MelvinFR schreef:
Excuses, ik weet dat dit niet de plek hiervoor is maar wil er toch ff op inhaken. Ben wel benieuwd naar wat dit voor jou de leukste locatie maakt om rond te lopen. Je ziet natuurlijk wel ontzettend veel gebeuren waar je ook kijkt maar het terrein an sich is toch vrij saai? Veel asfalt, vrij weinig groen etc. Dan is een Decibel met die bossen of een Mysteryland terrein (idk of je daar weleens geweest bent) toch een stuk leuker imo. Ofcourse is het natuurlijk jouw mening maar wel benieuwd naar waar dit vandaan komt en of dat ik misschien dingen mis in al die jaren

.
Hoi. Dat mag je zeker vragen. Ik heb de meeste festivalterreinen in NL wel gehad en ja, die zijn qua ligging en intimiteit allemaal zeker een stuk mooier (denk aan het terrein van HoH/7th Sunday, ML, Decibel). Echter krijg ik van geen terrein zo'n fijn gevoel als het Defqon terrein. Het is het festivalterrein waar ik het meeste ben geweest in mijn leven en het feest heeft al vanaf editie 1 een speciaal plekje. Het is meer een gevoel van thuiskomen / thuis voelen op dat terrein wat het voor mij zo fijn maakt om daar rond te lopen. Misschien niet volledig feitelijk te onderbouwen, maar dat gevoel krijg ik een stuk minder als ik op bijvoorbeeld Decibel rondloop (terwijl ik daar na komende editie net zo vaak ben geweest). De meest memorabele feestmomenten uit mijn leven hebben voornamelijk op Defqon plaatsgevonden en ik denk dat dat ook wel mee speelt.
TLDR; Defqon het mooiste / intiemste terrein? Zeker niet. Maar voor mij persoonlijk wel het mooiste terrein om te zijn.