*Belt met kindertelefoon* Hallo, ik ben Henk. Ik ben 17 jaar en nog steeds niet ongesteld. Doe ik iets fout?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Er komt een pyromaan in een wegrestaurant... Weg restaurant.. 
Loopt een konijn over de snelweg.. snel weg
Jantje loopt de kroeg binnen en zegt tegen de barvrouw ik ga jou versieren. zegt de barvrouw nou da is een goeie openingszin. Zegt jantje ja jij hebt een opening en ik heb zin
Jantje loopt de kroeg binnen en zegt tegen de barvrouw ik ga jou versieren. zegt de barvrouw nou da is een goeie openingszin. Zegt jantje ja jij hebt een opening en ik heb zin
-
D
die laatste staat hier al ergensthedominator wrote:Er komt een pyromaan in een wegrestaurant... Weg restaurant..
DarkestSymphony wrote:die laatste staat hier al ergensthedominator wrote:Er komt een pyromaan in een wegrestaurant... Weg restaurant..1
Loopt een konijn over de snelweg.. snel weg2
Jantje loopt de kroeg binnen en zegt tegen de barvrouw ik ga jou versieren. zegt de barvrouw nou da is een goeie openingszin. Zegt jantje ja jij hebt een opening en ik heb zin3
andere 2 zijn gewoon droog
Apple wilde een productlijn voor kinderen invoeren, maar hebben ze toch maar vanaf gezien. De naam 'iTouch Kids' bleek toch niet zo geschikt.
"Wat kan dat meisje goed zingen!" Oma, doe je gehoorapperaat in, dat is Justin Bieber.
"Wat kan dat meisje goed zingen!" Oma, doe je gehoorapperaat in, dat is Justin Bieber.
hahaha... neesjobie wrote:Apple wilde een productlijn voor kinderen invoeren, maar hebben ze toch maar vanaf gezien. De naam 'iTouch Kids' bleek toch niet zo geschikt.
CHINESE COUPLE, U HAVE RETARDED BABY. Y U NO NAME HIM "SUM TING WONG?"
In een vliegtuig naast een negerin gaan zitten omdat bij een ongeluk eerst naar de zwarte doos gezocht wordt, is niet grappig..
In een vliegtuig naast een negerin gaan zitten omdat bij een ongeluk eerst naar de zwarte doos gezocht wordt, is niet grappig..
I tried to drown my trouble, but my wife didn't want to go swimming.
I didn't run into anyone I know today. Guess who's wearing the exact same thing tomorrow.
You know you are drunk if you swerve to miss a tree than realize it is the air freshener hangin from your mirror.
Cinderella got fired from Disney world today. She got caught riding pinocheos face yelling LIE MOTHERFUCKER LIE!!
An elephant turns to a naked man and says "Hey buddy, How do you breath with that little thing?"
You're like a Taxi Cab, for a little money, you'll give a ride to anyone.
I didn't run into anyone I know today. Guess who's wearing the exact same thing tomorrow.
You know you are drunk if you swerve to miss a tree than realize it is the air freshener hangin from your mirror.
Cinderella got fired from Disney world today. She got caught riding pinocheos face yelling LIE MOTHERFUCKER LIE!!
An elephant turns to a naked man and says "Hey buddy, How do you breath with that little thing?"
You're like a Taxi Cab, for a little money, you'll give a ride to anyone.
Leraar Engels: Can you tell the name of 3 important kings?
Student: Smo-king, Drin-king and Fuc-king!
Student: Smo-king, Drin-king and Fuc-king!
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Waarom verdient een hoertje meer dan een bakker??
Omdat een hoer meer verdient met 1 snee dan een bakker met meer als 50 sneeën
thedominator wrote:Waarom verdient een hoertje meer dan een bakker??

Na jaren van peperduur onderzoek hebben Belgische wetenschappers eindelijk de conclusie kunnen trekken: weduwen leven langer dan hun echtgenoot.
Chukkels wrote:Na jaren van peperduur onderzoek hebben Belgische wetenschappers eindelijk de conclusie kunnen trekken: weduwen leven langer dan hun echtgenoot.
Chukkels wrote:Na jaren van peperduur onderzoek hebben Belgische wetenschappers eindelijk de conclusie kunnen trekken: weduwen leven langer dan hun echtgenoot.
Zo zijn de Belgen ook de eerste die schietstoelen in een heli hebben uitgevonden. Daarnaast zijn zij ook bezig met het bouwen van compleet-overdekte landingsbanen voor hun vliegtuigen.Chukkels wrote:Na jaren van peperduur onderzoek hebben Belgische wetenschappers eindelijk de conclusie kunnen trekken: weduwen leven langer dan hun echtgenoot.
nederland wil een berg bouwenRampestamper wrote:Zo zijn de Belgen ook de eerste die schietstoelen in een heli hebben uitgevonden. Daarnaast zijn zij ook bezig met het bouwen van compleet-overdekte landingsbanen voor hun vliegtuigen.Chukkels wrote:Na jaren van peperduur onderzoek hebben Belgische wetenschappers eindelijk de conclusie kunnen trekken: weduwen leven langer dan hun echtgenoot.
Bergen worden niet gebouwd, dat zou iedereen toch moeten weten..Case Dj wrote:nederland wil een berg bouwenRampestamper wrote:Zo zijn de Belgen ook de eerste die schietstoelen in een heli hebben uitgevonden. Daarnaast zijn zij ook bezig met het bouwen van compleet-overdekte landingsbanen voor hun vliegtuigen.Chukkels wrote:Na jaren van peperduur onderzoek hebben Belgische wetenschappers eindelijk de conclusie kunnen trekken: weduwen leven langer dan hun echtgenoot.
Nederlanders zijn daar nog niet achterRampestamper wrote:Bergen worden niet gebouwd, dat zou iedereen toch moeten weten..Case Dj wrote:
nederland wil een berg bouwen
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... t-er.dhtmlnielstil wrote:Nederlanders zijn daar nog niet achterRampestamper wrote:Bergen worden niet gebouwd, dat zou iedereen toch moeten weten..Case Dj wrote:
nederland wil een berg bouwen
wtf
Wat is het verschil tussen acne en een pedofiel? Acne komt niet op je gezicht tot je 12 bent.
Oké, laat ik het zo stellen. Natuurlijke bergen worden niet gebouwd, die zijn ontstaan. Dit is een kunstmatige berg, net als de skipiste in Snowworld of kunstijs in het Thialfstadion. Dat kun je ook niet natuurlijk noemen, zo ook deze 'berg' niet.Zenda wrote:http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2878880/2011/08/31/Die-Nederlandse-berg-van-twee-kilometer-komt-er.dhtml
wtf
(Dit is overigens het moppentopic....)
sjobie wrote:Wat is het verschil tussen acne en een pedofiel? Acne komt niet op je gezicht tot je 12 bent.