Ik eet bijna alles wel maar olijven krijg ik met geen mogelijkheid naar binnen
Zelfde
Zelfde
Neewrote:Neem altijd pizza magherita!
Ga je naar Promised Land dit weekend?
De zondagnacht afterwrote:De kerel die rond 11 uur 's ochtends al werd afgevoerd op een brancard bij de wc's (zondag dacht ik)
Zelfde
wrote:Melvin die mij optilt tijdens Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat @ de main en tegen de richting in gaat rennen terwijl de hele menigte op je af komt. Ging gelukkig allemaal net goed.
Zelfde.
Vorig jaar defqon, iemand die zichzelf stond te knuffelen/denkbeeldig iemand stond te zoenen en de teringleipe minion op de zondagochtend om 10 uurwrote:€100,- moeten betalen voor een taxi naar Tilburg.
Uiteindelijk nog wel gelachen dat de chauffeur een kant op wilde waar hij niet heen mocht (terwijl we 5 meter van afslag stonden waar we heen moesten en daar niks of niemand stond), in discussie ging met de verkeersregelaars ging, uiteindelijk achteruit reed tot de regelaars weer verder gingen met de bussen (die daar in een rij stonden te wachten om te vertrekken) om vervolgens volgas er langs op te knallen en toch af te slaan (waarbij de regelaar nog aan kwam rennen om nog even subtiel 'Klootzak!' te roepen).
Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
Hahahawrote:Of in een moddergreppel flikkeren op de Defqon camping, me daarom gaan douchen en omkleden in m'n laatste schone kleren. Vervolgens de 24/7 bar in lopen en binnen 1 minuut een tray bier over me heen krijgen.
wrote: Ook wel is iemand die middenvoor in de black (toen hij nog niet in een tent zat) rustig tegen de hekken aan het slapen
Wendler die op Q-Base 2012 tijdens Radical Redemption in de Hangar lag te slapen.wrote:Zelfde