trefbal waren altijd goud.
En jij?THArdstyler wrote:gewoon werken?
Mitch wrote:En jij?THArdstyler wrote:gewoon werken?
Gated kick of reverse bass?Mitch wrote:THArdstyler wrote:gewoon werken?
Hetzelfde als dit alleen de leraar was in mijn geval zo'n 40 jaar ouder, dus echte pedo shit. En ik hoorde dat die zelfs nog zijn vrouw heeft verlaten voor die meid en dat ze echt een "relatie" zouden hebben. Hoe dat allemaal precies is afgelopen weet ik ook niet meer. Was ook niet op mijn eigen school, maar de school waar ik praktijkles had (vmbo jwz).corneelwr wrote:Leraar (die 10 jaar ouder was ofzo) rommelde wat met een meid van 15/16 destijds en die neukten gewoon na schooltijd in het handarbeid lokaal pff.
Gooi nog meer verhalen.
hahaha pffffMark With A Tarrel wrote:Had in de 1e een klasgenoot die dicht bij school woonde en vanuit zijn slaapkamer raam op voorbij fietsende scholieren schoot met een luchtbuks.
Is ook een keer betrapt op zichzelf bevredigen in de les door het trilcomponent uit een playstation controller te slopen en aangesloten op een batterij bij zijn zaakje te stoppen.
Johnny, als je dit leest, hopelijk is het toch nog allemaal goed met je gekomen.
Zelfde vraag.