Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246 ... 1362  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 16:27 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Het mooiste terrein vind ik die van Mysteryland.

Het fijnste toch ook het Defqon-terrein, ik kan me wel goed vinden in hoe Ramon het omschrijft. Plus wat Dennis zegt over de compactheid.

Zelfde

Ja mooiste terrein idd Mysteryland (ook maar 1 keer geweest maar was leuk).

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 21:30 

Hardtraxx Addict

Mooiste festivalterrein is/was eigenlijk geen festivalterrein en zijn nu ook door gezeur met een boze buurman al 4 jaar geen festivals meer gehouden, namelijk De Groene Ster in Leeuwarden (Psy-Fi). Aan een recreatieplas in de bossen dus een heel gevarieerd terrein waar je door de natuur kunt struinen maar ook kunt zwemmen. Ben heel benieuwd naar BOOM (Idanha-a-Nova), denk namelijk dat dit na deze zomer het mooiste festivalterrein gaat zijn waar ik ben geweest.

Qua festivalterrein in Nederland denk ik ook Mysteryland, al vind ik dit een heel onhandig terrein.
Praktische/fijnste vind ik Biddinghuizen/Defqon.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 01:08 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
TLDR; Defqon het mooiste / intiemste terrein? Zeker niet. Maar voor mij persoonlijk wel het mooiste terrein om te zijn.

Ahh kijk aan, ik snap hem inderdaad. Denk dat ik hierin dan wel hetzelfde heb. Als je rondloopt op het Defqon terrein en om je heen kijkt en denkt "Shit, ik ben gewoon op Defqon op dit moment". Dat heeft inderdaad geen enkel ander festival in Nederland.

Sarabande schreef:
Zelfde

Voor mij is Tomorrowland denk ik het meest toffe terrein waar ik ben geweest, al komt dit ook grotendeels door de aankleding natuurlijk. De stages an sich tot de prullenbakken, alles is in thema. Alsof je in de Efteling loopt. In Nederland denk ik Mysteryland, al is dit zoals Sarabande al noemt wel een erg onhandig terrein.

Welk festival staat voor jou nog op je bucketlist (kan alle genres muziek zijn)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 01:30 

Hardtraxx Elite

Rampage
Tomorrowland

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 09:27 

Hardtraxx Addict

BOOM Festival (gaan we dit jaar dus naartoe)
Mo:Dem Festival
O.Z.O.R.A.
ZNA Gathering
Burning Man
Hive Festival
Fusion Festival

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 15:33 

Hardtraxx Veteran

Decibel, Luminosity, Origins, Tomorrowland
Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 17:41 

Hardtraxx Elite

Aalles wel gezien waar ik heen zou willen. Concert zou ik overigens van rammstein nog wel mee willen maken ooit.

Moete de jute in frankrijk harder optreden tijdens relle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 13:41 

Hardtraxx Veteran

Geen idee, hou het allemaal niet in de gaten. Zag wel wat behoorlijke ravage in de même wereld maar heb geen idee waarom ze rellen en of het gerechtvaardigd is.

Ken jij een gif die je kan horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 13:43 

Hardtraxx Veteran

Qua Mastermovies plaatjes/gifjes hoor ik alles i.c.m. beeld :P

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 13:49 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:

En jij?

Hier sluit ik me wel bij aan xd Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 14:08 

Hardtraxx Veteran

Mastermovies inderdaad xd

Maar ook
Afbeelding

Nogmaals deze vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 10:10 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:

Wat is jouw favoriete serie die je ooit gekeken hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:38 

Hardtraxx Veteran

Avatar: The Last Airbender. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:44 

Hardtraxx Veteran

Beetje lastig om er één te noemen, dus ik doe de eerste 5 die in me opkomen:
Breaking Bad, Better Call Saul, Barry, The Good Place & Avatar The Last Airbender

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ik steel je idee even Mytze.
Prison Break > Peaky Blinders > Gomorra > Breaking Bad > Better Call Saul

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 13:04 

Hardtraxx Addict

GOT (vooral t/m seizoen 6) / Prison Break / Breaking Bad / Vikings & denk toch wel TWD ondanks dat het zolang uitgemolken werd.

