Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282 ... 1362  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jan 2024 18:22 

Hardtraxx Veteran

Ik kijk uit naar het weekend. Echt al 2 weken zwaar druk op het werk.
Ik kijk voornamelijk uit naar volgend weekend, want dan 4 weken geen alcohol genuttigd en ik kijk zo erg uit naar een biertje

Welk biertje vind je het lekkerst?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2024 19:43 

Hardtraxxer

Hertog jan

Zelfde
Bericht Geplaatst op 16 jan 2024 19:50 

Hardtraxx Elite

Neusbiertje

En om diezelfde reden drink ik (nauwelijks) meer. Zodat er geen neusbiertjes meer besteld worden.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 17 jan 2024 09:31 

Hardtraxx Elite

Laatst de Bottle Logic Fundamental Observation Imperial Vanilla Stout op, sowieso de lekkerste welke ik tot nu toe op heb. Voor pils gewoon een koude Heineken/Hertog-Jan :)

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:12 

Hardtraxx Veteran

Geoon een Hertog Jan na het sporten of de 1e 2 pilsjes op een warme zomeravond.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:48 

Hardtraxx Newbie

gewone brand of de imperator als die er nog zijn

welke bier jij
Bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:49 

Hardtraxx Addict

Mij maak je altijd blij met een koude Hertog :beer:

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 18 jan 2024 17:08 

Hardtraxx Addict

freddy

zelfde
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 09:10 

Hardtraxx Veteran

Ben niet zo merkgebonden, maar voorkeur gaat uit naar Heineken of Hertog Jan. M'n ouders hebben altijd Amstel, ook prima.

Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 09:59 

Hardtraxx Elite

Lastig, vind veel dingen leuk om te doen.
Ik denk samen met de meid naar een land waar veel te zien/doen is en waar 't eten goed is.
Ik haat kamperen maar wild-camping in Zweden onder evt. begeleiding lijkt me wel vet om te doen.
Zelf een shelter bouwen en vis vangen.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 10:06 

Hardtraxx Elite

14 dagen lang in een gaar hotel in Mallorca de kop eraf zuipen en de hele dag gaar op het strand liggen!!1

Wintersport of zomervakantie?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 10:33 

Hardtraxx Newbie

Zomer voor mij

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 11:18 

Hardtraxx Veteran

Zomer

Wat te doen tegen een winterdip?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 11:19 

Hardtraxx Addict

doelen stellen en deze nastreven

Wat is jouw doel voor dit jaar?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 11:50 

Hardtraxx Veteran

Nog wat fitter worden dan ik al ben, meer doen met muziek :cool:

En jij?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 12:36 

Hardtraxx Addict

Zelfde als Corneel, vorig jaar al 20 kg afgevallen maar mag nog wel wat af. Dus daar gewoon rustig mee doorgaan.
Verder niet echt specifiek een doel ofzo.

En jij?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:01 

Hardtraxx Veteran

Ook wat vet er af, geen idee hoeveel. Gewoon wat fitter worden weer. Sinds begin januari weer lid van sportschool en let weer wat beter op mijn voeding. Wel iets wat er bij inschiet als jonge vader.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:06 

Hardtraxx Elite

Juist weer aankomen naar m'n oude gewicht (vanwege powerlifting hobby).

Vorig jaar wat te gek en wild geleefd, veel gefeest, teveel drugs, dus 10+ kg verloren en dit jaar wil ik die weer erbij.

Verder sinds nieuwjaar ook gestopt met blowen en roken en dat gaat tot nu toe gelukkig best makkelijk!

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:32 

Kraak... Piep...

Stel ze niet echt als doel voor het nieuwe jaar, gezien ik het sowieso van plan was, maar leren windsurfen, wakeboarden en kitesurfen en snowboarden en golf verder oppikken. Iets met een echt doel is trainen voor een halve marathon. Sporten/afvallen was vorig jaar al gelukt, gaat nu gewoon weer verder.

Verder wat persoonlijke dingen en dmv net nieuw werk een osso kopen, maar dat is nog het meest onhaalbare doel.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:20 

Hardtraxx Veteran

Belangrijkste doel is proberen de balans te houden tussen werk, gezin en m'n tijdrovende hobby. Zou heel graag ook het sporten weer oppakken, en dat móet ik ook echt doen, maar vind het momenteel nog lastig om er de tijd voor vrij te maken. (Weet dat het bullshit is, en dat het altijd wel kan, maar beetje wennen aan een wat nieuwe werk en privé situatie).

Goeie vraag, zelfde :)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2024 18:45 

Hardtraxx Veteran

Ik start binnenkort met een nieuwe baan bij een ander bedrijf met een hogere werkdruk dan ik de afgelopen jaren gewoon ben (meestal laag tot zeer laag). Dus die transitie tot een goed einde brengen is toch een doel op zich.

Verder niet echt speciale doelen behalve marathon van Valencia op 1 december met de vriendin.

PS: @Job, gebrek aan vitamine D is vaak één van de factoren die meespeelt bij een winterdip

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 21 jan 2024 00:53 

Hardtraxx Elite

Heb eigenlijk maar 1 doel dit jaar en dat is weer gezond worden. Veel lichamelijke en mentale klachten gekend, gaat gelukkig al stukken beter maar ben er nog lang niet.
Nooit echt langdurig "ziek" geweest, besef me nu des te meer hoe belangrijk je gezondheid is. Ook een doel voor misschien eind van het jaar, een 2-jarige deeltijd hbo erbij gaan doen voor een toekomstige carrière switch.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2024 14:47 

Hardtraxx Elite

Gister maar sportschool abbootje genomen. Sinds een maand of 6 baan op kantoor en merk dat ik wel wat ben aangekomen, duswil ff weer wat eraf.

Welke sport kan je niet, maar zou je wel graag willen kunnen?
Bericht Geplaatst op 21 jan 2024 23:23 

Hardtraxx Veteran

Fitness. Ik kan dat niet in de zin dat ik het extreem saai vind.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2024 10:14 

Hardtraxx Elite

Voetballen.
Heb 9 jaar gevoetbald waarvan 7 jaar gekeept, keepen kon ik wel aardig maar de laatste twee jaar wilde ik in het veld spelen. Merkte wel dat ik flink wat basis dingen miste, terwijl ik sinds de F-jes al op voetbal zat.
Ooit nog eens een test moeten doen toen ik in de D-tjes keepte om er achter te komen hoe groot ik zou worden, 1.72cm kwam eruit (1.75cm geworden). Helaas was dat een van de redenen waarom ik niet in de jeugd van Top Oss & Helmond Sport mocht keepen.

Zelfde vraag.
Vorige  1 ... 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282 ... 1362  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic