Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mensen bij Hoptimaal heb je op veel bieren 30% korting deze week, dus sla je slag.

My wallet weeps :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2021 09:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vandaag ook nog 10% korting op Beerdome met de code beerdome10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga even wat minderen want dit gaat wel erg hard. :lol: 170 check ins vanaf eind februari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ga even wat minderen want dit gaat wel erg hard. :lol: 170 check ins vanaf eind februari.

Haha lekker maat, ik nu ook bijna 170 vanaf februari. Wil eigenlijk ook wel wat minderen maarja, heb nog wel een voorraad staan die eerst op moet -.- Heb je nog veel ingeslagen met die 30% korting?

Pommer schreef:
Seven Island Seven Island Hypercone
Poah deze was echt top als je een beetje van zoete stout houdt. Banaan/framboos/vanille/chocola combo.

Even totaal wat anders: ik zie jullie heel vaak 'LCI' zeggen op untappd. Wat betekent dat? :P *digibeet out*
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Late check in
Voor als je op de avond zelf te scheel bent om nog wat in te checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 07:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aaah oke. Denk niet dat mij zoiets zou overkomen, maar toch goed om te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanstaande zaterdagochtend voor het eerst richting De Caigny in Essen :)
Mooi speciaalbieravondje voor de boeg denk ik, maar ook voor daarna nog ff goed inslaan.

Kan zijn dat ik verkeerd kijk, maar er is nergens een overzicht van welke bieren ze daar verkopen toch? Aangezien er meerdere mensen van hier daar wel geweest zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Aanstaande zaterdagochtend voor het eerst richting De Caigny in Essen :)
Mooi speciaalbieravondje voor de boeg denk ik, maar ook voor daarna nog ff goed inslaan.

Kan zijn dat ik verkeerd kijk, maar er is nergens een overzicht van welke bieren ze daar verkopen toch? Aangezien er meerdere mensen van hier daar wel geweest zijn :P


Veel plezier ouwe! Hopelijk heb je genoeg gespaard haha. Ze hebben daar echt vrijwel alles. Je kan niet echt ergens een lijstje vinden, maar ga er maar vanuit dat je wel alles vind wat je graag zou willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb je nog veel ingeslagen met die 30% korting?

Stuk of 16/17. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk nu Corona wat meer op z'n einde aan het lopen is en er weer wat meer mogelijk wordt, ik nu ook wel flink aan het minderen ben. Plus het feit dat ik nu m'n geld wel beter kan besteden haha. Vind het nog steeds nice om in het weekend wat speciaalbier te drinken, maar wekelijks m'n koelkast volgooien met 100 euro aan bier vind ik nu zonde aan het worden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Aanstaande zaterdagochtend voor het eerst richting De Caigny in Essen :)
Mooi speciaalbieravondje voor de boeg denk ik, maar ook voor daarna nog ff goed inslaan.

Kan zijn dat ik verkeerd kijk, maar er is nergens een overzicht van welke bieren ze daar verkopen toch? Aangezien er meerdere mensen van hier daar wel geweest zijn :P


Caigny is top. Ook om nog even op te letten: bij best wat bieren hebben ze (nog) geen prijskaartjes hangen, dus pas op met wat je in je karretje kiepert haha. Verder kun je wel een aanhangwagentje meenemen denk ik.

Ik ben eigenlijk al een half jaar (of langer) volledig mijn interesse in Untappd / bijzondere speciaalbieren verloren. Hang al maanden rond de 1700 stuks en het ziet er ook niet naar uit dat dit de komende maanden veel meer gaat worden. Drink sowieso niet zo veel (speciaal)bier meer en als ik dan toch iets open trek, drink ik tegenwoordig net zo makkelijk een Dors Blond of een neppe Corona :lol: . Heb het voor mijn gevoel allemaal wel een eind gezien ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Aanstaande zaterdagochtend voor het eerst richting De Caigny in Essen :)
Mooi speciaalbieravondje voor de boeg denk ik, maar ook voor daarna nog ff goed inslaan.

Kan zijn dat ik verkeerd kijk, maar er is nergens een overzicht van welke bieren ze daar verkopen toch? Aangezien er meerdere mensen van hier daar wel geweest zijn :P


Goed te doen daarzo, soms nog wat verborgen pareltjes die hier allang uit de handel zijn. Moet binnenkort ook maar weer eens die kant op rijden als mijn voorraad onder de 50st duikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Aanstaande zaterdagochtend voor het eerst richting De Caigny in Essen :)
Mooi speciaalbieravondje voor de boeg denk ik, maar ook voor daarna nog ff goed inslaan.

