Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met m'n vriendin over ons weekendje Amsterdam aankomend weekend :D

Is er nog een leuke techno tent in onze hoofdstad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Met m'n vriendin over ons weekendje Amsterdam aankomend weekend :D

Is er nog een leuke techno tent in onze hoofdstad?


Berghain

Favoriete biermerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van de standaard pils kies is Palm en als ik speciaalbiertjes mag kiezen dan Lagunitas :beer:

Wat zijn jouw plannen voor de zomer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel werken, en veel bier drinken.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
Met m'n vriendin over ons weekendje Amsterdam aankomend weekend :D

Is er nog een leuke techno tent in onze hoofdstad?


Berghain


Woon jij in Duitsland? :)


Mijn plannen van de zomer, rondreizen door Ierland, Dominator en er moet ook nog gewerkt worden!

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werken, Decibel en bier drinken wss.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drie weken Kroatië, daarna Decibel en misschien nog Mystery of Ground Zeroooo.

Favoriete Europese stad en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berlijn, veel techno party's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Berlijn, veel techno party's.

En zo eindigde het mooie topic.... haha

Ik vond Praag een hele mooie stad.
Nieuwe vraag: Om de sfeer lekker vrolijk te houden, wat is je meest negatieve feest ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk Hardfest 2016 omdat het toen zo stervenskoud was dat ik het zelfs met xtc in mijn mik niet meer warm kreeg :lol: Decibel 2015 was trouwens ook niet fijn qua weer want toen regende het de hele zaterdag waardoor mijn schoenen zeiknat waren en ik zondagochtend blaren onder zeven van mijn tien teennagels had. Die zondag was qua pijn echt niet te doen maar gelukkig hielp Jelle me er doorheen. Drie weken later zijn al die nagels er af gevallen. Lekker verhaal dit :thumbdown: Gelukkig zijn ze wel weer teruggegroeid en zie je er niks meer van, dat scheelt dan weer.

Zelfde want lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project N50 de laatste editie want geluid viel telkens uit, stond nooit goed en de gehele stroom viel op een punt zelfs uit komt zo in me op. Maar de kroon blijft Fatality festival omdat ze toen echt al het geld uit je portemonnee wouden trekken en de gehele organisatie om alle denkbare redenen enorm pauper was.

Jij?

TkTT schreef:

Woon jij in Duitsland? :)


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig natgeregend worden bij Q-Base 2013 terwijl we een paar uur op de buschauffeur moesten wachten. Het was ook nog eens pleuris koud, wat het allemaal niet prettiger maakte

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Lion King horen op Qlimax door Tweekacore. Toen scheet ik toch wel even in mijn broek hoor.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha shit, behalve die Project N50 en Hardfest heb ik die hierboven ook allemaal meegemaakt en ik vond het nog wel oké eigenlijk :lol: .
Ik heb op zich weinig negatieve ervaringen, behalve eens oneindig lang (voor mijn gevoel dan, praktijk was het misschien 1 a 1,5 uur) op een taxi moeten wachten die nooit kwam. Heeft een lieve buurtbewoonster ons na Intents naar ons huisje gebracht.

* edit: en nog wat dope gerelateerd maar daar ga ik verder niet op in. :whistle: < doe dat dan maar als antwoord.

Doe maar dezelfde vraag, ik ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pft, echt slechte feesten kan ik niet zo snel opnoemen, alhoewel fatality 2017 me ook wel meteen te binnen schiet.
Maar als ik in het algemeen wat slechte ervaringen op moet noemen is het: hardstyle dj's op niet-hardstyle feesten, naar mijn ervaring altijd een grafsfeer en kut lijstjes. Perfecte voorbeeld daarvan was, alweer een tijdje terug, Atmozfears die in zijn eerste half uur op zo'n locaal feest in zijn eerste half uur alleen maar remixes van bekende pop en house nummers draaide

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ben nu die schijtvragen zat. Als je een antwoord kan bedenken kan je toch godver de kanker (Kanker is een van de dodelijkste ziekten ter wereld. De helft van alle mannen en een derde van alle vrouwen in Nederland krijgt ooit kanker) (Christus te paard, wist niet dat zoveel mensen dit krijge, ken wel Fons opstarten enzo voor onderzoek`) ook een fatsoenlijke vraag stellen............?!?!?!?!?!

Met welke bnner zou je een dag willen ruilen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met geen BNN'er eigenlijk want het lijkt me vreselijk om bekend te zijn :') Maar als ik dan moet kiezen, dan kies ik Nellie Benner (is dat al een BNN'er inmiddels) want dan mocht ik drugs testen voor mijn beroep. Al lijkt me dat nu ik er over nadenk eigenlijk ook best wel kut. Sta je daar een beetje lekker te gaan in een opnamestudio. :huh: Laat maar zitten.

Welke prestatie van jezelf van het afgelopen jaar ben je het meest trots op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op sportief gebied: een sterke La Marmotte gereden 375ste op 8000 deelnemers. (een 174km lange wielerwedstrijd in de Alpen)
En op het gebied van werk een heel schooljaar het beste van mijzelf gegeven om de kids een leuke schooltijd te bezorgen.

Zelfde vraag:
Sarabande schreef:
Welke prestatie van jezelf van het afgelopen jaar ben je het meest trots op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de derde keer Nederlands kampioen powerliften worden en meedoen aan het WK waar ik negende werd. En stiekem ook wel dat ik in één keer mijn rijbewijs heb gehaald ook al ben ik al een oma en kan ik nog steeds niet rijden :lol:

Favoriete Defqon.1 anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 21:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

No Time To Waste, met Colours of the Harder Styles er vlak achter.

Beste anthem overall van de laatste 5 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poeh, denk toch wel No Guts No Glory. Als Gold Skies een anthem was geweest dan die, maar het was slechts een soundtrack dus telt niet.
Edit: zit helemaal in festivals te denken en vergeet ik Equilibrium en The Source Code of Creation helemaal.

Leuke vraag, dus zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 08:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste wat in me opkomt is Hard Driver - Exploration (Hard Bass 2014 Anthem). Als we hardcore meetellen is sowieso Tha Playah & Nosferatu - Riders Of Retaliation het beste anthem van de laatste 5 jaar.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij denk ik Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del (InQontrol trouwens echt een tof concept toen jammer dat ik er maar een heb meegemaakt :()of Sub Zero Project - The Game Changer welke ik beide heel veel geluisterd heb! Maar ik vergeet er sws een die ik straks voorbij zie komen en denk owh ja!

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 09:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Beste anthem overall van de laatste 5 jaar?

TkTT schreef:
Voor mij denk ik Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Beste anthem overall van de laatste 5 jaar?

TkTT schreef:
Voor mij denk ik Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del


Ja mijn excuus, compleet over heen gelezen :clap: Dan kies ik toch voor Sub Zero Project - The Game Changer

Zelfde vraag!
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic