Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262 ... 1377  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2023 17:21 

Hardtraxxer

Qua muziek X-Qlusive B-Front.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2023 17:51 

Hardtraxx Elite

Poeh ik denk Origins, nostalgisch gevoel, de sfeer en de muziek waren toen top.
Ook is de maaspoort chill en de broodjes beenham!

Wat denk je van de Nederlandse ploegen in Europa deze week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2023 18:31 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Wat denk je van de Nederlandse ploegen in Europa deze week?

Uiteraard weer een uitstekende tentoonstelling van een mooi staaltje vakwerk.

Wat vind jij er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2023 19:09 

Hardtraxx Veteran

Prachtig! Heb niks met sport

Jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 09:20 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord is in ieder geval goed begonnen gister. Ben benieuwd wat PSV vanavond tegen Arsenal gaat doen. Mooie krachtmeting, maar denk dat Arsenal wel te sterk gaat zijn. Ajax scheelt dat ze thuis spelen, anders had ik ze weinig kans gegeven. AZ moet in mijn optiek gewoon winnen.

Hoe vaak sport jij wekelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 09:57 

Hardtraxx Veteran

Laatste tijd probeer ik het langzaam weer op te pakken maar blijft het een lastig ding om te plannen zodra je kids hebt. Eerder was het altijd 3 a 4x in de week met sessies van 2 uur maar daar kom ik nu echt niet meer aan.

Max 2 a 3x in de week met sessies van 1 uur.

Wat vind jij, beter om naar de sportschool te gaan of je eigen gym thuis opbouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 09:59 

Hardtraxx Veteran

Sportschool. Zo kom je ook onder de mensen.

Favoriete sportoefening om biceps en triceps te trainen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 10:18 

Hardtraxx Veteran

Rukken

Hoe vaak trok jij af in je hoogtijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 10:48 

Hardtraxx Addict

5x per week

Record per dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 12:13 

Hardtraxx Veteran

88 keer met gestrekte rechterarm vooruit met Sieg Heil Victoria op de achtergrond.

Hebben jullie tips voor zalf voor blaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 13:30 

Hardtraxx Addict

Zaanse Mayonaise

Wat is jou favoriete saus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 14:22 

Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Wat is jou favoriete saus?

Betadine

Om je leven te redden moet je trio hebben waarbij de andere deelnemers een combineerde leeftijd hebben van 30. Voor welke leeftijdcombinatie ga je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 14:27 

Hardtraxx Veteran

Pfff haha wtf xd hier valt geen juist antwoord op te geven. Laat dan toch maar 15 en 15 doen, dan ben je alsnog een vieze goorlap maar kom je in ieder geval niet aan kleine kinderen. Hoe zou jij dit dilemma invullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 14:36 

Hardtraxx Veteran

29 en 1. De 1 jarige kijkt alleen toe. Cuckold dingen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 14:39 

Hardtraxx Addict

30 en 0

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 14:57 

Hardtraxx Veteran

Als leraar zijnde meest bizarre dilemma wat ik ook ooit heb gehad.

10 en 10

Is dat bij elkaar 30?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 16:21 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Als leraar zijnde meest bizarre dilemma wat ik ook ooit heb gehad.

10 en 10

Is dat bij elkaar 30?

Of 30 x 1 jarigen?

Nee ik zou denk ik gewoon dood gaan in dat scenario.

JIj niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 16:28 

Hardtraxx Addict

neeman.

Tegenwoordig lijken minderjarige dames wel snel 20~
Iedereen heeft tegenwoordig beborsting en ankara's valt me op, waardoor leeftijd schatten ook niet makkelijk meer is.

Hoeveel kinderen zou jij willen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 16:32 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
neeman.

Tegenwoordig lijken minderjarige dames wel snel 20~
Iedereen heeft tegenwoordig beborsting en ankara's valt me op, waardoor leeftijd schatten ook niet makkelijk meer is.

Hoeveel kinderen zou jij willen hebben?

