Door corona drink ik wel wat meer, maar doordeweeks ontwijk ik het drinken van alcohol (behalve tijdens het nakijken van toetsen, want serieus. Die kinderen maken met echt alcoholist met de poep die ze opschrijven).
Dus zou zeggen +/- 8 glazen per week gemiddeld
Hoe het eruit ziet maakt mij weinig uit, zolang het niet verpauperd is en er voldoende voorzieningen in de buurt zijn zoals supermarkten, winkels, horeca, etc...
Verschilt echt enorm, maar op een normale avond ben ik vaak toch wel minstens 1,5 uur verder voor ik in slaap val. Moet zeggen dat ik er ook wel vroeg in lig en ook redelijk uit kan slapen dus dat scheelt wel wat.
Het gekke bij mij is trouwens: hoe verrotter/vermoeider, hoe moeilijker ik echt in slaap val. Vooral na een heftig weekendje is het echt een drama. Als ik gewoon fit ben val ik eerder in slaap
Klinkt inderdaad wel bekend, al ligt het er bij mij wel aan hoe kapot ik ben en waardoor het komt.. haha de ene keer val ik al in slaap als ik mijn bed zie, de andere keer precies zoals jij ook zegt, dan lig je nog een uur te draaien in bed tot je eindelijk in slaap valt..
Naar welke provincie zou je verhuizen als je je huidige provincie moet verlaten?
Poeh heb met geen provincie affiniteit behalve Groningen. Dan zou ik maar dobbelsteen gooien om te kiezen tussen Drenthe, Overrijsel, Gelderland en Utrecht denk ik.
Ik woon nog thuis bij mijn ouders in Heerde, maar ik zou graag naar Hattem, Wezep of Zwolle willen verhuizen met mijn vriendin. Als ik naar Zwolle zou gaan verhuizen, dan betekend het dat ik van Gelderland naar Overijssel ga.