Qua muziek X-Qlusive B-Front.
Zelfde
Zelfde
Uiteraard weer een uitstekende tentoonstelling van een mooi staaltje vakwerk.Hard4Us wrote:
Wat denk je van de Nederlandse ploegen in Europa deze week?
BetadineNattehond wrote:Wat is jou favoriete saus?
Of 30 x 1 jarigen?Hekzitter wrote:Als leraar zijnde meest bizarre dilemma wat ik ook ooit heb gehad.
10 en 10
Is dat bij elkaar 30?
2, en die heb ik al, meer dan zat.billieb15 wrote:neeman.
Tegenwoordig lijken minderjarige dames wel snel 20~
Iedereen heeft tegenwoordig beborsting en ankara's valt me op, waardoor leeftijd schatten ook niet makkelijk meer is.
Hoeveel kinderen zou jij willen hebben?
5 jaar was misschien wel wat overdreven maar voorlopig denken wij niet aan een 2e. Ons kind is echt super makkelijk, slaapt al vanaf dag 1 hele nachten door, is altijd vrolijk en loopt op echt veel zaken voorruit en ontwikkeld echt een heel leuk karakter en geven graag al ons aandacht aan hem. Voor ons betekent dit dat ons gezin nu gewoon heel erg compleet aan voelt.Rickzel wrote:Sorry dat ik je vraag niet beantwoord, maar ga je pas over 5 jaar overwegen of je nog een kind wil? Lijkt mij echt super kut als je net al het gedoe hebt gehad en je begint weer opnieuw![]()
Ben wel blij dat er maar een klein jaartje tussen zit bij mij, jongste begint nu met lopen, oudste net uit de luiers. Maar ieder z'n keuze natuurlijk.
Nuracore wil jij even antwoorden aub?
Hier ook 5 jaar verschil, zo vreemd is dat niet lijkt me?Rickzel wrote:Sorry dat ik je vraag niet beantwoord, maar ga je pas over 5 jaar overwegen of je nog een kind wil? Lijkt mij echt super kut als je net al het gedoe hebt gehad en je begint weer opnieuw![]()
Goed man! Dat klinkt echt super positief. Zo hadden wij ons eerste kind ook wel ervaren. Moet wel zeggen dat een tweede wel echt een flinke stap pittiger is. Heb dat zelfs nog wel een beetje onderschatNuracore wrote: 5 jaar was misschien wel wat overdreven maar voorlopig denken wij niet aan een 2e. Ons kind is echt super makkelijk, slaapt al vanaf dag 1 hele nachten door, is altijd vrolijk en loopt op echt veel zaken voorruit en ontwikkeld echt een heel leuk karakter en geven graag al ons aandacht aan hem. Voor ons betekent dit dat ons gezin nu gewoon heel erg compleet aan voelt..