Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2021 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jo Remi en Ramon, waarom raten jullie geen bier op Untappd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het al eens toegelicht geloof ik, maar hier nogmaals:
- ik vind het niet helemaal fair om te raten als je in je achterhoofd al weet dat iets heel goed / heel slecht is. Als jij een fles van 100 euro drinkt die een 4.6* scoort dan 'moet' het goed zijn waardoor je beoordeling niet meer helemaal fair is. Vind ik.
- als je er al 10 ophebt en je bent lam dan vind ik het niet realistisch meer (iets met waarneming en dergelijke)
- ik zie sommigen 4.37 raten (ik noem maar iets). Dat valt dus tussen 4.25 en 4.50 in. Hoe nauwkeurig ga je iets beoordelen?

etc etc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2021 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah oki. Koelkast is weer aardig gevuld na de kerstpakketten. Kan bijna niks meer bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2021 12:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Afgelopen weken in Antwerpen en Gent geweest en in beide steden o.a. Bier Central bezocht. Vast wel bekend bij jullie? Erg mooie en gezellige biercafés met iets van 300 bieren en hele bier encyclopedieën op de tafels :cool: Was met m'n vriendin en alles sloot om 11 uur, dus heb me enigszins ingehouden, maar daar kun je je goed vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2021 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jo Remi en Ramon, waarom raten jullie geen bier op Untappd?


1. Lui.
2. Ik weet dat mijn smaak nogal kan variëren door de situatie. Ik kan hetzelfde bier waarschijnlijk op moment A 3* geven en op moment B 4,5*.
3. Lui. Geen zin om ook nog eens uitgebreid bij elk biertje te moeten vertellen wat ik er van vond. Ook omdat ik altijd alles al in check voor ik hem drink (voor de mooiste foto natuurlijk). En dat zou betekenen dat ik er dan nog eens op terug moet komen als die op is.
4. Ik ben gewoon een biermachine die lekker wilt drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2021 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Afgelopen weken in Antwerpen en Gent geweest en in beide steden o.a. Bier Central bezocht. Vast wel bekend bij jullie? Erg mooie en gezellige biercafés met iets van 300 bieren en hele bier encyclopedieën op de tafels :cool: Was met m'n vriendin en alles sloot om 11 uur, dus heb me enigszins ingehouden, maar daar kun je je goed vermaken.


Bier Central :D erg goed inderdaad. Snel weer eens naar toe gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2021 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook even een keer weer wat besteld bij onze Poolse vrienden van Piwne Mosty

Brewery Funky Fluid: Tomyski Pils - 500 ml bottle
Kingpin: Rocknrolla - 500 ml bottle
Brewery Kingpin: Byzantine - 500 ml bottle
Funky Fluid: Citra Pils - 500 ml bottle
Browar Harpagan: Imbryczek Destrukcji - 500 ml bottle
Browar Trzech Kumpli: Califia West Coast IPA - 500 ml can
Brewary Nepomucen: Crazy Lines #15 Five O'Clock Tea IPA - 500 ml can
Browar PINTA: RISFACTOR Coconut & Vanilla - 330 ml bottle
Browar Cztery Ściany: Loft - 500 ml can
Browar Rockmill: Monkey Style - 500 ml can
Browar Brokreacja: The Alchemist - 500 ml can
Browar Brokreacja: The Miner - 500 ml can
Browar Brokreacja: The Butcher - 500 ml can

Niet echt specifiek wat gezocht maar samen met een collega een aantal besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2021 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben jullie met de kerstdagen nog goede units weggewerkt?
Met oudjaar nog een dagje knallen en daarna weer een periode 'droog'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2021 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet echt, familie is niet echt van het speciaalbier, dus dan maar een sloot goede stevige Piemontese wijn weggesluisd.

Maar ik ga eveneens januari een poging geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of het iets is (en of het waar is) maar zojuist gescoord
Hoppin Frog - 15th anniversary ale

Schijnbaar maar 24 flessen in Nederland beschikbaar als ik het zo moet geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi setjes silver series kunnen opbouwen dat al even ligt.

Trinity In Black (oudere versie)
Muda Maple/Bourbon
Vaar White Port
Epiphania Cognac
Dekadents – Haiti Rum
Sanctum - Cocos Rum
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Ook even een keer weer wat besteld bij onze Poolse vrienden van Piwne Mosty

Brewery Funky Fluid: Tomyski Pils - 500 ml bottle
Kingpin: Rocknrolla - 500 ml bottle
Brewery Kingpin: Byzantine - 500 ml bottle
Funky Fluid: Citra Pils - 500 ml bottle
Browar Harpagan: Imbryczek Destrukcji - 500 ml bottle
Browar Trzech Kumpli: Califia West Coast IPA - 500 ml can
Brewary Nepomucen: Crazy Lines #15 Five O'Clock Tea IPA - 500 ml can
Browar PINTA: RISFACTOR Coconut & Vanilla - 330 ml bottle
Browar Cztery Ściany: Loft - 500 ml can
Browar Rockmill: Monkey Style - 500 ml can
Browar Brokreacja: The Alchemist - 500 ml can
Browar Brokreacja: The Miner - 500 ml can
Browar Brokreacja: The Butcher - 500 ml can

Niet echt specifiek wat gezocht maar samen met een collega een aantal besteld.


