Vond het ook wel een geinig tripje. En heb 'm idd ook volgegooid in België voor 2eu de liter E5 oid.
Dus mocht je in de buurt zijn van Spakenburg is het zeker een bezoekje waard.
Je eigen Piwny MostyPommer wrote:Oké ik kwam er vrijdag dus achter dat er al een half jaar lang een Poolse slijterij verstopt zit in mijn dorp, met echt tering veel bieren tegen hele schappelijke prijzen. Denk gemiddeld zo'n 3 euro per blik voor de bekende Poolse merken (bijv Funky Fluid). Net op het moment dat ik wat wilde gaan minderen
Dus mocht je in de buurt zijn van Spakenburg is het zeker een bezoekje waard.
Heb geen uitnodiging voorbij zien komen?Alm1ghty wrote:Volgende week zondag mega enge tasting met MelvinFR.
Doppelgänger - Tree House - 4.47
Gggreennn! - Tree House - 4.50
Course Of Action - Phantasm Ed - Spartacus - 4.21
Survival - Spartacus - 4.31
Lighten Up - Spartacus - 4.29
Rememberance - Spartacus - 4.23
IV (Four) - Spartacus - 4.66
Chasing The Red - Spartacus - 4.28
The Name Of The Game - Spartacus - 4.3
Temptation - Spartacus - 4.18
Ruled - Spartacus - 4.26
Unlocked (Crump Remix) - Spartacus - 4.31
Coexistence - Spartacus - 4.22
Als alles op gaat zijn we grappig bezig.
Alm1ghty wrote:Stuur maar een datumprikker
Wij kunnen niet, hebben dan familieweekend met de Z'sRickZ wrote:Alm1ghty wrote:Stuur maar een datumprikker
ErikZ wrote:Wij kunnen niet, hebben dan familieweekend met de Z'sRickZ wrote:Alm1ghty wrote:Stuur maar een datumprikker
De Cantillon van Berlijn al opgezopen?Hekzitter wrote:Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben erg geintresseerd in natuurwijnen. Ciders vallen beetje in dit plaatje. Maar hier is nog geen topic voor. Mensen die al ervaring hebben mat natuurwijnen zoals dit: https://wildewijnen.nl/wijnen/
Heb ze via de Appelsap groep, 17,50 idd. Het maximale wat ik eraan wil uitgeven.Remi wrote:Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.
Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.
Die van schramm's?Remi wrote:Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Ik ben ook weer langzaam een voorraadje IPA aan het aanleggen voor de komende feestjes.
Rick en ik hebben beiden nog een set van 12 samples mead / mede gekocht. Ratings tot 4.7*.
Ja, die set van 12. Waren meen ik 9 of 10 Schramms en nog een paar andere meads.Henk-Jan wrote:Die van schramm's?Remi wrote:Via Ties koop je bijna alle Tree House, Monkish, Green Cheek etc voor 17,50 p/s, Faire prijzen.
Zijn Lekker