Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja als ik iets moest kiezen dan

Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix), vast ook nog wel een specifiek nummer, Periphery - Satellites oid, maar die raken me meer dan dat het een life song is.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoe, lastige vraag. Ik denk zo snel aan Ophidian - Middle Children, Hardstyle Mafia - Can't Get You Back, Far Away From Home, Vazard - Zimmersion, Joep Beving - Sleeping Lotus en Droeloe - Turn Around

Jij?

EDIT: als ik écht moet kiezen denk ik Can't Get You Back
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 22:09 
 
Hardtraxxer

Ophidian - Inception by Sound
Showtek - We Speak Music

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cygnus X - Superstring

Wil je meer of minder hittegolf in nl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Meer

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer. Vind regen maar niks.

Wat doe jij als je vrij bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mezelf verwonderen over jouw posts. Je kunt namelijk ook gewoon een hittegolf hebben inclusief regen.

Zomervakantie of skivakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zomervakantie

Wat zou jij gaan doen als je nooit meer hoeft te werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit meer werken.

Op welke plaat ga je op een feest echt helemaal loco?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo goed als alle platen van Mind Dimension bij hs of alle platen van DJIPE in hc

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poeh, heb je even. Ik moet het eerste denken aan Crypsis Feat. Sasha F - Get Hit en Chain Reaction - Answers. Die klappen er altijd zo lekker op :$ En E-Force & Frequencerz - Men of Steel blijft ook wel zo'n plaat waarvan het kippenvel over mijn ruggengraat loopt tijdens een feest. Zoveel fijne loco-tracks, moeilijk dit.

Top 5 producers van dit moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize, DBSTF, D-Sturb, Prefix & Density, Vyral

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. DBSTF
2. Phuture Noize
3. Udex
4. Vyral
5. Keltek

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 11:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phuture Noize, D-Sturb, DBSF, Act of Rage en MYST

Welke producer(s) mogen wel even een brake nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Driver, omdat ik denk dat hij de enige is die écht iets aan een brake heeft.

Grootste Hardstyle talent op dit moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel D-Sturb denk ik, ook al heeft hij inmiddels al behoorlijk naam gemaakt, dus als je met talent een rookie bedoelt, sorry. Ik vind elke plaat die uit zijn studio komt kwalitatief van hoog niveau, zijn sets stellen me nooit teleur met altijd goede een goede bak drive erin.
En een nieuwe talent, dan zou ik Aversion zeggen. Denk dat we daar nog veel van gaan horen.

Welke DJ waar we inmiddels weinig meer van horen zou je graag nog eens op een feestje zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Embrionyc en Digital Abuse

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 22:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Embrionyc/Energetic X, DJ D, Demanufacturer, Nitrogenetics, Tommyknocker, AK-Industry, RVDE, Ayarcana, Vazard, Moleculez, Donkey Rollers, Placid K, DJIPE (meer boeken, meer platen), Peaky Pounder (komt weer gelukkig), Frame Of Mind en vast nog wel een ton.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pandorum. Nu bekend als MYST, maar maakte vroegah echt heerlijke hardcore :loving:

Je mag je hele leven nog maar naar één type feest: festivals of indoor nachtfeestjes. Je moet kiezen. Welke kies je en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festivals vanwege: ambiance, (potentie op) mooi weer, meer keuze qua muziek (stages), weekenders, het is overdag dus beter vol te houden.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Festivals, meer aanbod aan stages en muziek, qua tijd chiller en het festivalsfeertje is net wat beter imo.

e.g. Bij Qlimax betaal ik iets van 90 euro voor een podia met 10 artiesten terwijl ik voor dat geld twee festivals met 10x zo veel artiesten kan bezoeken.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen festivals, precies wat Broken zegt. Maar een indoor feest heeft voor mij ook zeker zijn charmes en vind ik zeker niet minder leuk!

Wat vinden jullie van de steeds stijgende entree prijzen van alle feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uiteraard zie ik ze liever niet stijgen, maar denk wel te verklaren door de steeds hogere verwachtingen die men heeft op feesten/festivals.
Voorbeeld dat mensen aangaven dat Supersized afgelopen jaar karig aangekleed was, maar daar was in mijn ogen de prijs ook naar. Als ik het goed heb (kingdeal ticket) €25,- (plus nog wat servicekosten). Dat is toch geen geld voor een volwaardig festival met een wat minder mooi aangeklede stages?

Meer van zo'n soort festivals kan ik wel waarderen, Mooie stages zijn natuurlijk vet, maar als dat 1 van de redenen is dat de prijzen hierdoor door het plafond schieten mag het van mij wel wat minder..

Jij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens, ik zie het ook wel bij festivals als Defqon.1, alles moet groter, beter, meer terwijl dat niet altijd nodig is. Vernieuwen om het vernieuwen en vergroten om het vergroten wordt het dan. Sommige festivals hebben al zo'n goede naam dat even een jaartje iets minder of gelijk echt geen ramp is.

Mensen hechten daaraan ook veel te veel waarde imo (waardoor de prijs stijgt, vraag en aanbod). Mensen die zeuren dat iets te karig is en tegelijkertijd zeuren dat het te duur is zijn zelf eigenlijk het probleem. Het zou mij oprecht niet uitmaken als een Defqon.1 gewoon 3 dagen blijft, je standaard prima namen boekt (je kan toch niet overal zijn), en een zelfde soort podium en indeling als 2016 had.

Het wordt duurder en groter, maar mijn beleving verandert er echt niet mee. Het blijft toch altijd bombastisch, het zal ondanks de veranderingen/vergrotingen toch wel uitverkopen. Dus wel eens, organisaties lopen qua vergroten, verhogen van de prijs e.d. tegenwoordig te hard van stapel. Maar randzaken als boekingskosten van artiesten kunnen ook meespelen, dat die steeds meer vragen. Concurreer die er dan uit zou ik zeggen.

tl;dr, als Defqon.1 in 2020 inhoudelijk en qua soortgelijke aankleding precies het zelfde zou zijn als 2016 en de prijs ook het zelfde als 2016 is, dan hoor je mij niet klagen, want zo erg is dat helemaal niet als iets niet zo bombastisch mogelijk is. We zijn een te verwend volk geworden op dat gebied.

Zolang geluid, line-up en voorzieningen goed zijn, dan is 90% van het festival al gemaakt voor mij.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij is het meeste er wel over gezegd. Ik denk dat niemand het leuk vindt dat de prijzen blijven stijgen, maar als festivals aan de verwachtingen willen voldoen en meewillen komen met de concurrentie zit er denk ik niks anders op. Daarnaast denk ik dat je als organisatie ook wilt blijven groeien en jezelf steeds weer wil verbeteren. En organisaties moeten tegenwoordig ook de boetes die ze krijgen vanwege het roken van bezoekers in tenten meenemen in hun begroten (nee weet niet of dit zo is hoor, maar aangezien die boetes niet mis zijn, kan ik me er wel iets bij voorstellen).

Wie is de laatste persoon waarmee je contact hebt gehad en waarover? (Of is dit te intiem :P )
Vorige  1 ... 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic