paar keer? je kan er altijd in waneer je wilt,, bij beidePommer wrote:PierrePruuk wrote:Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een zwembad?
Eigenlijk veel te duur voor die paar keer dat je erin zit...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
-
T
Die wintSkedoedelefloeps wrote:Op een trampoline springen gaat vervelen?roberttt wrote:wat is het verschil tussen een trampoline en een Marokkaan
-
D
hele ouwe moppen maargoed wel grappig
wat zijn 20 turken in een bushokje?
&
wat zijn alle turken langs de snelweg?
&
wat is er zo erg aan als een turk een fiets steelt?
&
wat zijn 3 turken in een luchtballon?
&
&
wat is er zo erg aan als een turk een fiets steelt?
&
luchtvervuilingDarkestSymphony wrote:hele ouwe moppen maargoed wel grappig![]()
een schiettent
&
een vangreel
&
wat is er zo erg aan als een turk wordt aangereden op een fiets
het zou jou fiets kunnen zijn![]()
&
Last edited by Intervention on 10 May 2011 19:12, edited 1 time in total.
Een kantoormedewerker vraagt aan zijn vrouwlijke collega:
"Goh, leuk truitje. Van kamelenstof gemaakt misschien?
Zij: "Hoezo?"
"Nou, ik dacht vanwege die twee bulten..."
Zij: "Mmmm en die leren jas van jou dan,
die is zeker van varkensleer...
... want de kop zit d'r nog aan!"
-
D
QnalQut wrote:Een kantoormedewerker vraagt aan zijn vrouwlijke collega:
-
D
tis winter en aan de andere kant vn de brug staat een appelboom.. je wilt appelsplukken maar je kan niet over de brug en daaronder zit water en daar kan je niet overheen.. hoe ga jij die appels plukken??
Hoe herken je een Belg op het naaktstrand?
Aan z'n puntzakje.
Edgar in Jiskefet

Aan z'n puntzakje.
Edgar in Jiskefet
Niet. In de winter groeien er geen appels.Project 141 wrote:Ik loop de andere kant op, de wereld is toch rondDarkestSymphony wrote:tis winter en aan de andere kant vn de brug staat een appelboom.. je wilt appelsplukken maar je kan niet over de brug en daaronder zit water en daar kan je niet overheen.. hoe ga jij die appels plukken??
-
D
nu ff serieusProject 141 wrote:Ik loop de andere kant op, de wereld is toch rondDarkestSymphony wrote:tis winter en aan de andere kant vn de brug staat een appelboom.. je wilt appelsplukken maar je kan niet over de brug en daaronder zit water en daar kan je niet overheen.. hoe ga jij die appels plukken??
-
D
oxbow snapt 'mOxbow wrote:Niet. In de winter groeien er geen appels.Project 141 wrote:Ik loop de andere kant op, de wereld is toch rondDarkestSymphony wrote:tis winter en aan de andere kant vn de brug staat een appelboom.. je wilt appelsplukken maar je kan niet over de brug en daaronder zit water en daar kan je niet overheen.. hoe ga jij die appels plukken??
Haha, HATEN HATENProject 141 wrote:Dan moet je volgende keer wel een locatie bijzetten, volgens mij groeien der gewoon appels dan rond de evenaar. Misschien staat die appelboom wel in een kas. Dit is onvolledige informatie![]()
-
S
Je kan toch ook gewoon door het water?DarkestSymphony wrote:tis winter en aan de andere kant vn de brug staat een appelboom.. je wilt appelsplukken maar je kan niet over de brug en daaronder zit water en daar kan je niet overheen.. hoe ga jij die appels plukken??
-
S
Project 141 wrote:stefaneke wrote:Je kan toch ook gewoon door het water?DarkestSymphony wrote:tis winter en aan de andere kant vn de brug staat een appelboom.. je wilt appelsplukken maar je kan niet over de brug en daaronder zit water en daar kan je niet overheen.. hoe ga jij die appels plukken??
in de winter heb je grote kans dat het water ijs is, dus kan je er gewoon overheen.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Voor een sollicitatie moest ik laatst mijn C.V. opsturen. Ik ben 2 weken bezig geweest om alle radiatoren van de muur te halen.
80% van de nederlandse jongens trekt zich af onder de douche, de andere 20% zingt.
Welk lied zingen ze?
Welk lied zingen ze?
Daveytl wrote:Een trampoline is een vel, dat erg strak staat gespannen, zodat je er makkelijk op kunt springen.roberttt wrote:wat is het verschil tussen een trampoline en een Marokkaan
Een Marokkaan is iemand die komt uit het land Marokko.
Echt zo'n ''anti joke chicken'' reactieMaximum wrote:Daveytl wrote:Een trampoline is een vel, dat erg strak staat gespannen, zodat je er makkelijk op kunt springen.roberttt wrote:wat is het verschil tussen een trampoline en een Marokkaan
Een Marokkaan is iemand die komt uit het land Marokko.![]()
![]()
Wat is een turk op een stoeptegel?
Afval?Maximum wrote:Wat is een turk op een stoeptegel?
-
E
remspoor?Maximum wrote:Wat is een turk op een stoeptegel?
-
E
wat krijg je als een turk van een hoog gebouw springt?
kebab!
kebab!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wat voor een geluid hoor je als een vliegtuig vol met turken neerstort?biscuit wrote:wat krijg je als een turk van een hoog gebouw springt?
kebab!
Kebab!
-
D
kerel. tis winter dus er groeien niet eens appelsProject 141 wrote:Tsja ik zei al dat het een grap met incomplete informatie wasstefaneke wrote:Je kan toch ook gewoon door het water?DarkestSymphony wrote:tis winter en aan de andere kant vn de brug staat een appelboom.. je wilt appelsplukken maar je kan niet over de brug en daaronder zit water en daar kan je niet overheen.. hoe ga jij die appels plukken??