Ga ik toch voor een eigen gemaakte lasagne bolognese, maar eigenlijk wil ik niet hoeven kiezen. En die van jou?Hekzitter wrote:Favoriete pasta gerecht?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Simpel, de pasta van Hekzitter was tering goed. (Weet niet meer precies wat het was)
Moet 'm nog steeds zelf eens maken samen met m'n vriendin.
Daarnaast vind ik de bolognese van m'n vader top.
De hele dag QMusic luisteren op het werk of 100% NL ?
Moet 'm nog steeds zelf eens maken samen met m'n vriendin.
Daarnaast vind ik de bolognese van m'n vader top.
De hele dag QMusic luisteren op het werk of 100% NL ?
Qmusic natuurlijk
Piepkick of zaagkick
Piepkick of zaagkick
Zaagkick.
Cascada of Special D?
Cascada of Special D?
Alice Deejay
Favoriete Eurodance artiest?
Favoriete Eurodance artiest?
Eiffel65 als je naar de oude garde kijkt.
MRD, Marlon Hoffstadt en DJ HEARTSTRING als je naar de nieuwe garde kijkt
Zelfde
MRD, Marlon Hoffstadt en DJ HEARTSTRING als je naar de nieuwe garde kijkt
Zelfde
Volgens Wikipedia valt het onder eurodance, dus dan is het enige juiste antwoord op deze vraag Vengaboys
Wat is jouw beste aankoop van het afgelopen jaar?
Wat is jouw beste aankoop van het afgelopen jaar?
Ik denk een airfryer of draadloze luchtcompressor (voor autobanden op te pompen), goeie vraag wel!
Zelfde
Zelfde
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Ze waren op vakantie echt toe aan vervanging, maar ik geniet zwaar van mijn Adidas slippers Cloud Foam. Loop er thuis altijd op en echt een genot aan je voeten. Snap niet dat mensen op die harde Adidas slippers lopen. Daarnaast nieuwste Xbox ook goede aankoop geweest dit jaar
Zelfde vraag
Zelfde vraag
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
M'n nieuwe auto, Audi A3, blij mee.
Wat rij jij?
Wat rij jij?
Ford Feest uit 2009 met 240.000 op de teller. Prima nog om af te rijden. Nooit iets geks gehad bij de APK. Hierna ga ik denk ik voor een bestelwagentje (zakelijk).
Zelfde vraag.
Zelfde vraag.
Volvo V40 van de zaak uit 2020. En jij?
Hyundai I30 uit 2010 a neven. Een week na aanschaf mankeerde er het een en ander (verbruikte opeens veel olie, was dus een stukje van m'n katalysator afgebrokkeld en in m'n cilinder terecht gekomen..), dus bij +/- 95.000 km kwam er een nieuw blok in, viel nog onder de garantie. Nu de teller op 156.000 staan, rij er wel veel in en bevalt prima. Aanrader als je iets betaalbaars zoekt.
Ga je ook naar Spectrum???? En zo ja, heb je verzoekjes voor m'n warm-uppie?
Ga je ook naar Spectrum???? En zo ja, heb je verzoekjes voor m'n warm-uppie?
Zeker, en ja: Digital Abuse - Definition Of A Brain Killer, Vazard & Delete vs Main Concern - Gone Too Far, Digital Abuse - Gate to Hell (Vazard Remix) en Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
En jij?
En jij?
Genox - Dark Water (Nutty T Remix) & Repeller - Guillotine
Favoriete historische tijdperk en waarom?
Na twee vakanties met jou en Tim omtrent dat tijdperk denk ik dat je het antwoord wel weetHekzitter wrote:Genox - Dark Water (Nutty T Remix) & Repeller - Guillotine
(HEUL) Vroeger speelde ik met een maat altijd Medal Of Honor Allied Assault en Battlefield 1942. Dat is denk ik uitgegroeid naar een interesse in voornamelijk WW2.
En in verlengde uberhaupt de oorlogsvoering overgang van middeleeuwen naar pre-moderne en moderne tijd (80 jarige oorlog > 100 jarige oorlog > Amerikaanse Revolutie > Napoleon oorlog > Krim oorlog > Franco-Prussische Oorlog > Amerikaanse Burgeroorlog > Boxer Rebelion > WW1 > WW2 > Koude oorlog)
Zelfde
Favoriete is een lastige, maar de meest interessante vind ik toch wel WW1 > WW2 > Koude oorlog. Vooral omdat je daar in de huidige tijd nog zo veel van terugziet. Ook niet heel gek aangezien het redelijk recent is, maar toch. Zelfde vraag.
Na WOII en de meer moderne geschiedenis daarna, het tijdperk omstreeks / van Napoleon. Hoe die kerel Europa grotendeels naar zijn hand heeft gekregen is gewoon bizar. Kijk heel erg uit naar de film! Daarnaast hetzelfde als wat Broken Balance aangeeft; die transitie door de eeuwen.
Stond laatst ook voor de Vasa in Stockholm. Dan krijgt zo'n slagschip echt even gestalte.
Zelfde vraag.
Stond laatst ook voor de Vasa in Stockholm. Dan krijgt zo'n slagschip echt even gestalte.
Zelfde vraag.
Amerikaanse geschiedenis vind ik interessant. Vanaf het moment dat het gesticht werd tot aan nu. Soms lijkt dat land een groot sociaal experiment.
Wat kwam er in jouw stemwijzer uit?
Wat kwam er in jouw stemwijzer uit?
Toevallig net gedaan. Bovenaan D66, GL/PVDA en Volt. Keuze zal tussen die laatste twee gaan. En bij jou?
PVV/BVNL/Samen voor Nederland.
En bij jou?
En bij jou?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
PVV, BVNL, Samen voor NL.
Zelfde
Zelfde