“Mama, ik ben al bijna veertien. Mag ik nu eindelijk een BH dragen?” “Nee, Karel.”
Hoe noem je groepssex in het zweeds? : meuteneuke
Hoe noem je groepssex in het zweeds? : meuteneuke
PierrePruuk wrote:Vandaag gezakt voor biologie mondeling. Leraar vroeg wat vooral in cellen zat. Turken en Marokkanen was blijkbaar fout.
hahaPierrePruuk wrote:Vandaag gezakt voor biologie mondeling. Leraar vroeg wat vooral in cellen zat. Turken en Marokkanen was blijkbaar fout.
PierrePruuk wrote:Vandaag gezakt voor biologie mondeling. Leraar vroeg wat vooral in cellen zat. Turken en Marokkanen was blijkbaar fout.
dit is echt de slechste van 2012Wildstylerz wrote:weetje wat de kaars vanmiddag tegen me zei? ik ga vanavond uit
wahahahaCase Dj wrote:dit is echt de slechste van 2012Wildstylerz wrote:weetje wat de kaars vanmiddag tegen me zei? ik ga vanavond uit
Cruelty wrote:Wat zijn 50 negers op een plein?
Zwarte markt
Okee die is goedPierrePruuk wrote:Vandaag gezakt voor biologie mondeling. Leraar vroeg wat vooral in cellen zat. Turken en Marokkanen was blijkbaar fout.
STAN- wrote:Okee die is goedPierrePruuk wrote:Vandaag gezakt voor biologie mondeling. Leraar vroeg wat vooral in cellen zat. Turken en Marokkanen was blijkbaar fout.
RAW-vizion wrote:STAN- wrote:Okee die is goedPierrePruuk wrote:Vandaag gezakt voor biologie mondeling. Leraar vroeg wat vooral in cellen zat. Turken en Marokkanen was blijkbaar fout.
Je vergeet mee achter meer te zettensjobie wrote:Hoop het nooit meer te maken though:sick:
Datgene dat ik nu aan het doen ben, vrienden die fucking hard verzaken terwijl je een verjaardag hebt van iemand. Godverdomme!!!!JEFSKIII wrote:Wat is het toppunt van wachten?
Wat een stelletje konteplekkers zijn het toch ook he!!!!Daveytl wrote:Datgene dat ik nu aan het doen ben, vrienden die fucking hard verzaken terwijl je een verjaardag hebt van iemand. Godverdomme!!!!JEFSKIII wrote:Wat is het toppunt van wachten?
VerzakenJEFSKIII wrote:Wat een stelletje konteplekkers zijn het toch ook he!!!!Daveytl wrote:Datgene dat ik nu aan het doen ben, vrienden die fucking hard verzaken terwijl je een verjaardag hebt van iemand. Godverdomme!!!!JEFSKIII wrote:Wat is het toppunt van wachten?![]()
Verzaken of verzieken trouwens?
wahahahaRuubiie wrote:Een leraar vraagt aan zijn leerlingen: "Wat is volgens jullie een mooie dood?" Een klein meisje achterin de klas zegt: "Dat is sterven zoals mijn grootvader." "Ah, ja" zegt de leraar, "en hoe is die grootvader gestorven?" "In zijn slaap." zegt het meisje. "Inderdaad," zegt de leraar, "dat is een mooie dood. Kan er iemand een voorbeeld geven van een erge dood?" Weer zegt hetzelfde meisje achterin: "Dat is sterven zoals de vrienden van mijn opa." "En hoe zijn die vrienden dan gestorven vroeg de leraar?" "Die zaten bij opa in de auto... toen hij in slaap viel!"