Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266 ... 1362  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:53 

Hardtraxx Veteran

Zeker, heb elke maandag weer spijt :P Eigenlijk zijn er (bijna) geen weekenden dat ik niet drink.

Hoe zit jij erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:56 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Zeker, heb elke maandag weer spijt :P Eigenlijk zijn er (bijna) geen weekenden dat ik niet drink.

Hoe zit jij erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 14:27 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel weekenden waarin ik geen alcohol drink. Dat komt denk ik vooral door een vrij burgerlijk leven nu. :P
Mijn vrouw moet vaak werken op zondagochtend dus om nou brak te moeten zorgen voor 2 kids is ook niet zo chill.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 16:06 

Hardtraxx Veteran

Nooit last van, ik drink niet/amper alcohol en als ik het wel drink hou ik het hoogstens bij een paar glaasjes.
Ik houd totaal niet van het alcohol of dronken gevoel dus het drinken er van trekt mij totaal niet.

Waarom drink jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 08:45 

Hardtraxx Elite

De smaak, de sociale aspecten, gezelligheid, aangeschoten/dronken gevoel, ontspanning :)

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:29 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
De smaak, de sociale aspecten, gezelligheid, aangeschoten/dronken gevoel, ontspanning :)

Dit ja. Word er ook altijd wat losser/socialer van, ben soms van mezelf wat terughoudend :P

Ben jij introvert of juist extravert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:36 

Hardtraxx Veteran

Extravert, al ben ik in de loop van de jaren wat introverter geworden. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:38 

Hardtraxx Veteran

Beetje van beide. Ik krijg energie van mensen dus in die zin extravert. Maar ik kan ook van rust genieten en hou niet zo van op voorgrond staan.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:42 

Hardtraxx Veteran

Ik denk voor de buitenwereld extravert, maar in mijn eigen belevingswereld meer introvert. Denk dat het wat complexer ligt met ADD. Verder duidelijk geel uit zo'n DISC test.

Welke persoonlijkheid ben jij qua DISC kleur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:46 

Hardtraxx Veteran

Voornamelijk rood, maar met wat vleugjes blauw en geel. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:48 

Hardtraxx Veteran

Ff gegoogled, ik denk blauw. Maar dan zonder het conformerend of compliant, dat kun je bij mij beter vervangen door iets uit de gele zoals Expressief, Optimistisch.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 10:02 

Kraak... Piep...

Vind dat soort dingen altijd vrij onzinnig gezien je nooit precies in 1 past en je stemming kan afhangen van waar je in zit.

Bij mij is het een combo van groen en blauw.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 10:11 

Hardtraxx Veteran

Groen met een tikkeltje blauw. Alhoewel dat al jaren geleden was via het werk. Toen wel akelig hoe correct dat was na het beantwoorden van een miniem aantal vragen (50 tal ofzo). Rood was/is mijn tegenpool en ik merk dat ik met dat type mensen toch vaker niet overeenkom qua gedachtengang of gedrag.

Ik vermoed zelf dat ik tegenwoordig toch wat richting geel ben gegaan maar geen zin om die test opnieuw te doen.
Voor degene die zelf willen kijken. Houd er wel rekening mee dat het een kwartiertje of langer duurt om alles in te vullen. https://www.16personalities.com/nl

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 10:15 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vind dat soort dingen altijd vrij onzinnig gezien je nooit precies in 1 past en je stemming kan afhangen van waar je in zit.

Even tussendoor: daarom wordt er vaak een bewust en onbewust profiel aangemeten. Bij mij is bewust overwegend geel met wat groen, met conformatie richting blauw, en onbewust overwegend groen met tintje geel :).

Het is niet waterdicht, maar kan wel heel handig zijn als middel voor reflectie qua werken in teamverband etc.

Grim schreef:
Toen wel akelig hoe correct dat was na het beantwoorden van een miniem aantal vragen (50 tal ofzo). Rood was/is mijn tegenpool en ik merk dat ik met dat type mensen toch vaker niet overeenkom qua gedachtengang of gedrag.

Idd. Ik had toen de Insight Disovery test gedaan. Een heel automatisch gegenereerd rapport van 30 pagina's over je persoonlijkheid op basis van een hoe je 50 vragen beantwoord met een slidertje tussen 2 antwoorden. Vrij bizar hoe dat klopte.

Citaat:
Voor degene die zelf willen kijken. Houd er wel rekening mee dat het een kwartiertje of langer duurt om alles in te vullen. https://www.16personalities.com/nl

Dat is wel een andere test, gaat niet uit van kleuren zoals bij de DISC test, maar bij zowel de DISC test als bij deze test kom ik uit als bemiddelaar.

Laten we hiermee doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 10:21 

Hardtraxx Veteran

Vooral rood en geel. Zou rood niet 1 2 3 bij mij verwachten maar het is 42% :P

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 10:49 

Hardtraxx Addict

oranje en rood

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 11:40 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Op basis van de test die Grim stuurde.

Zelfde! Vind dit wel een interessante.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 12:10 

Hardtraxx Veteran

Leuke vraag!
Afbeelding

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 12:59 

Hardtraxx Veteran

Leuke vraag inderdaad!

Afbeelding

Zelfde vraag dan weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 13:13 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 13:19 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 13:26 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 13:29 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 13:30 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beschrijving van de entertainer past absoluut niet bij mij. Geeft maar aan dat dit meer voor de leuk is :P De percentages kloppen wel goed denk ik zo.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 19:59 

Kraak... Piep...

Kan niet vinden waar die afbeelding er te plaatsen, maar heb avonturier, wat totaal niet is hoe ik mezelf zou omschrijven.

Hier ook, introvert klopt op zich wel, maar ik ben veel meer realistisch en logisch aangelegd.

Zelfde
Vorige  1 ... 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266 ... 1362  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic