Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245 ... 1362  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jun 2023 16:46 

Hardtraxx Elite

Trampslamp wooca

Ga je de tour volgen?
Bericht Geplaatst op 29 jun 2023 20:19 

Hardtraxx Veteran

Nope, nooit gedaan en zal er ook nooit aan beginnen.

Wat vond je van Defqon?
Bericht Geplaatst op 29 jun 2023 21:26 

Hardtraxx Addict

Prima editie! Heb me op vrijdag en zondag heel goed vermaakt!

Wat zou je volgend jaar anders willen zien op Defqon?
Bericht Geplaatst op 29 jun 2023 22:55 

Hardtraxx Elite

Meer melo hs, geen uptempo meer op de main.

Jij?
Bericht Geplaatst op 29 jun 2023 22:57 

Hardtraxx Veteran

Meer schaduwplekken bij de silver

Jij?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 00:04 

Hardtraxx Veteran

Minder buitenlanders, aso pleurisvolk.

Jij?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:31 

Hardtraxx Veteran

Zondag de Red gewoon open, meer watertappunten, de Koperen Hond mag wel terug (of die Multigroove stage op de after), liefst de Silver terug op de plek achter de Red aan het water en de chillplekken dan op de plek van de Silver. Verder vind ik de muntprijzen echt schandalig, gaat nergens meer over gewoon, daar mag best wat aan gedaan worden. Maar het eerste wat ik zou veranderen als ik zou kunnen, is het terugbrengen van wat early hardstyle sets op de Magenta. Al is maar 1 of 2 sets op het begin vd dag. Vind het echt zonde dat je gewoon amper meer <2006 spul hoort, terwijl dat een paar jaar terug nog wel anders was...

hardstyle/activator-defqon-1-2017-magenta-saturday-t60716.html
hardstyle/tatanka-activator-defqon-1-2018-saturday-magenta-t64263.html
https://lsdb.nl/set/182190/asys-defqon1 ... a-25-06-16
etc...

Wat zou jij willen veranderen aan Defqon?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:42 

Hardtraxx Veteran

Een silent campsite opzetten voor wie oud is en/of waarde hecht aan slaap.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:50 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Een silent campsite opzetten voor wie oud is en/of waarde hecht aan slaap.

Zelfde

Als je oud bent en/of waarde hecht aan slaap moet je gewoon een huisje boeken, je weet toch van te voren dat je op de camping met debielen te maken hebt.

Eens?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:54 

Hardtraxx Veteran

Het woordje moet zou ik dan in kunnen veranderen :P Ik ga allereerst niet met een grote groep, maar ik zie mensen altijd daar wel en een extra hotel boeken bovenop defqon ticket is ook nog meer geld

Wat zou jij NIET willen veranderen aan defqon?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:56 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Het woordje moet zou ik dan in kunnen veranderen :P Ik ga allereerst niet met een grote groep, maar ik zie mensen altijd daar wel en een extra hotel boeken bovenop defqon ticket is ook nog meer geld

Ik denk dat de stage indeling/soorten muziek die er te horen zijn op Defqon echt perfect zijn, mis hier echt niks in. Dus ik zou dat zeker houden.

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:22 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
makrooy schreef:

Ik denk dat de stage indeling/soorten muziek die er te horen zijn op Defqon echt perfect zijn, mis hier echt niks in. Dus ik zou dat zeker houden.

Zelfde.

Locatie. Je leest nog steeds wel eens dat men Almere Strand 10 keer beter vond. Voor mij is dit terrein perfect en ken ik ondertussen op mijn duimpje. Alleen de weg er naartoe al (die weg langs die dijk na Harderwijk) zorgt al voor kippenvel. Of dat je op je fietsje langs een razende Goliath van Walibi fietst op de weg naar het terrein toe. Een volledig pop-up pretpark dat naast een bestaand pretpark gebouwd wordt voor 4 dagen feest.
Hoewel het op een slechte dag 3 uur rijden is, vind ik het de leukste locatie om rond te lopen die er is.

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:32 

Hardtraxx Veteran

Ben een week eerder op Free Festival geweest op het Almere strand, weet niet hoeveel dit lijkt op hoe Defqon ooit was (heb alleen alle Biddinghuizen edities meegemaakt). Maar vond het nou niet bepaald een geweldige locatie, zonder enige schaduw en met al dat zand. Biddinghuizen is ook niet echt prachtig maar denk dat het wel veel meer mogelijkheden biedt.

Of zie ik dat verkeerd?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:53 

Hardtraxx Veteran

Dat zie je goed. Vele malen groter

Wat is het gekste wat je hebt gezien in je Defqon weekend?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 10:46 

Hardtraxx Addict

Vijf drollen op een hoogwerker bij de toiletten en een meisje dat aan het dansen was met een toiletborstel.

Jij?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 13:12 

Hardtraxx Veteran

Jordi's waterfietsen verhuur bedrijf genaamd Aloha in mijn 2cb trip.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 14:55 

Kraak... Piep...

Hekzitter schreef:
Jordi's waterfietsen verhuur bedrijf genaamd Aloha in mijn 2cb trip.

Zelfde

Job en niethardtraxxgebruiker6174 zien kubben waar niemand een reet van snapte bij genoemde trip. Vooral hoe Job probeerde dat op te zetten en werd belaagd door verschillend gevogelte.

Uberhaupt alles wat toen langs kwam was gewoon een 5 uur durende lachkick.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 16:58 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
vind ik het de leukste locatie om rond te lopen die er is.

Excuses, ik weet dat dit niet de plek hiervoor is maar wil er toch ff op inhaken. Ben wel benieuwd naar wat dit voor jou de leukste locatie maakt om rond te lopen. Je ziet natuurlijk wel ontzettend veel gebeuren waar je ook kijkt maar het terrein an sich is toch vrij saai? Veel asfalt, vrij weinig groen etc. Dan is een Decibel met die bossen of een Mysteryland terrein (idk of je daar weleens geweest bent) toch een stuk leuker imo. Ofcourse is het natuurlijk jouw mening maar wel benieuwd naar waar dit vandaan komt en of dat ik misschien dingen mis in al die jaren :P.

OT:
Sarabande schreef:
Vijf drollen op een hoogwerker bij de toiletten en een meisje dat aan het dansen was met een toiletborstel.

Jij?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 22:38 

Hardtraxx Elite

Compleet eens met bovenstaand, zie de charme van dit terrein ook niet in.

OT; ik vond de filmpjes van het drogeren en het traangas wel behoorlijk.

Van welke set op defqon had je de meeste hoop dat het vet ging worden en viel het heel erg tegen?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2023 22:54 

Kraak... Piep...

Eens wel, het terrein is 10x niks, maar ik vind de compactheid wel nice bij Defqon, je komt overal relatief snel t.o.v. het pokkeneind lopen dat je doet bij het Decibel terrein en de bak stof die je daar altijd vreet.

OT:

Art Of Fighters

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2023 11:51 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Excuses, ik weet dat dit niet de plek hiervoor is maar wil er toch ff op inhaken. Ben wel benieuwd naar wat dit voor jou de leukste locatie maakt om rond te lopen. Je ziet natuurlijk wel ontzettend veel gebeuren waar je ook kijkt maar het terrein an sich is toch vrij saai? Veel asfalt, vrij weinig groen etc. Dan is een Decibel met die bossen of een Mysteryland terrein (idk of je daar weleens geweest bent) toch een stuk leuker imo. Ofcourse is het natuurlijk jouw mening maar wel benieuwd naar waar dit vandaan komt en of dat ik misschien dingen mis in al die jaren :P.

Hoi. Dat mag je zeker vragen. Ik heb de meeste festivalterreinen in NL wel gehad en ja, die zijn qua ligging en intimiteit allemaal zeker een stuk mooier (denk aan het terrein van HoH/7th Sunday, ML, Decibel). Echter krijg ik van geen terrein zo'n fijn gevoel als het Defqon terrein. Het is het festivalterrein waar ik het meeste ben geweest in mijn leven en het feest heeft al vanaf editie 1 een speciaal plekje. Het is meer een gevoel van thuiskomen / thuis voelen op dat terrein wat het voor mij zo fijn maakt om daar rond te lopen. Misschien niet volledig feitelijk te onderbouwen, maar dat gevoel krijg ik een stuk minder als ik op bijvoorbeeld Decibel rondloop (terwijl ik daar na komende editie net zo vaak ben geweest). De meest memorabele feestmomenten uit mijn leven hebben voornamelijk op Defqon plaatsgevonden en ik denk dat dat ook wel mee speelt.

TLDR; Defqon het mooiste / intiemste terrein? Zeker niet. Maar voor mij persoonlijk wel het mooiste terrein om te zijn.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2023 12:01 

Hardtraxx Elite

Wat is je vraag?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2023 12:55 

Hardtraxx Elite

Wat vind jij het mooiste festivalterrein om rond te lopen?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2023 13:04 

Kraak... Piep...

RomanAnthony schreef:
Wat vind jij het mooiste festivalterrein om rond te lopen?

Spaarnwoude (Awakenings). Je kan gewoon overal vrij direct komen vanuit elke stage, omgeving is nice en heb nooit last gehad van drukte.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 01 jul 2023 13:28 

Hardtraxx Veteran

Het mooiste terrein vind ik die van Mysteryland.

Het fijnste toch ook het Defqon-terrein, ik kan me wel goed vinden in hoe Ramon het omschrijft. Plus wat Dennis zegt over de compactheid.

Zelfde
Vorige  1 ... 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245 ... 1362  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic