Noemt Nederland geen zak aan, noemt vervolgens een van de vele fascinerende, fantastische dingen die Nederland zo geweldig maakt.
De frikandel speciaal natuurlijk.
Elk land heeft wel iets speciaals, al is het de bevolking, de cultuur, gezelligheid (die je soms misschien zelf moet maken), anders wel de natuur en mooie landschappen, vind ik. Hoe kijk jij hier tegenaan?
Vind ik zeker, gebaseerd op de landen waar ik ben geweest had elk land wel iets unieks/moois, zowel qua natuur/bebouwing als bevolking. Ook in veel landen een fijne gastvrijheid mogen meemaken waar wij nog jaloers op mogen zijn, bijv. Griekenland en ook zeker Ierland. Gewoon gelijk het gevoel alsof je thuis bent zeg maar. Daarnaast vind ik het ook gewoon interessant en leuk om nieuwe culturen te leren kennen, en ook bijzondere talen te horen. Italiaans en Spaans vind ik echt geweldig mooi klinken.
Ik kwam van de basisschool destijds en mn ouders hadden de tv aanstaan en weet nog dat zij het er over hadden en lieten blijken dat dit heel erg was.
Daarna het dorp ingegaan om te 'spelen' en als kinderen het er over hebben hoe kinderen het er over kunnen hebben.
Ik was destijds 11 dus je krijgt wel het een en ander mee.
Kwam ook thuis van de basisschool destijds. Alle beelden thuis gezien. Echt nog wel één van die gebeurtenissen die je heel helder kan terughalen. Net als toen de donkere wolken overkwamen door de vuurwerkramp in Enschede 30 km verderop. Heftige dingen. En waar was jij tijdens 9/11?