Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095 ... 1362  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 10:42 

Hardtraxxer

Wat een lange mensen hier :oh:. Ik ben 172 cm lang en 64 kg zwaar.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 11:52 

Hardtraxx Veteran

1,87m en 80 kilo.

En toch staat op een festivals altijd net 1 van die 10 gasten die langer dan 1,95 is recht voor je.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 12:02 

Hardtraxx Veteran

186 + 74

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 12:17 

Hardtraxx Veteran

191 en 78kg

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 12:21 

Hardtraxx Addict

186 en 81 kg

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 14:41 

Hardtraxx Addict

165 en 65

Jordy schreef:
1,87m
En toch staat op een festivals altijd net 1 van die 10 gasten die langer dan 1,95 is recht voor je.
Moet je nagaan hoeveel ik er altijd van kan zien :cry:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 14:45 

Hardtraxx Veteran

185 en 78

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 15:47 

Hardtraxx Veteran

196 en 103

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 16:16 

Hardtraxx Veteran

188 en 85

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 18:06 

Hardtraxx Veteran

176 lang, maar heb al 5 jaar niet meer op een weegschaal gestaan, dus geen flauw idee wat mn gewicht is tegenwoordig.

Weeg jij jezelf wel vaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 18:38 

Hardtraxx Addict

Momenteel één keer per week om te zorgen dat ik een beetje op gewicht blijf. Normaal gesproken weeg ik me vaak wel elke dag omdat ik voor wedstrijden op gewicht moet zijn.

Zou jij willen aankomen, afvallen of op gewicht blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ik ben momenteel tevreden met mn gewicht dus hoeft niks van mijzelf. Maar zou wel leuk zijn om paar kg's erbij te krijgen voor het trainen.

Leuke vraag, dus zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 21:54 

Kraak... Piep...

Wil nog een beetje afvallen (2 a 3kg), maar ook niet veel meer. Wat kwijt wou zijn ben ik vorig jaar al grotendeels verloren. Wil ook niet te veel kwijt, wil wel nog met wat aan de slag in de sportschool als het weer open gaat.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 22:11 

Hardtraxx Veteran

Aankomen, want bezig met powerlifting/strongman als hobby.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 22:31 

Bierkoning

Ben bijna 10 kilo lichter t.o.v. een jaar geleden en nu ook wel tevreden, al mag er nog wel 3/4 kilo af. Maar heb ook geen zin meer om de hele week op kwark en salade te leven. Dus probeer er nog wel wat af te krijgen maar dan op een rustige manier ofzo :P

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 09:45 

Hardtraxx Addict

Er mogen nog wel een kilo of 5 af.. daarna proberen een beetje op dat niveau te blijven..

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:04 

Hardtraxx Veteran

Ik wil weer wat 'schone' kilo's aankomen. Momenteel loop ik zo'n 4x p/w hard en nog 2x krachttraining op wat lager gewicht en de kilo's vliegen er helaas af. Zit nu nog maar rond de 69 kilo bij 1,73m. Wel lekker ripped, jwt.

Straks maar weer beginnen aan een clean bulk richting zomer.

Om op die voet door te gaan: ben je tevreden met je lichaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:38 

Hardtraxx Veteran

Niet helemaal. Ik ben altijd al beetje botje geweest, maar sinds studententijd en corona zakt al het vet richting mijn buik. Daarbij heb ik ook een kuiltje in mijn borst/ribbenkast, waardoor die buik nog meer zichtbaar is.
Ik wil wel meer gaan sporten (fietsen vooral), maar door corona is mijn motivatie niet veel hoger dan bij een Afrikaan in de woestijn.

Nog tips om snel van buik vet te komen? (inb4 minder bier drinken of pep dieet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:52 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Nog tips om snel van buik vet te komen? (inb4 minder bier drinken of pep dieet).

Helaas is dit een hele goeie tip. Calorieën drinken is slecht, denk daarbij aan bier en frisdrank. Ikzelf drink dagdagelijks zo goed als enkel water en thee. 2-3 keer per week een half uurtje inspanning van minimum matige intensiteit. Denk daarbij aan wandelen met een beetje tempo (minimum 5.5km/u), fietsen (minimum 18-20km/u) of hardlopen als je dat aandurft. Voor voedingstips kun je wel bij urbandesigner terecht.

Let jij op wat je eet of drinkt met bijkomen/afvallen in het achterhoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 11:58 

Kraak... Piep...

Ja, ik eet maar een bepaald aantal calorieën per dag, geen verzadigd vet, genoeg eiwit en proteïne, amper suiker en genoeg vitaminen. Qua drank drink ik echt maximaal een biertje per dag (als ik er al een drink, een glas rode wijn af en toe is beter). Verder ook alleen maar water, koffie en thee. Hou wel altijd een cheatday er in (waar ik niet meer da de dagelijkse benodigdheden eet), je moet het wel leuk houden voor jezelf.

EDIT: Ook eet ik na 20:00 niet meer en voor 08:00 ook niet.

Daardoor sinds begin 2020 ongeveer 16 kilo afgevallen. Had meer kunnen zijn als de wil om het te doen niet twee keer weg ging door corona. Naar mate het afvallen matig ik ook wat meer qua dieet omdat er niet veel meer af hoeft (doe nu 2 cheatdays bijv).

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 12:12 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
sinds begin 2020 ongeveer 16 kilo afgevallen

Wow, dat is echt heel veel! Knap :surrender:

Op dit moment let ik er niet heel strikt op. Er zijn nu door corona toch geen wedstrijden, dus afvallen heeft niet zoveel zin voor mij. Ik heb eerder wel een jaar of 2 elke dag mijn voeding getrackt, dus ik weet inmiddels van heel veel dingen wel ongeveer wat erin zit. Ik let er altijd wel op dat ik elke dag minstens 2x mijn eigen lichaamsgewicht in gram aan eiwit binnen krijg en ik drink bijvoorbeeld ook weinig suikerhoudende frisdranken en eet doordeweeks ook niet echt megacalorierijke maaltijden zoals pizza ofzo. Inmiddels blijft mijn gewicht stabiel op 3000 calorieën, dus dat geeft ook wel heel veel ruimte gelukkig.

Wat is het zwaarste dat jij in je volwassen leven hebt gewogen, en wat het lichtste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 12:24 

Hardtraxx Addict

Bijna 110 kg 5 jaar geleden :x .. nu 81, dat is denk ik ook het laagste nadat ik 18 ben geworden..

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 12:27 

Kraak... Piep...

106 vorig jaar. Laagste moet ergens zijn geweest toen ik 18/19 was, toen was ik echt een lange plank rond de 75 (Ook niet gezond met 1,90). Zit nu mooi tussen beiden op gezond (bmi) gewicht en dat bevalt toch iets meer haha.

Zelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 12:40 

Hardtraxx Veteran

Zomer 2019 zat ik op 89 kg. Lichtste wat ik met de huidige lengte heb getikt is iets van 73 denk ik toen ik 17 was. Nu zit ik op 83 en dat vind ik wel prima, alleen mag er nog wel wat vetjes vanaf.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 12:40 

Hardtraxx Veteran

80 op dit moment, al moet ik zeggen dat ik met het gewicht wel tevreden ben. Heb alleen een mini buikvetje wat er wel af zou mogen, maar daar ben ik wel mee bezig op 't moment

Hoeveel glazen alcohol drink je per week?
Vorige  1 ... 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095 ... 1362  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic