De échte reden van Theo Janssen's transfer naar Ajax! Hij zag dit al aankomen; Alcoholverbod rond Grolsch Veste
Hij komt maar 1x per jaar
van Paul de Leeuw laatst, vond hem wel nice
De combinatie alcoholverbod en Grolsch Veste is al een grap op zich...op meer dan 1 manierdennis wrote:De échte reden van Theo Janssen's transfer naar Ajax! Hij zag dit al aankomen; Alcoholverbod rond Grolsch Veste
Ja klopt. Echt belachelijk dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!Steffnov wrote:De combinatie alcoholverbod en Grolsch Veste is al een grap op zich...op meer dan 1 manierdennis wrote:De échte reden van Theo Janssen's transfer naar Ajax! Hij zag dit al aankomen; Alcoholverbod rond Grolsch Veste
Enige verzachtende factor is dat het enkel rondom het stadion geldt, en niet erin. Anders had de gemeente (die het verbod op heeft gesteld) een probleem gehad denk ikdennis wrote:Ja klopt. Echt belachelijk dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!Steffnov wrote:De combinatie alcoholverbod en Grolsch Veste is al een grap op zich...op meer dan 1 manierdennis wrote:De échte reden van Theo Janssen's transfer naar Ajax! Hij zag dit al aankomen; Alcoholverbod rond Grolsch Veste
Ik vind jou echt helemaal niet grappig.biscuit wrote:M'n schoonmoeder vroeg of ik voor haar rozen,
svp wat paardenmest meegaf.
Gelijk maar een tientonner gekozen
Zo kom ik daar mooi vanaf!!!
M.K. de Manvan
Denk je nou echt dat Biscuit dit post om grappig te zijn.Dakpan wrote:Ik vind jou echt helemaal niet grappig.biscuit wrote:M'n schoonmoeder vroeg of ik voor haar rozen,
svp wat paardenmest meegaf.
Gelijk maar een tientonner gekozen
Zo kom ik daar mooi vanaf!!!
M.K. de Manvan
nielstil wrote: Wat zijn 2 Joden in een roeiboot?
bijna uitgeroeid

Jeroen_n wrote:Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Lijken op elkaar
oke stiekum moest ik even lachensjobie wrote:Hoe noemen ze een Pakistaan in een rolstoel? "Een Pakistond."
sjobie wrote:Mijn vader wilde weer sloffen voor de kerst. Dus nu lopen we door het park zonder onze voeten echt goed op te tillen..
Oxbow wrote:Hoe heet een neger die een kip helemaal opeet?
KLUIVERT
View on YouTubeOxbow wrote:Hoe heet een neger die een kip helemaal opeet?
KLUIVERT