Op intents 2010 (eerste hardstyle feest van mij) een jongen die zonder broek over het festivalterrein rent met heel zijn benen onder de schijt.
Zelfde
Zelfde
Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
Q-Base 2013 met een hele groep buiten in de stromende regen op de buschauffeur staan te wachten (+- 2,5 uur lang, ook echt maar 7 graden buiten toen ofzo). Stonden schijnbaar allemaal in de file oid. Op een gegeven moment dat slaaphokje maar open gesloopt en met >20 man in dat kleine hokje gezeten om elkaar warm te houden. Was niet meer te zien of men aan het klappertanden of aan het kaakschaatsen waswrote:Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
wrote:Wauw. Ik laat even alle verhalen op me inwerken en denk er ook even over na.
Ga dus vooral maar door met het postenRaarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
Ja, zeker Defqon weekend.wrote:Groen
Nu al tijd voor weekend, vind je niet?
Hier zaten wij ook inwrote:Q-Base 2013 met een hele groep buiten in de stromende regen op de buschauffeur staan te wachten (+- 2,5 uur lang, ook echt maar 7 graden buiten toen ofzo). Stonden schijnbaar allemaal in de file oid. Op een gegeven moment dat slaaphokje maar open gesloopt en met >20 man in dat kleine hokje gezeten om elkaar warm te houden. Was niet meer te zien of men aan het klappertanden of aan het kaakschaatsen waswas wel knus
Nee, geen zin in en tijd voor om me erin te verdiepen. Jij?wrote:Heb je bitcoins?