Nou afgelopen donderdag eindelijk de flessen en blikken binnen gekregen nadat mijn collega de doos had doorgestuurd naar een klant van ons >.< Had niet goed gekeken en dit samen met een bestelling van hun doorgestuurd, volgens UPS zou het de 30e geleverd zijn bij ons op het werk maar mijn collega zweerde dat hij niks had ontvangen. Kregen we begin januari van een klant een mailtje bedankt voor de goederen maar hoort die doos met biertjes er ook bij?
Wij via GLS een afhaalopdracht maken, hadden we eerst de verkeerde locatie aangegeven (dus weer 2 dagen verloren), toen wel bij de goede locatie en hadden we het ondertussen wel een keer verwacht. Maar GLS belde dat er daar een doos stond wat één grote ravage was en onder het bier zat en of wij de doos wouden laten vernietigen :huh:
De doos toch maar naar kantoor laten komen, het werd geleverd in een grote vuilniszak waar de doos in zat en ontzettend stonk. De biertjes er stuk voor stuk uitgehaald en schoongemaakt. Uiteindelijk waren er 6 van de 26 gesneuveld of opgedronken (ik had samen met een collega van bovenstaande lijst 2 p.p. besteld). Maar goed nu dus 10 p.p. overgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dood zonde naamgenoot
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, bierenleed is nooit fijn naamgenoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag naar Gent, Zaterdag naar Brussel (Cantillon en 3 Fonteinen). Einde van de bierstop is in zicht. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vrijdag naar Gent, Zaterdag naar Brussel (Cantillon en 3 Fonteinen). Einde van de bierstop is in zicht. :cool:


Hoppa wordt flink harken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaloers.

Had laatst weer een 45spots met 10x TH en 2x Trillium gewonnen. Ga nu soortvan de koelkast leegdrinken voordat ik nieuwe haal (of er moet nog een topper in de omgeving beschikbaar komen). En dan weer eens een ritje Caigny. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Remi schreef:
Vrijdag naar Gent, Zaterdag naar Brussel (Cantillon en 3 Fonteinen). Einde van de bierstop is in zicht. :cool:


Hoppa wordt flink harken :beer:


Zowel via de mond als door de neus, maatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RickZ schreef:
Remi schreef:
Vrijdag naar Gent, Zaterdag naar Brussel (Cantillon en 3 Fonteinen). Einde van de bierstop is in zicht. :cool:


Hoppa wordt flink harken :beer:


Zowel via de mond als door de neus, maatje.


hahahaha :lol:

Iemand nog tips voor wat exclusieve BA / Stouts / Quadrupels van hoge rating op Untappd? Prijs maakt niet uit. Wil mijzelf weer eens verwennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jaloers.

Had laatst weer een 45spots met 10x TH en 2x Trillium gewonnen. Ga nu soortvan de koelkast leegdrinken voordat ik nieuwe haal (of er moet nog een topper in de omgeving beschikbaar komen). En dan weer eens een ritje Caigny. :)


Laatst weer eens daar geweest. Blijft een fijne winkel.
Niet extreem raar gedaan qua bieren.

Aanbod Moersleutel viel daar wel wat tegen tov vorige keer.. Graxx reloaded zoek ik nog, wel wat Pohjala meegenomen (dark times en triple barrel, beide top!) en wat quadjes van diverse brouwerijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Iemand nog tips voor wat exclusieve BA / Stouts / Quadrupels van hoge rating op Untappd? Prijs maakt niet uit. Wil mijzelf weer eens verwennen.

Pohjala Cellar series, Omnipollo stouts (maakt niet uit welke), Lobotomy PX van AF Brew, Kentucky Breakfast Stout, Canadian Breakfast Stout, Nieuwe BA (2021) van Arpus, German Chocolate Cupcake Imperial Stout van Wiley Roots, Humble Forager brew stouts (maakt niet uit welke), Vocation stouts (maakt niet uit welke) en Chocolate Manifesto van Flying monkey schijnt goed te zijn maar die moet ik nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan je wel uitnodigen in een FB groep waar ze exclusievere bieren verkopen als je dat wilt Job?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 18:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Iemand nog tips voor wat exclusieve BA / Stouts / Quadrupels van hoge rating op Untappd? Prijs maakt niet uit. Wil mijzelf weer eens verwennen.


Ik, Jordi en Stefan waren sowieso nog eens van plan een uitstapje Caigny te doen. Gezien hoe de vorige keer eindigde, klinkt dat wel weer als een strak plan niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Iemand nog tips voor wat exclusieve BA / Stouts / Quadrupels van hoge rating op Untappd? Prijs maakt niet uit. Wil mijzelf weer eens verwennen.


Ik, Jordi en Stefan

Jordi, Stefan en ik. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Iemand nog tips voor wat exclusieve BA / Stouts / Quadrupels van hoge rating op Untappd? Prijs maakt niet uit. Wil mijzelf weer eens verwennen.


Indy schreef:
Ik kan je wel uitnodigen in een FB groep waar ze exclusievere bieren verkopen als je dat wilt Job?


Dit is sowieso de beste optie. In die groepen komen elke dag sicke flessen voorbij.
En pas op met je "prijs maakt niet uit". Zin in een fles van 4.88* op Untappd voor 500+ euro?
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic