U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Dan ga ik voor Japan, Nigiri met vette tonijn. Briljant in zijn eenvoud.

Welk land en/of welke stad die je hebt bezocht heeft jou het meest verrast in positief opzicht?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Gdansk in Polen. Echt bizar vette en niet toeristische stad.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hekzitter wrote:Gdansk in Polen. Echt bizar vette en niet toeristische stad.

Zelfde
Die map heb ik wel eens in Warzone gespeeld, was niks touristisch aan inderdaad.

Welke skillset zou je graag nog willen leren?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ik zou graag een vrouw kunnen bevredigen met de gesp van mijn broekriem.

En jij?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
THArdstyler wrote:Ik zou graag een vrouw kunnen bevredigen met de gesp van mijn broekriem.

En jij?
THArdstyler wrote:Ik zou graag een vrouw kunnen bevredigen
En jij?
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 days ago
THArdstyler wrote:Ik zou graag
En jij?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
De truc is om je riem met gesp aan de muur te hangen en je vrouw er tegen aan te meppen.

Ken jij nog andere trucjes?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik fluister altijd in haar oor dat ik hardtraxx veteran ben en dan is het nog maar weinig werk om het af te maken.

En jij?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Ik fluister altijd in haar oor dat ik hardtraxx veteran ben en dan is het nog maar weinig werk om het af te maken.
Het bij jezelf dan afmaken is inderdaad weinig werk dan. :lol:

Qua skillset, laatste tijd bezig met verschillende watersporten leren (wakeboarden, windsurfen). Ook een vakantie Portugal aan het plannen om surfen te leren.

Zelfde.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nuracore wrote:Ken jij nog andere trucjes?
Ik kan heel goed dingen uitstellen die eigenlijk moeten gebeuren. Goed weekend gehad?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Zeker, verjaardag gehad, XQlusive Holland en gisteren uiteten geweest. Nu tijd voor stoptober (alcohol/drugs) :)

Doe jij aan stoptober? (roken, alcohol, drugs)?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Nee, ik doe aan rooktober.

En jij?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Nope.
Reeds vanaf 22 januari al gestopt met alcohol en sinds zondag 24-09 met roken. Meedoen met een stoptober et cetera heb ik een hekel aan wegens de commerciële lading. Vind dat je het voor jezelf / uit jezelf moet doen en niet vanaf een datum dat jan en alleman het gaat doen.

Wat is jouw slechtste gewoonte / verslaving?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nagelbijten en in het weekend soms teveel drinken. Leef verder wel vrij gezond. En die van jou?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Overal ja op zeggen en mijzelf altijd op de tweede plek zetten blijft een nare eigenschap/gewoonte wat mij vaak zat de kop heeft gekost. Gelukkig leer ik met de jaren steeds meer voor mij zelf te kiezen.

Zelfde vraag.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Rook of drink niet. Ik sport en eet gezond (gevarieerd groente en fruit). Maar suiker lukt mij nooit om laag te houden qua inname. Taart, chocola, ijs. Ik kan niet zonder :$

Zelfde
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Qua slechte gewoontes.. hmm. Nou voornamelijk drinken en ik ben echt verslaafd aan chips. Maar ik sport wel 3/4x in de week en slaap best goed, niks te klagen denk ik.
makrooy wrote:Rook of drink niet.
Wil je mij dit ook leren?
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Drank is veel te lekker om te stoppen.

Zou je willen stoppen met drinken?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Nope.
Reeds vanaf 22 januari niet meer gestopt met alcohol en sinds zondag 24-09 met roken. Meedoen met een stoptober et cetera heb ik een hekel aan wegens de commerciële lading. Vind dat je het voor jezelf / uit jezelf moet doen en niet vanaf een datum dat jan en alleman het gaat doen.

Jij?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Wel mee eens, maar bij mij viel deze maand gewoon goed met alles wat ik gepland had :P

Zelfde
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Heb er toevallig de laatste tijd over nagedacht. Helemaal stoppen niet, wel af en toe een break. Maar wel beter maat kunnen houden en wat minder 'pieken'. Ik drink 1x in de week of soms een week / 2 weken niet maar áls ik drink is het vaak wel stevig. Daar ga ik voor mezelf aan werken en heb ook wat boeken aangeschaft.

En jij?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Eigenlijk precies wat Remi zegt, behalve dat ik er geen boeken over heb. En jij?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bij een feestje drink ik wel wat, maar in het weekend eigenlijk amper tot niet.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ik hou paar keer per jaar een pauze. Dit heeft wel goed effect, maar kan wel stevig zuipen als ik gemotiveerd ben, dat heet balans.

Hoeveel balans heb jij het leven?
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Heb de neiging om toch wel elk weekend 3 dagen te drinken en dat gebeurt ook wel 99 van de 100 keer eerlijk gezegd. Ook al zit ik op zaterdagavond alleen thuis, dan nog pak ik vaak 1 of 2 biertjes erbij “beetje onder het mom van het is weekend”. Afgelopen weken telkens wat te doen op donderdag, dus gaat ook vaak gepaard met een drankje. Ik kan wel zeggen dat ik verslaafd ben aan alcohol, niet problematisch maar heb toch moeite om een weekend niet te drinken. De absolute wil is er ook niet echt. Doordeweeks kan ik wel een planning maken dat ik aankomend weekend, maar 1 dag een paar biertjes drink maar dan is het weekend en houd ik mij er niet aan. Aankomend weekend vrijdag wel paar drinkers, maar wil ik zaterdag en zondag niks drinken.

Denk jij hier wel eens over na over de hoeveelheid alcohol die je drinkt?