Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het ook wel een geinig tripje. En heb 'm idd ook volgegooid in België voor 2eu de liter E5 oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oké ik kwam er vrijdag dus achter dat er al een half jaar lang een Poolse slijterij verstopt zit in mijn dorp, met echt tering veel bieren tegen hele schappelijke prijzen. Denk gemiddeld zo'n 3 euro per blik voor de bekende Poolse merken (bijv Funky Fluid). Net op het moment dat ik wat wilde gaan minderen xd

Dus mocht je in de buurt zijn van Spakenburg is het zeker een bezoekje waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oké ik kwam er vrijdag dus achter dat er al een half jaar lang een Poolse slijterij verstopt zit in mijn dorp, met echt tering veel bieren tegen hele schappelijke prijzen. Denk gemiddeld zo'n 3 euro per blik voor de bekende Poolse merken (bijv Funky Fluid). Net op het moment dat ik wat wilde gaan minderen xd

Dus mocht je in de buurt zijn van Spakenburg is het zeker een bezoekje waard.

Je eigen Piwny Mosty :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week zondag mega enge tasting met MelvinFR.

Doppelgänger - Tree House - 4.47
Gggreennn! - Tree House - 4.50
Course Of Action - Phantasm Ed - Spartacus - 4.21
Survival - Spartacus - 4.31
Lighten Up - Spartacus - 4.29
Rememberance - Spartacus - 4.23
IV (Four) - Spartacus - 4.66
Chasing The Red - Spartacus - 4.28
The Name Of The Game - Spartacus - 4.3
Temptation - Spartacus - 4.18
Ruled - Spartacus - 4.26
Unlocked (Crump Remix) - Spartacus - 4.31
Coexistence - Spartacus - 4.22


Als alles op gaat zijn we grappig bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Volgende week zondag mega enge tasting met MelvinFR.

Doppelgänger - Tree House - 4.47
Gggreennn! - Tree House - 4.50
Course Of Action - Phantasm Ed - Spartacus - 4.21
Survival - Spartacus - 4.31
Lighten Up - Spartacus - 4.29
Rememberance - Spartacus - 4.23
IV (Four) - Spartacus - 4.66
Chasing The Red - Spartacus - 4.28
The Name Of The Game - Spartacus - 4.3
Temptation - Spartacus - 4.18
Ruled - Spartacus - 4.26
Unlocked (Crump Remix) - Spartacus - 4.31
Coexistence - Spartacus - 4.22


Als alles op gaat zijn we grappig bezig.


Heb geen uitnodiging voorbij zien komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij hebt die Spartacus box toch al zelf gekocht :P. Keertje Zeeland meets Lingewaard tasting houden dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat dan bij Rick is, prima. Ben ik van de partij. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of in Breda neefjes, is voor iedereen dichtbij! :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuur maar een datumprikker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Stuur maar een datumprikker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

RickZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Stuur maar een datumprikker


Wij kunnen niet, hebben dan familieweekend met de Z's
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RickZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Stuur maar een datumprikker


Wij kunnen niet, hebben dan familieweekend met de Z's


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeist
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet 't pien ajje pist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een blikkie Monkish gekocht in mijn bezit, Atomically. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.

Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben erg geintresseerd in natuurwijnen. Ciders vallen beetje in dit plaatje. Maar hier is nog geen topic voor. Mensen die al ervaring hebben mat natuurwijnen zoals dit: https://wildewijnen.nl/wijnen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben erg geintresseerd in natuurwijnen. Ciders vallen beetje in dit plaatje. Maar hier is nog geen topic voor. Mensen die al ervaring hebben mat natuurwijnen zoals dit: https://wildewijnen.nl/wijnen/


De Cantillon van Berlijn al opgezopen?

Een beetje verder kijkend, ik denk dat we straks tijdens Wild Festival in Groningen wel genoeg van dat kunnen vinden lijkt me? Daar wel een goede plek om verder te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.

Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.

Heb ze via de Appelsap groep, 17,50 idd. Het maximale wat ik eraan wil uitgeven. :P. Die mead set heb ik gezien, ja. Moet bekennen dat ik nog nooit mead op heb.

Ties als tvdb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.

Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.

Die van schramm's?
Zijn Lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Remi schreef:
Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.

Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.

Die van schramm's?
Zijn Lekker ^^


Ja, die set van 12. Waren meen ik 9 of 10 Schramms en nog een paar andere meads.

Job, natuurwijnen zijn inderdaad heel tof maar een hele kleine markt. Zoals Dennis inderdaad zegt: tijdens Wild Festival staan wel hele leuke dingen. Een bekende van me uit Groningen zit wel behoorlijk diep in de 'scene' en is over dat festival altijd erg te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! @Dennis heb de cantillon mooi weggestopt. Die gaat ergens ooit nog een keer open haha. Kan je 20 jaar bewaren namelijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke heb je gekocht, Jobbert? Als we binnenkort eens een pre-fissa borrel doen, kan ik ook wel een flesje meenemen. Heb er nog zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zondag bij Hop in 't Slot geweest, een speciaalbierfestival van 't Biermenneke / Piet Huisman. Deze editie waren er maar liefst ~170 bieren van 23 (inter)nationale brouwerijen als Pühaste, Polly's, Galway Bay en de Amerikaanse brouwerijen Afterthought en Jackie O's aanwezig. Ik had in 2020 al een ticket maar helaas door corona is het 2x een jaar verplaatst, gelukkig kon het zondag wel doorgaan waardoor ik er natuurlijk erg naar uit keek.

De hoge verwachtingen zijn ruimschoots waargemaakt. Geniale bieren, toffe locatie, geweldig weer, uitgebreide selectie van goed eten en top georganiseerd, daarnaast was het ook nog eens in de buurt. Uiteindelijk de 15 verschillende bieren aangetikt wat ook wel te merken was :P. Favorieten toch wel de (member only) bieren van Jackie O's, wat een geniale BA stouts maken zij zeg. Daarnaast waren de Farmhouse Ale's van Afterthought ook heerlijk in de zon.

Volgend jaar 100000% weer aanwezig, kan het ook iedereen aanraden! Volgende festival is denk ik Van Mollfest in Eindhoven, meer mensen van hier die daar naar toe gaan? Bizarre line-up van brouwerijen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag je Untappd, en ook bij andere bekenden. Zag er goed uit! Heb voor dit jaar nog geen festivals staan behalve Billie's, eind van het jaar. Dat is wat mij betreft wel de creme de la creme, haast wel van heel Europa zelfs.

Iemand interesse in Tommie Sjef Kriek en Tommie Sjef Olasz als set? Mogen weg voor 55 euro (exclusief eventueel verzenden, kan ook een keer vooraf een festival ofzo). Is plusminus kostprijs geweest. Anders gooi ik ze op Facebook.
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic