Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Zeker, heb elke maandag weer spijt :P Eigenlijk zijn er (bijna) geen weekenden dat ik niet drink.

Hoe zit jij erin?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 22 days ago
corneelwr wrote:Zeker, heb elke maandag weer spijt :P Eigenlijk zijn er (bijna) geen weekenden dat ik niet drink.

Hoe zit jij erin?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Ik heb wel weekenden waarin ik geen alcohol drink. Dat komt denk ik vooral door een vrij burgerlijk leven nu. :P
Mijn vrouw moet vaak werken op zondagochtend dus om nou brak te moeten zorgen voor 2 kids is ook niet zo chill.

Zelfde.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 24 minutes ago
Nooit last van, ik drink niet/amper alcohol en als ik het wel drink hou ik het hoogstens bij een paar glaasjes.
Ik houd totaal niet van het alcohol of dronken gevoel dus het drinken er van trekt mij totaal niet.

Waarom drink jij?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 22 days ago
De smaak, de sociale aspecten, gezelligheid, aangeschoten/dronken gevoel, ontspanning :)

En jij?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Mitch wrote:De smaak, de sociale aspecten, gezelligheid, aangeschoten/dronken gevoel, ontspanning :)
Dit ja. Word er ook altijd wat losser/socialer van, ben soms van mezelf wat terughoudend :P

Ben jij introvert of juist extravert?
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Extravert, al ben ik in de loop van de jaren wat introverter geworden. En jij?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Beetje van beide. Ik krijg energie van mensen dus in die zin extravert. Maar ik kan ook van rust genieten en hou niet zo van op voorgrond staan.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik denk voor de buitenwereld extravert, maar in mijn eigen belevingswereld meer introvert. Denk dat het wat complexer ligt met ADD. Verder duidelijk geel uit zo'n DISC test.

Welke persoonlijkheid ben jij qua DISC kleur?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Voornamelijk rood, maar met wat vleugjes blauw en geel. En jij?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 50 minutes ago
Ff gegoogled, ik denk blauw. Maar dan zonder het conformerend of compliant, dat kun je bij mij beter vervangen door iets uit de gele zoals Expressief, Optimistisch.

En jij?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind dat soort dingen altijd vrij onzinnig gezien je nooit precies in 1 past en je stemming kan afhangen van waar je in zit.

Bij mij is het een combo van groen en blauw.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Groen met een tikkeltje blauw. Alhoewel dat al jaren geleden was via het werk. Toen wel akelig hoe correct dat was na het beantwoorden van een miniem aantal vragen (50 tal ofzo). Rood was/is mijn tegenpool en ik merk dat ik met dat type mensen toch vaker niet overeenkom qua gedachtengang of gedrag.

Ik vermoed zelf dat ik tegenwoordig toch wat richting geel ben gegaan maar geen zin om die test opnieuw te doen.
Voor degene die zelf willen kijken. Houd er wel rekening mee dat het een kwartiertje of langer duurt om alles in te vullen. https://www.16personalities.com/nl

Zelfde vraag
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Vind dat soort dingen altijd vrij onzinnig gezien je nooit precies in 1 past en je stemming kan afhangen van waar je in zit.
Even tussendoor: daarom wordt er vaak een bewust en onbewust profiel aangemeten. Bij mij is bewust overwegend geel met wat groen, met conformatie richting blauw, en onbewust overwegend groen met tintje geel :).

Het is niet waterdicht, maar kan wel heel handig zijn als middel voor reflectie qua werken in teamverband etc.

Grim wrote:Toen wel akelig hoe correct dat was na het beantwoorden van een miniem aantal vragen (50 tal ofzo). Rood was/is mijn tegenpool en ik merk dat ik met dat type mensen toch vaker niet overeenkom qua gedachtengang of gedrag.
Idd. Ik had toen de Insight Disovery test gedaan. Een heel automatisch gegenereerd rapport van 30 pagina's over je persoonlijkheid op basis van een hoe je 50 vragen beantwoord met een slidertje tussen 2 antwoorden. Vrij bizar hoe dat klopte.

Voor degene die zelf willen kijken. Houd er wel rekening mee dat het een kwartiertje of langer duurt om alles in te vullen. https://www.16personalities.com/nl
Dat is wel een andere test, gaat niet uit van kleuren zoals bij de DISC test, maar bij zowel de DISC test als bij deze test kom ik uit als bemiddelaar.

Laten we hiermee doorgaan!
Last edited by Mark With A Tarrel on 04 Oct 2023 12:43, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Vooral rood en geel. Zou rood niet 1 2 3 bij mij verwachten maar het is 42% :P

Zelfde
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 2 days ago
oranje en rood

zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Image

Op basis van de test die Grim stuurde.

Zelfde! Vind dit wel een interessante.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Leuke vraag!
Image

Zelfde
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Leuke vraag inderdaad!

Image

Zelfde vraag dan weer.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Image

Zelfde vraag
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 24 minutes ago
Image
Zelfde
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Image

Zelfde vraag
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 8 days ago
Image

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Image

Beschrijving van de entertainer past absoluut niet bij mij. Geeft maar aan dat dit meer voor de leuk is :P De percentages kloppen wel goed denk ik zo.

Zelfde
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kan niet vinden waar die afbeelding er te plaatsen, maar heb avonturier, wat totaal niet is hoe ik mezelf zou omschrijven.

Hier ook, introvert klopt op zich wel, maar ik ben veel meer realistisch en logisch aangelegd.

Zelfde