Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
mitch0162 schreef:
Indy schreef:
526 unieke check-ins dit jaar :lol:


Hoe dan? :lol:


Sjoerd heeft er meer :cool:


636 unieke biertjes, verschil zit het hem in het tripje naar Praag, waar Indy helaas niet bij was. De rest van het jaar redelijk veel samen gedronken en om bier geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde zeggen "alsof je in dat tripje 110 bier gedronken hebt?!?!" maar jou kennende kan dat wel. Was dat niet vlak voor Koningsdag, en dat je toen op Supersized met een opgezette lever stond? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

75 in 4 dagen om precies te zijn en totaal die week 100 :lol:
Was met Supersized inderdaad, lekker gedronken op de heenweg :D

(Moet wel zeggen, dat veel van die biertjes kleinere proefglazen waren. Dus lijkt wel erger dan dat het is.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier nog mensen die naar Hop on Hop off festival gaan 5, 6 of 7 april? 60 brouwers met meer dan 400 bieren in Breda.
https://hoponhopofffestival.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga misschien de zaterdag de 6e wel even kijken. Maar weet dat pas in die week zelf, denk ik. Ga jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ga misschien de zaterdag de 6e wel even kijken. Maar weet dat pas in die week zelf, denk ik. Ga jij?


Jazeker, vrijdagavond en zaterdag. Is voor ons nog geen 10 minuten rijden en de bus stopt precies voor de schaatsbaan waar het gehouden wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik ga dan app ik je tegen die tijd wel even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag mooi bieravondje gehad.
Begonnen met een goede IPA van de Moersleutel (Battery Jumper), daarna wat zuur bier van Cantillon en daarna richting de stouts (onder andere Barrel Blend 4, Bountyhunter en BCBS '18). Barrel Blend 4 en Bountyhunter favorietjes: vleugje vanille en kokos in die stouts beviel echt prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag nog een paar gerijpte biertjes gedronken. Een Gouden Carolus Indulgence uit 2016 die prima was, een La Trappe Quadrupel uit 2015 (en inmiddels al een jaar over datum was) die heerlijk was en als kers op de taart een Gregorius uit 2012 die al drie jaar over datum was. Die laatste was echt fantastisch zeg, volle smaak en mega zacht! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2019 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zaterdag nog een paar gerijpte biertjes gedronken. Een Gouden Carolus Indulgence uit 2016 die prima was, een La Trappe Quadrupel uit 2015 (en inmiddels al een jaar over datum was) die heerlijk was en als kers op de taart een Gregorius uit 2012 die al drie jaar over datum was. Die laatste was echt fantastisch zeg, volle smaak en mega zacht! :loving: :loving:


Die is goud joh! Was dat die op whisky vaten had gelegen of dat geuze bier die op champagne vaten heeft gelegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2019 23:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komend weekend weer flink wat flesjes opentrekken. Heb een flinke, degelijk beoordeelde en goedkope voorraad speciaalbier uit Duitsland gehaald wat mooi is voor de opvulling. Maar toch dit weekend maar even de al twee jaar in een donker hoekje gelegen Lervig Barley Wine BA opentrekken. Hopen dat hij zijn rating, zeker met de rijping, waar maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Die is goud joh! Was dat die op whisky vaten had gelegen of dat geuze bier die op champagne vaten heeft gelegen?


Vgm laatstgenoemde. Had daar wat van weg ! Vond hem niet super tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ik ~4,5 jaar geleden in mijn eerste eigen woning ging, heb ik van een vriend een sixpackje La Trappe Quadrupel gekregen, waarvan we er toen meteen, als eerste biertje in het huis, een lauw uit een plastic bekertje hebben gedronken. Ik heb er nog 2 of 3 bewaard en ik zal er, als laatste biertje in het huis binnenkort, nog eentje met hem drinken. De rest ga ik nog wat extra jaartjes bewaren denk ik :). Daarnaast heb ik ook nog een Préaris Quadrocinno uit 2014 liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hekzitter schreef:
Die is goud joh! Was dat die op whisky vaten had gelegen of dat geuze bier die op champagne vaten heeft gelegen?


