Als ik al zou gaan denk ik Nina Kraviz of Charlotte de Witte
Waarom Awakenings boven Defqon?
Afspraak met de vriendengroep dat we om het jaar gaan. Plus we konden voor de prijs van een premium Defqon.1 ticket een villa boeken, een busje huren en een weekendticket Awakenings halen. De line-up van Defqon.1, als je die in een vorm zou kunnen vergelijken, vind ik ook minder dan Awakenings.wrote:Als ik al zou gaan denk ik Nina Kraviz of Charlotte de Witte
Huisje, met de jaren ga je je nachtrust (zelfs met gebroekn) wel meer waarderen, en de luxe van een huisje net zo. Na genoeg jaren op de camping te hebben gestaan ga ik dit jaar voor het eerst in een huisje (wel een ander festival) en het vooruitzicht dat ik een koelkast, douche, WiFi, keuken, woonkamer om te chillen met je matties en een gewoon bed heb is al geweldig. Zeker met temperaturen als dit hoef ik niet een tent uitgekookt te worden.wrote:Ik hoop dat Defqon.1 nog vele jaren blijft!
Camping of huisje/chalet e.d. op een park dichtbij 't festival?
Er was al voor me geantwoord.wrote: Net als Remi had, gewoon een huisje er buiten plus een weekend ticket. Kun je blijven keten op de camping om vervolgens in de avond weer naar je huisje te gaan, best of both worlds.
Niet, gewoon slapen.wrote: Hoe draai je plafondienst in een tent, of heet het dan sterrendienst?
Niet echt één bepaalde act waar ik dit jaar naar uitkijk, maar wel heel benieuwd naar Defqon Legends dit jaar. Verder zondag in 't zonnetje (hopelijk) bij de Goldwrote: Naar welke act kijk je het meest uit, dit weekend?
D-Attack en The R3belz en natuurlijk Prefix & Density met hun album.wrote:Pfoe, dat moet D-Attack of Uncaged zijn lastige keuze.
Zelfde
TOTY topic nagaan, en kijken welke nummers veel stemmen hebben gekregen. Over het algemeen voor mij ook wel de betere nummers die uitgebracht zijn.wrote:Geen idee, heb denk ik 3 nieuwe nummers gehoord dit jaar.
Heb ik veel gemist? Zo ja wat MOET ik luisteren?
Ik denk PN - Wasted All Of My Time, Udex - End Of The Road of Chris One & The Machine - Fragments (als deze dit jaar uit komt).wrote:TOTY topic nagaan, en kijken welke nummers veel stemmen hebben gekregen. Over het algemeen voor mij ook wel de betere nummers die uitgebracht zijn.wrote:Geen idee, heb denk ik 3 nieuwe nummers gehoord dit jaar.
Heb ik veel gemist? Zo ja wat MOET ik luisteren?
Wat is tot nu toe jouw TOTY?
Terugweg standaard twee krentenbollen en een shake met havermout en eiwitten.wrote:Ja dus![]()
Wat is jouw favoriete post-festival voedsel?