Hardcore!
Millennium Hardcore of Industrial Hardcore?
Millennium Hardcore of Industrial Hardcore?
Hardtechno.wrote:Indust we trust
Hardtrance of hardtechno?
Nederland! Ow wacht... Ben wel heel erg benieuwd naar Marokko dit jaar!wrote:Gisteren na het werk al. Vrijdag vrij. Teamweekend. Kapot gaan dus.
Ga je een land in het bijzonder volgen dit WK?
Ga ik wel vanuit eigenlijk. Er plaatsen zich weer 24 landen voor dat toernooi. Als zelfs dat weer niet gaat lukken dan kunnen we beter Lieke Martens en co gaan sturen.wrote:Nee, kut wk zonder Nederland. Ga alleen bepaalde spelers volgen omdat het gewoon mooi is om ze te zien spelen op dit niveau.
Doet Nederland met het EK 2020 wel weer mee denk je?
Neymar Jr.wrote:Salah. Al is dat niet zo raar natuurlijk met een veel minder team om je heen + dat hij niet volledig fit is (?)
Wie wordt topscorer van het WK?
Zeker, voetballen kunnen ze echt nog wel hoor. Assistent beetje de randzaken laten regelen en lekker potje ballen.wrote:Neymar Jr.wrote:Salah. Al is dat niet zo raar natuurlijk met een veel minder team om je heen + dat hij niet volledig fit is (?)
Wie wordt topscorer van het WK?
Gaat Spanje de knock-out ronde nog halen met al het gedoe rondom de ontslagen bondscoach?
Ik heb gegokt op Frankrijk, kdacht laat ik eens gek doen in de voorspellingen.wrote:Nouja ik had eigenlijk SpanjeMaar dit hele gedoe zal niet helpen, dus zet m'n geld nu op Brazilie.
Jij?
Wat ga jij gebruiken?