Rickzel schreef:
Sorry dat ik je vraag niet beantwoord, maar ga je pas over 5 jaar overwegen of je nog een kind wil? Lijkt mij echt super kut als je net al het gedoe hebt gehad en je begint weer opnieuw
Ben wel blij dat er maar een klein jaartje tussen zit bij mij, jongste begint nu met lopen, oudste net uit de luiers. Maar ieder z'n keuze natuurlijk.
Nuracore wil jij even antwoorden aub?

5 jaar was misschien wel wat overdreven maar voorlopig denken wij niet aan een 2e. Ons kind is echt super makkelijk, slaapt al vanaf dag 1 hele nachten door, is altijd vrolijk en loopt op echt veel zaken voorruit en ontwikkeld echt een heel leuk karakter en geven graag al ons aandacht aan hem. Voor ons betekent dit dat ons gezin nu gewoon heel erg compleet aan voelt.
En tja, niemand houd van luiers maar het is maar hoe je er mee overweg gaat. Ik ben best beschermend en zorgzaam van karakter en vind dit daarom ook niet erg. Dit is natuurlijk maar een korte periode dus ik zet mij er gewoon goed overheen.
Uiteindelijk is een tweede nemen een flinke overweging wat niet alleen in het gezin moet passen maar ook financieel en huis technisch haalbaar moet zijn, maar wie weet, misschien brengt die kleine pauze tussen jouw jongste en oudste wel wat extra voordelen met zich mee en denken wij er over 2 jaar wellicht wel anders over!

Iedereen heeft inderdaad zijn eigen pad en keuzes, en dat maakt het juist zo interessant.