Ik ken veel mooiere raadsels dan je appelplukker 
tjhaa die kreeg ik te horen van mijn vriendin dusja dacht die pleur ik hier ff neer:Pwrote:Ik ken veel mooiere raadsels dan je appelplukker
tjhaa die kreeg ik te horen van mijn vriendin dusja dacht die pleur ik hier ff neer:Pwrote:Ik ken veel mooiere raadsels dan je appelplukker
Geef je vriendin een leuke.wrote:tjhaa die kreeg ik te horen van mijn vriendin dusja dacht die pleur ik hier ff neer:Pwrote:Ik ken veel mooiere raadsels dan je appelplukker
Weg? :')wrote:Geef je vriendin een leuke.wrote:tjhaa die kreeg ik te horen van mijn vriendin dusja dacht die pleur ik hier ff neer:Pwrote:Ik ken veel mooiere raadsels dan je appelplukker![]()
Als je mijn naam noemt, ben ik weg. Wie ben ik?
uuuuieeeeuuwwwww ... KEBAB !wrote:Wat voor een geluid hoor je als een vliegtuig vol met turken neerstort?wrote:wat krijg je als een turk van een hoog gebouw springt?
kebab!
Kebab!
Nope, een stoeptegelwrote:een menselijk tapijt.
stiltewrote: Als je mijn naam noemt, ben ik er niet meer. Wie ben ik?
*doem doem tss*wrote:Nope, een stoeptegelwrote:een menselijk tapijt.
Dan wel schapenvlees kebab, want die TK stortte neer in een weiland!wrote:uuuuieeeeuuwwwww ... KEBAB !wrote:Wat voor een geluid hoor je als een vliegtuig vol met turken neerstort?wrote:wat krijg je als een turk van een hoog gebouw springt?
kebab!
Kebab!
omgevallenwrote:Wat ben je als je over je heen laat lopen?
Kei en keihardwrote:What did the boy with no arms and no legs get for Christmas?
Cancer.
haha hard maar moest toch wel laggenwrote:What did the boy with no arms and no legs get for Christmas?
Cancer.
gewoon van: hehe..wrote:Was het erge lag, of viel het mee?wrote:haha hard maar moest toch wel laggenwrote:What did the boy with no arms and no legs get for Christmas?
Cancer.
Haha, epic!wrote:A visibly exhausted and distressed man walks into a bar and orders a strong drink.
"Long day?" the bartender asks.
"No, all days are 24 hours long" the man replies, amazed at how uneducated the bartender is.
hier moest ik toch wel om lachenwrote:Vliegtuig neergestort.
Brussel- Vandaag is een Cessna, een klein twee- motorig vliegtuigje met plaats voor twee personen, neergestort op een begraafplaats even buiten Brussel. Het ongeluk gebeurde om ongeveer 1 uur 's middags. Getuigen verklaren een rookwolk te hebben gezien. Belgische reddingswerkers hebben tot nu toe 826 lijken geborgen en verwachten er nog meer te vinden zolang het graven doorgaat.