Kan zijn dat ik verkeerd kijk, maar er is nergens een overzicht van welke bieren ze daar verkopen toch? Aangezien er meerdere mensen van hier daar wel geweest zijn :P


Op de Facebook van de Caigny posten ze wel regelmatig updates. En anders nog wat hidden pearls in het magazijn. Wat exclusievere 3 Fonteinen halen ze meestal vanuit het magazijn wanneer je er om vraagt. Veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit overigens weer even een paar weekenden in alcoholstop :cool: . Over een paar weken weer een trail lopen en als we die voltooid hebben ga ik mezelf die avond nog eens belonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf momenteel nu precies een jaar Untappd in gebruik en zo’n 800 bieren gedronken +/-

Je moet toch wat om de corona tijd door te komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Zelf momenteel nu precies een jaar Untappd in gebruik en zo’n 800 bieren gedronken +/-

Je moet toch wat om de corona tijd door te komen xd

Wat. Unieke? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vind het nog steeds nice om in het weekend wat speciaalbier te drinken, maar wekelijks m'n koelkast volgooien met 100 euro aan bier vind ik nu zonde aan het worden ofzo.

Dit stuit mij ook een beetje tegen de borst. Dure hobby maar ben er nog even niet klaar mee.


RickZ schreef:
Zelf momenteel nu precies een jaar Untappd in gebruik en zo’n 800 bieren gedronken +/-
Je moet toch wat om de corona tijd door te komen xd

2.22 per dag, dat haal ik vgm ook als ik dit tempo doorga, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
RickZ schreef:
Zelf momenteel nu precies een jaar Untappd in gebruik en zo’n 800 bieren gedronken +/-

Je moet toch wat om de corona tijd door te komen xd

Wat. Unieke? :lol:


Hahah yep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alm1ghty schreef:
Ga even wat minderen want dit gaat wel erg hard. :lol: 170 check ins vanaf eind februari.

Haha lekker maat, ik nu ook bijna 170 vanaf februari. Wil eigenlijk ook wel wat minderen maarja, heb nog wel een voorraad staan die eerst op moet -.- Heb je nog veel ingeslagen met die 30% korting?

Tuurlijk, gister jarig geweest dus die voorraad is weer toegenomen met iets van 40 bieren. Hallo mensen ik heb ook nog andere interesses dan bier drinken (moet ze alleen nog ontdekken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ga even wat minderen want dit gaat wel erg hard. :lol: 170 check ins vanaf eind februari.

Ga zo naar de bierwinkel voor wat TIPA's. Wat nou ruggengraat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net deze 2 opgehaald:
https://untappd.com/b/energy-city-brewi ... ie/4175042
https://untappd.com/b/energy-city-brewi ... ie/3825479

Daarnaast deze 3 monsters tegen kostprijs uit Amerika kunnen regelen. :bomb:
https://untappd.com/b/modern-times-beer ... 21/4170525
https://untappd.com/b/modern-times-beer ... on/3878949
https://untappd.com/b/bottle-logic-brew ... 21/4263088

Zeer content mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:


Ik zie de uitnodiging wel verschijnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze nog relatief goedkoop op de kop kunnen tikken:
https://untappd.com//b/spartacus-brewin ... ee/4283069
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gisteren mijn slag geslagen met de aanbieding bij de Nettorama (3eu per fles)

16x Grandprestige (2 dozen) 50CL
6x LaTrappe Witte Trappist (1 Doos) 75CL
6x Triple Karmeliet (1 Doos) 75CL
3x la Trappe blond 75CL
3x La Trappe dubbel 75CL

Was weer een stevigere inkoop, maar wel mooi voor de voorraad of als er mensen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
gisteren mijn slag geslagen met de aanbieding bij de Nettorama (3eu per fles)

16x Grandprestige (2 dozen)
6x LaTrappe Witte Trappist (1 Doos)
6x Triple Karmeliet (1 Doos)
3x la Trappe blond
3x La Trappe dubbel

Was weer een stevigere inkoop, maar wel mooi voor de voorraad of als er mensen komen


Ze mij aub dat het dan liter of 750cl flessen zijn anders ben je flink genaaid namelijk xd
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic