een pak melk en een dom blondje:Er loopt een dom blondje de supermarkt binnen, en vraagt aan een van de medewerkers.
"Waar staat de melk?"
Eén van de medewerkes wijst het aan en het dom blondje loopt er naar toe. En in een ogenblik maakt het domme blondje het pak melk open. De medewerk reageert verbaasd en loopt er naar toe en vraagt:
"Hoezo maakt u het pak melk open?"
En het domme blondje reageert:
"Er stond toch duidelijk aan de bovenkant, hier openen."
De Veroordeling:Mijn vader is enorm eigenwijs. Toen hij voor de rechter stond gaf hij die bankoverval niet toe. Hij had het wel gedaan, maar gaf niet toe. Toen zei de rechter:
"Man, hoe kun je nog ontkennen, ik kan wel honderd getuigen aanwijzen die het gezien hebben!"
Waarop mijn vader antwoordde:
"Dat is nog niets, ik kan er wel duizend aanwijzen die het niet gezien hebben!"
en dan nog ééntje
Nog maar 2 weken:Man komt bij de dokter voor een onderzoek. Hij is klaar en zegt tegen de man:
"Ik geef u nog twee weken."
De man verlaat onthutst de onderzoekskamer en gaat verdwaasd naar huis. Daar aangekomen overdenkt hij zijn leven en de tijd die hem nog rest. En hij neemt een drastisch besluit. Die 2 weken zal hij leven zoals hij nog nooit heeft gedaan. Hij verlaat zijn vrouw, zuipt zich elke dag klem, heeft meerdere vrouwen, hij gokt, bouwt enorme schulden op... en na 3 weken... leeft hij nog steeds.
En na 4 weken gaat hij weer eens bij die dokter langs. Hij zegt tegen de dokter:
"Wat maak je me nou! Je zegt, ik geef je nog 2 weken en nu zijn we 4 weken verder!"
"Ja", zegt de dokter, "4 weken verder... terwijl ik toch duidelijk gezegd heb dat u nog 2 weken had om die openstaande rekening te betalen!!"
en waar deze gaan nergens over