Spullen sjouwen naar de camping en opruimen.
zelfde
zelfde
Ja echt he! Gordijntjes lostrekken op de terugweg om als dekentje te gebruikenwrote:Hier zaten wij ook inwrote:Q-Base 2013 met een hele groep buiten in de stromende regen op de buschauffeur staan te wachten (+- 2,5 uur lang, ook echt maar 7 graden buiten toen ofzo). Stonden schijnbaar allemaal in de file oid. Op een gegeven moment dat slaaphokje maar open gesloopt en met >20 man in dat kleine hokje gezeten om elkaar warm te houden. Was niet meer te zien of men aan het klappertanden of aan het kaakschaatsen waswas wel knus
Nu kun je er om lachen maar op dat moment was ik dood en dood ongelukkig.. Wat stervenskoud was het toen
Witlof: rauw met appel of gestoomd.wrote: Favo groente?
Ik vind dat jewrote:Dat het gaat tegen vallen tegen legends vorig jaaar.![]()
Ik vindt Coone en Brennan heart verschrikkelijk als closing wat moet ik nu?
niet met een -t schrijft.vindt
Sneller = Harderwrote:Ik vind dat jewrote:Dat het gaat tegen vallen tegen legends vorig jaaar.![]()
Ik vindt Coone en Brennan heart verschrikkelijk als closing wat moet ik nu?niet met een -t schrijft.vindt
Misschien is de Black of Blue wel open, kun je daar heen
Anyway, Pommers advies is gewoon goed. Zorgen dat je op zo'n level zit dat het allemaal niet meer interessant is.
Ga je op vrijdag in de silent disco Après ski of uptempo luisteren?
Eentoning, simpel, kinderachtig, saai, schaduw van wat het ooit was.wrote:Klopt!
Wat vind jij van Frenchcore?