Haha geniaal topic 
wat was je reactie jor-d ?
vooral op DE kostenplaatje
Oxbow wrote:Hardtraxx University verhaal
hey ben een jonge belg die probeert verder te groeien in deze muziekwereld van hardstyle en hardcore, heb ondertussen wat remixen staan op youtube enzo meer, maar ben op zoek naar een verdere begeleiding om meer naam te kunne maken en zo te groeien. Kunne jullie mij daar soms wat informatie over geven mvg *** alias ***
hahahaha, ik ben een jonge belg.Jor-D wrote:hey ben een jonge belg die probeert verder te groeien in deze muziekwereld van hardstyle en hardcore, heb ondertussen wat remixen staan op youtube enzo meer, maar ben op zoek naar een verdere begeleiding om meer naam te kunne maken en zo te groeien. Kunne jullie mij daar soms wat informatie over geven mvg *** alias ***
Darkbeatz?Jor-D wrote:hey ben een jonge belg die probeert verder te groeien in deze muziekwereld van hardstyle en hardcore, heb ondertussen wat remixen staan op youtube enzo meer, maar ben op zoek naar een verdere begeleiding om meer naam te kunne maken en zo te groeien. Kunne jullie mij daar soms wat informatie over geven mvg *** alias ***
RAW-vizion wrote:leuk topic ditlaat maar komen, kan ik lekker lachen
wellicht belgische spelling?Mannonymous wrote:Die gast kan wel een cursus spelling gebruiken! hahaha
Waarom als we in nederland zitten?Dj Skitzo wrote:wellicht belgische spelling?Mannonymous wrote:Die gast kan wel een cursus spelling gebruiken! hahaha
Tel wrote:Snappen jullie nou waarom we dus elke les en elk jaar maar weer met Nederlands brieven moeten schrijven! Hiervoor dus.
Hallo Hardtraxx,
Ik wilde jullie met deze enkele vraag belasten : Is het verplicht om ook zwarte schoenen te dragen?
Worden wij daar op afgerekend, aangezien wij helemaal vanuit Amsterdam komen.
Dit vroegen wij ons af, en hoop ik gaarne op een antwoord.
Mvg ***