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 13:15 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
GOT (vooral t/m seizoen 6) / Prison Break / Breaking Bad / Vikings & denk toch wel TWD ondanks dat het zolang uitgemolken werd.

Jouwe?

Breaking Bad
Better Call Saul

Dan een heletijd niets

Dark/Ozark/Game of Thrones/House of the Dragon

Honorable mentions: Dopesick en Chernobyl

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 16:48 

Kraak... Piep...

Band Of Brothers, met ruime afstand. Het feit dat (nagenoeg) alles ook echt gebeurd is, maakt het voor mij gewoon veel aangrijpender.

Als je miniseries niet meerekent, dan Peaky Blinders of Dark.

Breaking Bad, hoe geniaal ook, heeft me nooit echt gepakt. Ik snap dat het de hoogst beoordeelde is, terecht. Maar waar Breaking Bad bij mij bijna 2 hele seizoenen nodig had om mijn volledige aandacht te hebben en ik daardoor ook geen zin heb om hem op nieuw te kijken, pakken Band Of Brothers, Peaky Blinders en Dark mij meteen, ook qua karakters (al is het bij BoB lastig door het hoge aantal semi-hoofdkarakters met allemaal de zelfde kleding :P).

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 16:53 

Hardtraxx Veteran

Kijk een serie moet je gewoon grijpen, hoe goed het ook is. Zelfde met films, dus ik snap ergens wel dat het niet voor iedereen misschien die impact heeft. Ik heb Breaking Bad ook gevolgd vanaf dat het op TV was dus elke week weer een torrent downloaden in hopelijk goeie kwaliteit. Dat waren nog eens tijden. >.<

Tweede keer dat ik hem van begin tot eind keek eigenlijk nog meer bevestiging dat het echt m'n favoriete serie ooit is. Better Call Saul beschouw ik eigenlijk nog als dezelfde serie omdat het zo in elkaar overvloeit. Laatst genoemde had iets meer tijd nodig om me écht te grijpen maar hoe dat allemaal samenkomt is echt fan-fucking-tastisch.

Even kleine inhaak op mijn goede amigo Broken Dennis, zelfde vraag geldt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:12 

Hardtraxx Elite

Wat ik bijvoorbeeld in jullie lijstjes niet tegenkom en wat bij mij echt wel indruk maakte was Dexter.

Niet op volgorde maar, Dexter/dark/vikings/the handmaids tal/the pacific

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 20:52 

Hardtraxx Elite

Game of Thrones
Destijds Prison Break. Heel benieuwd of die zo veel jaar later nog steeds zo goed is (keek destijds nog niet zo veel series namelijk).
Vikings
The Last Kingdom
Californication
Attack on Titan
Dragonball (Z/Super, GT mwah).

Lastig om een absolute favoriet te kiezen, maar deze staan allemaal érg hoog bij mij. Ben nu trouwens met Succession bezig en deze zal ook hoog gaan eindigen in mijn lijst (ben nu bij seizoen 3, maar zie meerdere afleveringen in seizoen 4 een cijfer van 9,8 of 9,9 krijgen).

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 09:41 

Hardtraxx Elite

Breaking Bad
Prison Break
The 100

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 10:22 

Hardtraxx Elite

Breaking Bad toch wel mn favoriet.

Favoriete streamingsdienst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 11:05 

Hardtraxx Veteran

Poehh gaat met fases. Netflix was heel lang mn favo. Super groot aanbod, maar naar mijn idee ook heel veel slechte kwaliteit recente tijden. HBO vind ik nu heel fijn. Hoge kwaliteit films en series, maar gebruik het niet zo vaak als ik zou willen en ben bang dat de merge met discovery het gaat vertyfen. Disney+ is chill met de vriendin maar ook vanwege marvel. Dus alles heeft zn voordelen en nadelen. Sorry, kut antwoord.

Heb jij wel een duidelijke voorkeur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 11:24 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt een hoer, ik heb letterlijk alles en het slaat echt nergens op. Maar weet ook niet zo goed welke ik dan maar moet skippen.

Welke streamingsdienst kan ik er als eerste uitpleuren?
Vorige  1 ... 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246 ... 1362  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic