Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Vond het ook wel een geinig tripje. En heb 'm idd ook volgegooid in België voor 2eu de liter E5 oid.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Oké ik kwam er vrijdag dus achter dat er al een half jaar lang een Poolse slijterij verstopt zit in mijn dorp, met echt tering veel bieren tegen hele schappelijke prijzen. Denk gemiddeld zo'n 3 euro per blik voor de bekende Poolse merken (bijv Funky Fluid). Net op het moment dat ik wat wilde gaan minderen xd

Dus mocht je in de buurt zijn van Spakenburg is het zeker een bezoekje waard.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Pommer wrote:Oké ik kwam er vrijdag dus achter dat er al een half jaar lang een Poolse slijterij verstopt zit in mijn dorp, met echt tering veel bieren tegen hele schappelijke prijzen. Denk gemiddeld zo'n 3 euro per blik voor de bekende Poolse merken (bijv Funky Fluid). Net op het moment dat ik wat wilde gaan minderen xd

Dus mocht je in de buurt zijn van Spakenburg is het zeker een bezoekje waard.
Je eigen Piwny Mosty :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Volgende week zondag mega enge tasting met MelvinFR.

Doppelgänger - Tree House - 4.47
Gggreennn! - Tree House - 4.50
Course Of Action - Phantasm Ed - Spartacus - 4.21
Survival - Spartacus - 4.31
Lighten Up - Spartacus - 4.29
Rememberance - Spartacus - 4.23
IV (Four) - Spartacus - 4.66
Chasing The Red - Spartacus - 4.28
The Name Of The Game - Spartacus - 4.3
Temptation - Spartacus - 4.18
Ruled - Spartacus - 4.26
Unlocked (Crump Remix) - Spartacus - 4.31
Coexistence - Spartacus - 4.22

Als alles op gaat zijn we grappig bezig.
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Alm1ghty wrote:Volgende week zondag mega enge tasting met MelvinFR.

Doppelgänger - Tree House - 4.47
Gggreennn! - Tree House - 4.50
Course Of Action - Phantasm Ed - Spartacus - 4.21
Survival - Spartacus - 4.31
Lighten Up - Spartacus - 4.29
Rememberance - Spartacus - 4.23
IV (Four) - Spartacus - 4.66
Chasing The Red - Spartacus - 4.28
The Name Of The Game - Spartacus - 4.3
Temptation - Spartacus - 4.18
Ruled - Spartacus - 4.26
Unlocked (Crump Remix) - Spartacus - 4.31
Coexistence - Spartacus - 4.22

Als alles op gaat zijn we grappig bezig.
Heb geen uitnodiging voorbij zien komen?
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Jij hebt die Spartacus box toch al zelf gekocht :P. Keertje Zeeland meets Lingewaard tasting houden dan??
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Als dat dan bij Rick is, prima. Ben ik van de partij. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Of in Breda neefjes, is voor iedereen dichtbij! :cool: :cool: :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Stuur maar een datumprikker
Hardtraxxer
last seen May 2026
Alm1ghty wrote:Stuur maar een datumprikker
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
RickZ wrote:
Wij kunnen niet, hebben dan familieweekend met de Z's
Hardtraxxer
last seen May 2026
ErikZ wrote:
RickZ wrote:
Wij kunnen niet, hebben dan familieweekend met de Z's
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Hoeist
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Doet 't pien ajje pist?
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Heb een blikkie Monkish gekocht in mijn bezit, Atomically. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.

Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben erg geintresseerd in natuurwijnen. Ciders vallen beetje in dit plaatje. Maar hier is nog geen topic voor. Mensen die al ervaring hebben mat natuurwijnen zoals dit: https://wildewijnen.nl/wijnen/
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hekzitter wrote:Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben erg geintresseerd in natuurwijnen. Ciders vallen beetje in dit plaatje. Maar hier is nog geen topic voor. Mensen die al ervaring hebben mat natuurwijnen zoals dit: https://wildewijnen.nl/wijnen/
De Cantillon van Berlijn al opgezopen?

Een beetje verder kijkend, ik denk dat we straks tijdens Wild Festival in Groningen wel genoeg van dat kunnen vinden lijkt me? Daar wel een goede plek om verder te zoeken.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Remi wrote:Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.

Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.
Heb ze via de Appelsap groep, 17,50 idd. Het maximale wat ik eraan wil uitgeven. :P. Die mead set heb ik gezien, ja. Moet bekennen dat ik nog nooit mead op heb.

Ties als tvdb?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 36 minutes ago
Remi wrote:Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.

Die van schramm's?
Zijn Lekker ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Henk-Jan wrote:

Die van schramm's?
Zijn Lekker ^^
Ja, die set van 12. Waren meen ik 9 of 10 Schramms en nog een paar andere meads.

Job, natuurwijnen zijn inderdaad heel tof maar een hele kleine markt. Zoals Dennis inderdaad zegt: tijdens Wild Festival staan wel hele leuke dingen. Een bekende van me uit Groningen zit wel behoorlijk diep in de 'scene' en is over dat festival altijd erg te spreken.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Nice! @Dennis heb de cantillon mooi weggestopt. Die gaat ergens ooit nog een keer open haha. Kan je 20 jaar bewaren namelijk haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Welke heb je gekocht, Jobbert? Als we binnenkort eens een pre-fissa borrel doen, kan ik ook wel een flesje meenemen. Heb er nog zat.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Afgelopen zondag bij Hop in 't Slot geweest, een speciaalbierfestival van 't Biermenneke / Piet Huisman. Deze editie waren er maar liefst ~170 bieren van 23 (inter)nationale brouwerijen als Pühaste, Polly's, Galway Bay en de Amerikaanse brouwerijen Afterthought en Jackie O's aanwezig. Ik had in 2020 al een ticket maar helaas door corona is het 2x een jaar verplaatst, gelukkig kon het zondag wel doorgaan waardoor ik er natuurlijk erg naar uit keek.

De hoge verwachtingen zijn ruimschoots waargemaakt. Geniale bieren, toffe locatie, geweldig weer, uitgebreide selectie van goed eten en top georganiseerd, daarnaast was het ook nog eens in de buurt. Uiteindelijk de 15 verschillende bieren aangetikt wat ook wel te merken was :P. Favorieten toch wel de (member only) bieren van Jackie O's, wat een geniale BA stouts maken zij zeg. Daarnaast waren de Farmhouse Ale's van Afterthought ook heerlijk in de zon.

Volgend jaar 100000% weer aanwezig, kan het ook iedereen aanraden! Volgende festival is denk ik Van Mollfest in Eindhoven, meer mensen van hier die daar naar toe gaan? Bizarre line-up van brouwerijen daar.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Zag je Untappd, en ook bij andere bekenden. Zag er goed uit! Heb voor dit jaar nog geen festivals staan behalve Billie's, eind van het jaar. Dat is wat mij betreft wel de creme de la creme, haast wel van heel Europa zelfs.

Iemand interesse in Tommie Sjef Kriek en Tommie Sjef Olasz als set? Mogen weg voor 55 euro (exclusief eventueel verzenden, kan ook een keer vooraf een festival ofzo). Is plusminus kostprijs geweest. Anders gooi ik ze op Facebook.