Vgm laatstgenoemde. Had daar wat van weg ! Vond hem niet super tbh.


Ik vond dat wellicht het lekkerste biertje wat ik ooit op heb, maar dat komt misschien omdat ik sowieso al wel fan ben van Geuze bier. Vooral als het lekker weer is tik je die echt weg als Spa.
Maar jammer dat je die niet zo lekker vond. Gouden Carolus heeft wel elk jaar zo'n jubileum biertje. Die op Whiskey vaten heeft gelegen is ook echt goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hekzitter schreef:
Die is goud joh! Was dat die op whisky vaten had gelegen of dat geuze bier die op champagne vaten heeft gelegen?


Vgm laatstgenoemde. Had daar wat van weg ! Vond hem niet super tbh.

Cuvée Sauvage is de 2de smaakexpressie uitgegeven onder dit label. Gouden Carolus Cuvée van de Keizer Rood werd versneden met 2 en 3 jaar oude Lambiek (20%) van Brouwerij Boon (Lembeek). Dit huwelijk verenigt het beste uit twee brouwtradities: volmondig en subtiel gekruid, fruitig en verfrissend zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Toen ik ~4,5 jaar geleden in mijn eerste eigen woning ging, heb ik van een vriend een sixpackje La Trappe Quadrupel gekregen, waarvan we er toen meteen, als eerste biertje in het huis, een lauw uit een plastic bekertje hebben gedronken. Ik heb er nog 2 of 3 bewaard en ik zal er, als laatste biertje in het huis binnenkort, nog eentje met hem drinken. De rest ga ik nog wat extra jaartjes bewaren denk ik :).

Cool. Is de cirkel weer rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme nu heb ik zin in speciaal bier door jullie heren..thnx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk topic dit :D Sinds ik met mijn verjaardag in oktober een goed aantal speciaal biertjes gekregen heb ben ik er enorm fan van geworden. Kan er enorm van genieten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Indy schreef:
Hekzitter schreef:
Die is goud joh! Was dat die op whisky vaten had gelegen of dat geuze bier die op champagne vaten heeft gelegen?


Vgm laatstgenoemde. Had daar wat van weg ! Vond hem niet super tbh.


Ik vond dat wellicht het lekkerste biertje wat ik ooit op heb, maar dat komt misschien omdat ik sowieso al wel fan ben van Geuze bier. Vooral als het lekker weer is tik je die echt weg als Spa.
Maar jammer dat je die niet zo lekker vond. Gouden Carolus heeft wel elk jaar zo'n jubileum biertje. Die op Whiskey vaten heeft gelegen is ook echt goed.


Die met Whiskey is uit 2015, er staat 10 jaar houdbaarheid op de fles. Ben ze vanaf dat jaar gaan sparen met de gedachte dat ze allemaal 10 jaar houdbaar waren. Maar kwam er laatst achter dat dat niet bij allemaal het geval was. Ben er wel zeer benieuwd naar, had ik nou maar een flesje meer gekocht!

Indy schreef:
Zaterdag nog een paar gerijpte biertjes gedronken. Een Gouden Carolus Indulgence uit 2016 die prima was, een La Trappe Quadrupel uit 2015 (en inmiddels al een jaar over datum was) die heerlijk was en als kers op de taart een Gregorius uit 2012 die al drie jaar over datum was. Die laatste was echt fantastisch zeg, volle smaak en mega zacht! :loving: :loving:


Quadrupeltje en Gregorius waren niet normaal voor een doorsnee zaterdag avond :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Ik ga misschien de zaterdag de 6e wel even kijken. Maar weet dat pas in die week zelf, denk ik. Ga jij?


Jazeker, vrijdagavond en zaterdag. Is voor ons nog geen 10 minuten rijden en de bus stopt precies voor de schaatsbaan waar het gehouden wordt :D

Kaartjes gekocht voor de zaterdag dus ik zie je daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze zaterdag een Lervig Barleywine BA uit 2017 opengebroken na een paar jaar te hebben gerijpt in een donker hoekje.

Enorme smaaksensatie dat, enorm vol en een hele goede smaak en afdronk. Op Pauwel Kwak na toch wel mijn favoriete biertje. Daarna Omnipollo Mudcake gedaan, wat ook enorm vol was maar het smaakte me te veel naar chocolade en anijs oid.

Daarna is het een beetje een waas geworden waardoor er in rap tempo veel (niet moeilijke maar wel lekkere) speciaalbieren doorgegaan zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Ik ga misschien de zaterdag de 6e wel even kijken. Maar weet dat pas in die week zelf, denk ik. Ga jij?


Jazeker, vrijdagavond en zaterdag. Is voor ons nog geen 10 minuten rijden en de bus stopt precies voor de schaatsbaan waar het gehouden wordt :D

Kaartjes gekocht voor de zaterdag dus ik zie je daar!


Nice, kaarten zijn trouwens het hele weekend geldig, mocht je vrijdag of zondag nog willen gaan. Tot zaterdag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend mijn verjaardagscadeau van mijn vriendin van vorig jaar verzilverd (15 april jarig, dus lekker op tijd weer): een fiets-bierarrangement in de Vlaamse Ardennen (B&B Goudsbloempje in Sint-Martens Lierde). Heel kleinschalig B&Btje (twee kamers) en een super lief vrouwtje die alles verzorgde. Kwamen zaterdagochtend om 11 uur aan en kregen meteen een lekker speciaalbiertje uit de streek (genoeg keuze). Vervolgens kregen we wat uitleg en een kaart van de omgeving, inclusief meerdere fietsroutes (kleinste was ~40km, maar die kon je dus ook voor een deel doen). Vervolgens fietsen opgehaald (ik een racefiets, mijn vriendin een elektrische. Achteraf goed, want het was flink heuvelachtig). We kregen een picknicktas mee, bestaande uit een kleedje, een paar broodjes, wafels, appels en nog twee streekbieren (licht blonde en tripel). Het was natuurlijk machtig lekker weer, dus met de kaart op pad gegaan. Binnen 5 minuten ergens in een weiland neergeploft en lekker gegeten en gedronken. Op de fiets gestapt en binnen 5 minuten op een terras gaan zitten en weer een streekbiertje naar binnen gewerkt. Heel toevallig zat er binnen 3 minuten fietsen een brouwerij, dus ook hier twee biertjes gedronken. Onderweg naar de volgende stad weer in een weilandje neergeploft en nog een biertje gedronken. In het volgende stadje (Geraardsbergen) terrasje gepakt en toen ging de zon al weer onder. Resultaat: in 6 uur tijd toch zeker tussen de 10 en 15 km gefietst ( :lol: ), maar wel lekker heel wat streekbieren gedronken. Hierna ergens een eetcafeetje opgezocht, om onder genot van nog een streekbiertje een heerlijke bord stoofvlees met friet naar binnen te werken. Uiteindelijk rond 11 uur weer in het B&B aangekomen en de volgende dag rond half 11 weer vertrokken, na een overheerlijk ontbijt van de gastvrouw, waarna we ook nog eens een bierpakketje meekregen.

In de buurt zaten een stuk of 10 brouwerijen, waarvan we er dus een even snel bezocht hebben om wat te drinken (rondleidingen zijn kut). Dit was Brouwerij De Graal. Verder bieren op van o.a. plaatselijke brouwerijen Gaudium Brouwerij Gemeldorp, De Graal (zoals al benoemd), microbrouwerij 't Gijzelaarke en Roman.

Aanradertje dus om eens op een zonnige dag samen met bijvoorbeeld je vriendin te doen (mits zij ook bier lust).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hop on Hop off afgelopen weekend in Breda was geslaagd :thumbup: . Nog een tijdje met Mitch staan buurten. Prima dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hop on Hop off afgelopen weekend in Breda was geslaagd :thumbup: . Nog een tijdje met Mitch staan buurten. Prima dagje.


Leef jij nog na 24 check ins op zaterdag? xd
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic