Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op intents 2010 (eerste hardstyle feest van mij) een jongen die zonder broek over het festivalterrein rent met heel zijn benen onder de schijt.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets milder, maar Decibel 2011 moest je door de industrial (en andere vage herrie) stage heen lopen om op andere deel van het terrein te komen. We stonden daar even te wachten op onze vrienden, en er was een soort spontane scavenger hunt begonnen, mannetje of 30 rende af en aan met zooi, halve festival terrein werd leeggeroofd, van zakken aardappels tot gehele struiken en boomstammen tot fruit en gigantisch lange rietjes waarmee ze achter elkaars rug om van elkaars drankje probeerden te drinken. Prachtige chaos daar :lol: Aangevuld met die teringherrie.

Zelfde:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar Defqon na de afterparty op zaterdag ging ik terug naar ons tentenkamp waar een deel van onze groep al zat. Ik zag dat er een gast bij zat die ik niet kende, was goed te zien dat hij behoorlijk vdk was.

Opeens gaat hij met een bierblikje tegen zijn linkeroog tikken en haalt hij zijn oog eruit. Veel mensen waren nog behoorlijk vaag dus die snapten er helemaal niks van, waaronder ik. Die gast had dus een glazen oog door een ongeluk met een brommer oid, snapte ook vrij weinig van zijn verhaal. Hij ging nog een beetje met zijn oog in zijn hand rollen en propte hem daarna weer terug in zijn oogkas. Wist niet wat me overkwam.

Mooie vraag, zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw. Ik laat even alle verhalen op me inwerken en denk er ook even over na.

Ga dus vooral maar door met het posten
Citaat:
Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 14:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De eerste keer dat ik een neger tegen kwam op een festival was ook wel gek en een beetje ongemakkelijk. Bleek later Timothy te zijn.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?

Q-Base 2013 met een hele groep buiten in de stromende regen op de buschauffeur staan te wachten (+- 2,5 uur lang, ook echt maar 7 graden buiten toen ofzo). Stonden schijnbaar allemaal in de file oid. Op een gegeven moment dat slaaphokje maar open gesloopt en met >20 man in dat kleine hokje gezeten om elkaar warm te houden. Was niet meer te zien of men aan het klappertanden of aan het kaakschaatsen was xd was wel knus

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

defqon 2007

m'n eerste keer defqon en waren 13.00 binnen met ons groepje en we liepen even het terrein over om het te verkennen. werden er ineens allemaal mensen opzij geduwd door een groepje beveiligers met daar tussen een gozer die helemaal van de kaart naar de ehbo getild werd. elke beveiliger had of een arm of een been beet en een 5de beveiliger tilde hem op aan z'n riem :lol:

bleek later dat ie aardige hoeveelheid ghb naar binnen had gewerkt terwijl het feest pas net begonnen was :D :D

zelfde vraag dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die verbrand waren op defqon :surrender:


Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oja wat ook wel grappig was, op In Qontrol 2010 sloten Noisecontrollers af, waardoor het tijdens hun set ook alweer licht was in de zaal. Toen net tijdens het nummer Paranoid zag ik voor het eerst in m'n leven zo'n gast een soort van epileptische k-hole aanval krijgen ofzo. Liep ie daar een beetje te spartelen op de grond, en ik dacht alleen maar wow echt vet ironisch tijdens Paranoid.

Heb je ook wel eens gesparteld op de grond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ja niet gesparteld is niet geleefd!!

Ga gewoon lekker verder:

Defqon 2015, ga op de zaterdagmiddag naar het toilet en daar staat een jongen in een wit shirt met bloed op zijn schouder wat voor zich uit te staren. Dus ik wijs hem op het feit van dat bloed maar die boodschap kwam niet helemaal binnen.

Als ik bijna bij het toilet ben draai ik mij nog 1x om en zie die gozer zichzelf in zijn schouder bijten, dus tot bloedens toe xd Ben snel een beveiliger gaan halen en die hebben hem meegenomen naar de EHBO. Kwam die bewaker later op de middag tegen en die sprak me aan om te vertellen dat het om een Fransman ging waar zijn vrienden al naar opzoek waren en hem als ''vermist'' hadden opgegeven

Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wauw. Ik laat even alle verhalen op me inwerken en denk er ook even over na.

Ga dus vooral maar door met het posten
Citaat:
Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze vraag kan makkelijk een eigen topic dragen denk ik :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Dominator 2014 was een Fransman tegen me aan het aanpraten, weinig van te verstaan, brabbelde maar wat. Een paar uur later werd hij voorbijgedragen op een brancard, helemaal blauw. Volgens mij dezelfde persoon die op die editie overleden was. Best een gek idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor kleur fiets heb jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bruin

Wat voor kleur tractor hedde gij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 08:33 
 
Hardtraxx Elite

Groen

Nu al tijd voor weekend, vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Groen

Nu al tijd voor weekend, vind je niet?

Ja, zeker Defqon weekend.

Heb je bitcoins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Q-Base 2013 met een hele groep buiten in de stromende regen op de buschauffeur staan te wachten (+- 2,5 uur lang, ook echt maar 7 graden buiten toen ofzo). Stonden schijnbaar allemaal in de file oid. Op een gegeven moment dat slaaphokje maar open gesloopt en met >20 man in dat kleine hokje gezeten om elkaar warm te houden. Was niet meer te zien of men aan het klappertanden of aan het kaakschaatsen was xd was wel knus


Hier zaten wij ook in :lol: Nu kun je er om lachen maar op dat moment was ik dood en dood ongelukkig.. Wat stervenskoud was het toen >.<

urbandesigner schreef:
Heb je bitcoins?


Nee, geen zin in en tijd voor om me erin te verdiepen. Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook niet.

Planning van vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:50 
 
Hardtraxx Elite

Stage tot 5 uur, daarna gamen en/of sporten.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis bezig voor school om alles af te ronden.

Wat voor sport doe je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eurosport

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voetbal. Twijfel nog om door te gaan in verband met werk.

Volgende feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon weekend! :love:


Waar kijk jij op Defqon het meest naar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vrijdagafter

Waar kijk je het minst naar uit op Defqon?
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic