Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik eet bijna alles wel maar olijven krijg ik met geen mogelijkheid naar binnen :x

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Varkensdarmen. 1 van de weinig dingen die ik niet lust, het meurt, en het smaakt het zelfde als waar t naar meurt :lol:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Broccoli, samen met asperges een van de weinige dingen waar ik echt van over m'n nek ga.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:37 
 
Hardtraxx Elite

Sushi :sick:

Zou je liever in een huis wonen of een appartement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appartement met een balkon.

Favoriete vakantieland in de zomer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanje.

Heb je mijn fiets gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik heb de banden afgelaten.

Pizza of rijst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut pizza.

Wat is je lekkerste pizza?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pizza met procuitto, mozzarella, spinazie en basilicum (L)

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem altijd pizza magherita!

Ga je naar Promised Land dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Neem altijd pizza magherita!

Ga je naar Promised Land dit weekend?


Nee

Raarste/gekste moment wat je afgelopen weekend hebt meegemaakt op Intents?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks, want ben er niet geweest. Wel benieuwd naar de rest dus...

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melvin die mij optilt tijdens Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat @ de main en tegen de richting in gaat rennen terwijl de hele menigte op je af komt. Ging gelukkig allemaal net goed.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 09:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kerel die rond 11 uur 's ochtends al werd afgevoerd op een brancard bij de wc's (zondag dacht ik)

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RvD schreef:
De kerel die rond 11 uur 's ochtends al werd afgevoerd op een brancard bij de wc's (zondag dacht ik)

Zelfde


De zondagnacht after :oh:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Melvin die mij optilt tijdens Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat @ de main en tegen de richting in gaat rennen terwijl de hele menigte op je af komt. Ging gelukkig allemaal net goed.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€100,- moeten betalen voor een taxi naar Tilburg.
Uiteindelijk nog wel gelachen dat de chauffeur een kant op wilde waar hij niet heen mocht (terwijl we 5 meter van afslag stonden waar we heen moesten en daar niks of niemand stond), in discussie ging met de verkeersregelaars ging, uiteindelijk achteruit reed tot de regelaars weer verder gingen met de bussen (die daar in een rij stonden te wachten om te vertrekken) om vervolgens volgas er langs op te knallen en toch af te slaan (waarbij de regelaar nog aan kwam rennen om nog even subtiel 'Klootzak!' te roepen).

Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
€100,- moeten betalen voor een taxi naar Tilburg.
Uiteindelijk nog wel gelachen dat de chauffeur een kant op wilde waar hij niet heen mocht (terwijl we 5 meter van afslag stonden waar we heen moesten en daar niks of niemand stond), in discussie ging met de verkeersregelaars ging, uiteindelijk achteruit reed tot de regelaars weer verder gingen met de bussen (die daar in een rij stonden te wachten om te vertrekken) om vervolgens volgas er langs op te knallen en toch af te slaan (waarbij de regelaar nog aan kwam rennen om nog even subtiel 'Klootzak!' te roepen).

Raarste/gekste moment dat je ooit hebt meegemaakt op een festival?

Vorig jaar defqon, iemand die zichzelf stond te knuffelen/denkbeeldig iemand stond te zoenen en de teringleipe minion op de zondagochtend om 10 uur :lol:

Zelfdeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:36 
 
Hardtraxxer

Defqon 2 jaar terug, na de zaterdag en het gebruikelijke ronddwalen op de camping terug naar onze tent gelopen. Komen wij bij de tent aan, zit er een volledig vdk frans stel in onze tent sex te hebben :/

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gast die zwaar naar de klote in mijn tent stond met Defqon en met z'n telefoon door de tent liep te schijnen. Dus ik zeg gast wat doe je in m'n tent? "Ja m'n telefoon zoeken". En daarna een kwartier nodig hebben om uit te kunnen leggen dat ie z'n telefoon gewoon in z'n hand had.

Man man man :lol:

Of in een moddergreppel flikkeren op de Defqon camping, me daarom gaan douchen en omkleden in m'n laatste schone kleren. Vervolgens de 24/7 bar in lopen en binnen 1 minuut een tray bier over me heen krijgen.

Zelfde

Edit: WTF @ die voor mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Of in een moddergreppel flikkeren op de Defqon camping, me daarom gaan douchen en omkleden in m'n laatste schone kleren. Vervolgens de 24/7 bar in lopen en binnen 1 minuut een tray bier over me heen krijgen.

Hahaha :lol:

Eerste wat me te binnen schiet is op Q-Base 2012, een stel dat tegen de hekken stond te neuken gewoon midden tussen alle mensen in.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Tijdens Qlimax op de tribune een franse gast met een mondkapje die helemaal vdk was gezien. Hij stond daar flink hout te hakken en het hout ergens op te stapelem. Verder zat hij nog met zijn handen te communiceren met N-Vitral volgens mij. Echt heel vaag was het allemaal.

Zelfde

Edit: Wauw dit is mijn 1000e post :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gast die non-chalant een sloot in loopt (kon maar zo Pommer zijn), het feit dat hij gewoon doodnormaal liep en langzaam naar de sloot zwenkte en echt in een vloeiende beweging er in viel deed t m. Hij bleef er vervolgens ook rustig inliggen alsof hij compleet was vergeten wat hij aan het doen was.

Ook wel is iemand die middenvoor in de black (toen hij nog niet in een tent zat) rustig tegen de hekken aan het slapen was.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ook wel is iemand die middenvoor in de black (toen hij nog niet in een tent zat) rustig tegen de hekken aan het slapen

Broken Balance schreef:
Zelfde

Wendler die op Q-Base 2012 tijdens Radical Redemption in de Hangar lag te slapen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje dat op Shockerz voor de ingang van de tweede zaal iets te intiem werd waarbij de man even dacht de vrouw lekker te kontvingeren.

Zelfde
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic