Na alle ellende komt Japen er toch stralend uit
:')
Ravenwood wrote:Na alle ellende komt Japen er toch stralend uit
wootum wrote:Voedselproducenten slaan ook hun slag. Er is een nieuw soort mie op de markt gekomen. Tsuna-Mie.
Alleen water toevoegen.
Japan heeft momenteel de hoogste dichtheid qua warenhuizen
Hier waren huizen, daar waren huizen
Uitspraak van die Amerikaanse cabaretier die ontslagen is door zn werkgever.Oxbow wrote:Ik sprak net met mijn Japanse vastgoedmakelaar en vroeg of er een school was in die buurt. Ze zei "momenteel niet, maar wacht nog even".
Ja klopt, hij had er nog een paar, maar die waren beetje flauwParvuz wrote:Uitspraak van die Amerikaanse cabaretier die ontslagen is door zn werkgever.Oxbow wrote:Ik sprak net met mijn Japanse vastgoedmakelaar en vroeg of er een school was in die buurt. Ze zei "momenteel niet, maar wacht nog even".
Martin wrote:Laura Dekker stopt per direct met haar rondvaart om de aarde. Ze kwam een Japanner tegen op een dienblad
of nietbiscuit wrote:Martin wrote:Laura Dekker stopt per direct met haar rondvaart om de aarde. Ze kwam een Japanner tegen op een dienblad
stap 1: zak over die kopKSwoosh wrote:of nietbiscuit wrote:Martin wrote:Laura Dekker stopt per direct met haar rondvaart om de aarde. Ze kwam een Japanner tegen op een dienblad
Een trampoline is een vel, dat erg strak staat gespannen, zodat je er makkelijk op kunt springen.roberttt wrote:wat is het verschil tussen een trampoline en een Marokkaan
Op een trampoline springen gaat vervelen?roberttt wrote:wat is het verschil tussen een trampoline en een Marokkaan
Daveytl wrote:Een trampoline is een vel, dat erg strak staat gespannen, zodat je er makkelijk op kunt springen.roberttt wrote:wat is het verschil tussen een trampoline en een Marokkaan
Een Marokkaan is iemand die komt uit het land Marokko.