2, en die heb ik al, meer dan zat. :lol:

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 16:41 

Hardtraxx Veteran

1, en die heb ik gelukkig al. We zien wel hoe wij er over 5 jaar over denken maar voorlopig zijn we heel gelukkig met Tygo.

Gekste situatie die je op een festival hebt meegemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 16:45 

Hardtraxx Veteran

Sorry dat ik je vraag niet beantwoord, maar ga je pas over 5 jaar overwegen of je nog een kind wil? Lijkt mij echt super kut als je net al het gedoe hebt gehad en je begint weer opnieuw :lol:

Ben wel blij dat er maar een klein jaartje tussen zit bij mij, jongste begint nu met lopen, oudste net uit de luiers. Maar ieder z'n keuze natuurlijk.

Nuracore wil jij even antwoorden aub? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 17:07 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Sorry dat ik je vraag niet beantwoord, maar ga je pas over 5 jaar overwegen of je nog een kind wil? Lijkt mij echt super kut als je net al het gedoe hebt gehad en je begint weer opnieuw :lol:

Ben wel blij dat er maar een klein jaartje tussen zit bij mij, jongste begint nu met lopen, oudste net uit de luiers. Maar ieder z'n keuze natuurlijk.

Nuracore wil jij even antwoorden aub? :lol:

5 jaar was misschien wel wat overdreven maar voorlopig denken wij niet aan een 2e. Ons kind is echt super makkelijk, slaapt al vanaf dag 1 hele nachten door, is altijd vrolijk en loopt op echt veel zaken voorruit en ontwikkeld echt een heel leuk karakter en geven graag al ons aandacht aan hem. Voor ons betekent dit dat ons gezin nu gewoon heel erg compleet aan voelt.

En tja, niemand houd van luiers maar het is maar hoe je er mee overweg gaat. Ik ben best beschermend en zorgzaam van karakter en vind dit daarom ook niet erg. Dit is natuurlijk maar een korte periode dus ik zet mij er gewoon goed overheen.

Uiteindelijk is een tweede nemen een flinke overweging wat niet alleen in het gezin moet passen maar ook financieel en huis technisch haalbaar moet zijn, maar wie weet, misschien brengt die kleine pauze tussen jouw jongste en oudste wel wat extra voordelen met zich mee en denken wij er over 2 jaar wellicht wel anders over! :) Iedereen heeft inderdaad zijn eigen pad en keuzes, en dat maakt het juist zo interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 18:48 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:

Hier ook 5 jaar verschil, zo vreemd is dat niet lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 08:49 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
5 jaar was misschien wel wat overdreven maar voorlopig denken wij niet aan een 2e. Ons kind is echt super makkelijk, slaapt al vanaf dag 1 hele nachten door, is altijd vrolijk en loopt op echt veel zaken voorruit en ontwikkeld echt een heel leuk karakter en geven graag al ons aandacht aan hem. Voor ons betekent dit dat ons gezin nu gewoon heel erg compleet aan voelt..

Goed man! Dat klinkt echt super positief. Zo hadden wij ons eerste kind ook wel ervaren. Moet wel zeggen dat een tweede wel echt een flinke stap pittiger is. Heb dat zelfs nog wel een beetje onderschat :lol: Nu voelt het als een verademing als ik er maar één heb waar ik op moet letten haha. Dus misschien valt er ook wel at voor te zeggen.

@BrokenDennis
Oh begrijp me niet verkeerd ik zou over dit onderwerp nooit zeggen dat iets vreemd is omdat het zo enorm persoonlijk is, maar was wel benieuwd wat de gedachte er achter was omdat wij er zo anders over dachten. Gewoon interesse :)

Goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 09:35 

Hardtraxx Veteran

Nee ben wel met je eens. Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik denk hoe meer verschil er is tussen de kinderen hoe 'minder goed' de band wordt tussen de twee. Een 14 jarige zit in een heel ander levensfase van een 8 jarige.

Jouw mening hierover?
Vorige  1 ... 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262 ... 1377  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic