Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Dat zou ik ook niet doenJor-D wrote:Nee
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wehehehe deze is weer egt kansloos 
ik ga oko wat bedeknen om te maile naar hardtracks dat wort een lueken mialtje 
Wowww, das niet echt leesbaar kerel :OQz. wrote:ik ga oko wat bedeknen om te maile naar hardtracks dat wort een lueken mialtje
-
D
die mailtjes zijn echt grappig
flikker zowat vn me stoel van het lache
flikker zowat vn me stoel van het lache
wow iddS_v3n wrote:De berichtjes in Dj Coone zijn website gastenboek zijn ook wel de moeite waard![]()
http://www.coone.be
Dat soort dingen moet ik hier niet hebben, dat regel je maar ergens anders.
haha sommige mails zijn echt dom. kan er wel om lachen hoe
sommige mensen over deze site denken
sommige mensen over deze site denken
kan me er idd niet bij hoe mensen erbij komen om jullie vragen te stellen over black 
ze zien de black advertentie en denken gelijk dat jullie de organisator zijn ofzo.. teh fuck!
beter antwoord je ook niet, anders krijg je nog meer bende binnen
ze zien de black advertentie en denken gelijk dat jullie de organisator zijn ofzo.. teh fuck!
beter antwoord je ook niet, anders krijg je nog meer bende binnen
Beste menner/mevrouw,
Enkele maanden geleden heb ik online twee kaartjes voor Outdoor Stereo 2011, in de voorverkoop besteld. Deze heb ik toen meteen uitgeprint, in kleur. Zonder te kijken of deze daadwerkelijk goed uitgeprint zijn. Nu is het zo dat op een van de tickets de barcoe slecht leesbaar is, deze is heel licht afgedrukt. Ik neem aan dat ik met het ticket niet op Outdoor Stereo kan komen. De mail, met daarin de link van de gekochte kaarten heb ik bewaard, maar de link is inmiddels niet meer actief. Ik heb nog wel een afschrift met daarop het bewijs dat ik de kaarten betaald heb. Kan ik daar iets mee? Alvast bedankt! Groeten, ****
Hè? Hoe komt hij/zij er dan bij om naar Hardtraxx te mailen?
wtf, snap niet waarom ze naar Hardtraxx mailen :s
Wel leuk :p
Wel leuk :p
-
E
zeg Jor-D; krijg jij nog wel eens mail binnen die wel correct zijn? daar bedoel ik mee: niet van die onzin mailtje maar ekte die over iets zinnigs gaan? 
ik denk wel genoeg aangezien die ads in de header
wtf?!: beste menner/mevrouwJor-D wrote:Beste menner/mevrouw,
Enkele maanden geleden heb ik online twee kaartjes voor Outdoor Stereo 2011, in de voorverkoop besteld. Deze heb ik toen meteen uitgeprint, in kleur. Zonder te kijken of deze daadwerkelijk goed uitgeprint zijn. Nu is het zo dat op een van de tickets de barcoe slecht leesbaar is, deze is heel licht afgedrukt. Ik neem aan dat ik met het ticket niet op Outdoor Stereo kan komen. De mail, met daarin de link van de gekochte kaarten heb ik bewaard, maar de link is inmiddels niet meer actief. Ik heb nog wel een afschrift met daarop het bewijs dat ik de kaarten betaald heb. Kan ik daar iets mee? Alvast bedankt! Groeten, ****
Zal wel een duitser zijn met zijn mennerDJ ShaG wrote:wtf?!: beste menner/mevrouwJor-D wrote:Beste menner/mevrouw,
willen jullie zeggen dat jullie nog nooit die typfout hebben gemaakt?
menner ipv meneer?
menner ipv meneer?
ik snapte ook niet echt wat er nou zo lachwekkend aan was? 
ja als je een beetje net mailtje wilt sturen, dan lees je hem toch een keertje door op typefouten...