Broken Balance schreef:
Vind dat soort dingen altijd vrij onzinnig gezien je nooit precies in 1 past en je stemming kan afhangen van waar je in zit.
Even tussendoor: daarom wordt er vaak een bewust en onbewust profiel aangemeten. Bij mij is bewust overwegend geel met wat groen, met conformatie richting blauw, en onbewust overwegend groen met tintje geel

.
Het is niet waterdicht, maar kan wel heel handig zijn als middel voor reflectie qua werken in teamverband etc.
Grim schreef:
Toen wel akelig hoe correct dat was na het beantwoorden van een miniem aantal vragen (50 tal ofzo). Rood was/is mijn tegenpool en ik merk dat ik met dat type mensen toch vaker niet overeenkom qua gedachtengang of gedrag.
Idd. Ik had toen de Insight Disovery test gedaan. Een heel automatisch gegenereerd rapport van 30 pagina's over je persoonlijkheid op basis van een hoe je 50 vragen beantwoord met een slidertje tussen 2 antwoorden. Vrij bizar hoe dat klopte.
Citaat:
Voor degene die zelf willen kijken. Houd er wel rekening mee dat het een kwartiertje of langer duurt om alles in te vullen.
https://www.16personalities.com/nlDat is wel een andere test, gaat niet uit van kleuren zoals bij de DISC test, maar bij zowel de DISC test als bij deze test kom ik uit als bemiddelaar.
Laten we hiermee doorgaan!