Hey ik kom in eens deze site tegen en dacht hey is dat niet ..... hehe jaah volgens mij wel jaah toch.
Hey maar echt mooie site man mijjn complimenten ziet er allemaal gelikt uit hoor. Niet helemaal mijn genre muziek geloof ik zo te zien meer richting hardstyle, is ook wel tof en breder publeik. Anyways ik d8 ik drop je ff eens een berichie.
ps *** is die ook niet van jou of haal ik nu dingen door elkaar haha nou de groeten.
Als je nog eens linkpartnetrs voor *** ofzow laat maar weten of niet lol
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Is dat niet een van die THUNDERDOOOOME gastjesJor-D wrote:Hey ik kom in eens deze site tegen en dacht hey is dat niet ..... hehe jaah volgens mij wel jaah toch.
Hey maar echt mooie site man mijjn complimenten ziet er allemaal gelikt uit hoor. Niet helemaal mijn genre muziek geloof ik zo te zien meer richting hardstyle, is ook wel tof en breder publeik. Anyways ik d8 ik drop je ff eens een berichie.
ps *** is die ook niet van jou of haal ik nu dingen door elkaar haha nou de groeten.
Als je nog eens linkpartnetrs voor *** ofzow laat maar weten of niet lol
-
G
wat een faaltard 
Hahahahahfreddyadu8 wrote:Is dat niet een van die THUNDERDOOOOME gastjes
mensen kunnen soms toch echt flink in de war zijn 
ik neem aan dat je niet alles replied ;p
ik neem aan dat je niet alles replied ;p
Daar zijn we weer. Was dit topic al bijna vergeten, maar wilde deze graag met jullie delen:
Geachte medewerkers van Hardtraxx
ik *** alias *** op partyflock artist,
reden van mijn mailtje
ik ben al een geruime tijd bezig met hardstyle produceren
maar ik kom niet echt vooruit intro's en kicks kan ik al maken en melo's ook.
draaien doe ik al vanaf mijn 18de en heb op veel verjaardagen gedraaid
en één club in denhaag club marathon was me eerste club gig waar ik tot mijn verbazing heel de zaal meekreeg
en mij kippenvel gaf
en de tweede was een jongerencentrum de oikos in wateringen
wat ook een succes was
ik draaide die avond samen met ***
nu is het zo dat ik de draad weer wil oppakken maar wel met een impact me naam vestigen en van daaruit opbouwen
ik zag op jullie site dat jullie een opleiding aan bieden voor hardstyle
daar wil ik wel wat informatie over als dat nog wel geldt
waar wordt de cursus gegeven in welk gemeente?
op welke dagen ?
de kostenplaatje?
dat zijn de dingen die ik graag wil weten ,
willen jullie meer informatie over mij
mail of bel mij gerust
E-Mail - ***
Tell - ***
Partyflock Link - ***
Met Vriendelijke groet,
Oxbow wrote:Hardtraxx University verhaal
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
êpisch! Hardtraxx universiteit ftw
Idd hoe dom sommige mensen wel niet zijn, lezen blijft moeilijkProject 141 wrote:wat een topic
Die opleiding ga ik denk ook maar volgen, Headhunterz als leraar alvast 1 les om te skippen
Om te skippen? Je zou zijn vaardigheden in de studio maar bezittenmikeee wrote:Idd hoe dom sommige mensen wel niet zijn, lezen blijft moeilijkProject 141 wrote:wat een topic
.
Die opleiding ga ik denk ook maar volgen, Headhunterz als leraar alvast 1 les om te skippen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Jolle wrote:Om te skippen? Je zou zijn vaardigheden in de studio maar bezittenmikeee wrote:Idd hoe dom sommige mensen wel niet zijn, lezen blijft moeilijkProject 141 wrote:wat een topic
.
Precies dit! Haha. Ben echt benieuwd wie deze gast is.Kevin-Raw wrote:First i was likebut later i was like
![]()
-
G
hij heeft ook gewoon niet verder gelezen fzo heroberttt wrote:hahah heerlijk
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Epic!
Zeker die Google ads!