Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Oud maar goud ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Oud maar fout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:35 

Hardtraxx Beheerder

>.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Waarom heeft een duif een riem om?
Witte tekst -> Anders zakt zijn broek af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

Banuitslak
Banaanslak

Om te gieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:20 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Banuitslak
Banaanslak

Om te gieren.

Hou op hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Banuitslak
Banaanslak

Om te gieren.

Hou op hoor

rooh po uoH
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:09 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Tripplepost :P

xd xd :lol: xd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: xd xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:41 

Hardtraxx Veteran

Haha maar hij is wel leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Tripplepost :P

Comboooooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:59 

Hardtraxx Elite

Daar zit je dan voor het eerst bij je schoonouders aan tafel, haha:

Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over sex en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn. Die avond komt de jongen bij de ouders aan en het meisje doet open. Ze is erg enthousiast en ze gaan meteen aan tafel. De jongen stelt gelijk voor te gaan bidden en gaat met gebogen hoofd zitten. Na vijf minuten nog steeds. Na tien minuten met gebogen hoofd te hebben gezeten, buigt het meisje naar hem toe en zegt: ”Ik heb nooit geweten dat je zo religieus was!” De jongen antwoordt: ”Ik heb nooit geweten dat jouw vader drogist was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Daar zit je dan voor het eerst bij je schoonouders aan tafel, haha:

Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over sex en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn. Die avond komt de jongen bij de ouders aan en het meisje doet open. Ze is erg enthousiast en ze gaan meteen aan tafel. De jongen stelt gelijk voor te gaan bidden en gaat met gebogen hoofd zitten. Na vijf minuten nog steeds. Na tien minuten met gebogen hoofd te hebben gezeten, buigt het meisje naar hem toe en zegt: ”Ik heb nooit geweten dat je zo religieus was!” De jongen antwoordt: ”Ik heb nooit geweten dat jouw vader drogist was.

Die was best voorspelbaar. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 13:23 

Hardtraxx Veteran

En toch vind ik hem heel grappig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:00 

Hardtraxx Elite

Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak. De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: Welk meisje wil je? Waarop de jongen antwoordt: Ik wil er eentje met een vuile ziekte. De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel heel veel geld op zak: Dan moet je Nancy hebben. De jongen haast zich naar de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft. Na een halfuurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker met een touwtje achter zich aan. De hoerenmadam is toch nieuwsgierig en vraagt waarom hij nu sex wilde met Nancy die een ziekte had. De jongen antwoordt: Kijk als ik straks thuiskom, ben ik alleen met de babysitter. Ik weet dat ze van kleine jongetjes houd en zal met mij sex willen. Zo krijgt ze van mij een vieze ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitter naar huis brengt zal hij op de achterbank een nummertje met haar doen en krijgt ook hij een vieze ziekte. En als hij daarna weer thuis komt wil hij nog even met mijn moeder het bed in duiken en krijgt ook zij die vieze ziekt. En morgen zal moeder, want ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer. En die moet ik hebben. Dat is de lul die mijn kikker heeft doodgereden :D

Hardtraxx Elite

Crap Dubbelpost :oh:

Hardtraxx Elite

Shit Tripplepost :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:05 

Hardtraxx Addict

hij kan beter voor dat geld een mes kopen en die vent neersteken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Oud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:01 

Hardtraxx Elite

Hoe noem je een Turkse homo ?

Een Islammietje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:08 

Er komt een vrouw bij de dokter. vraagtze: dokter, kunt U even alles nakijken daaronder?
ik ga morgen voor de 4e keer trouwen...

Die dokter kijkt alles na en concludeert: mevrouw U bent morgen voor de 4e keer getrouwd, maar nog steeds maagd?

Zegt die vrouw: ja, ik heb mn 1e man gehad, die was architekt, die plande alles.
2e man was een psycholoog, die lulde alleen erover.
de 3e was een gemeenteambtenaar die moest kijken of het zonder vergunning kon.
mn volgende man is een man van de belastingdienst. daar weet ik zeker dat ik genaaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:45 

Komt een man in de hemel en gaat op bezoek bij Petrus. Eenmaal daar aangekomen ziet hij een gigantische muur vól met klokken. 'Zeg Petrus, waar zijn al die klokken voor?' 'Nou,' zegt Petrus, 'iedereen die ook maar iets betekenen heeft of heeft gehad, heeft hier een klok hangen. Elke keer als zo'n persoon liegt gaat diens klok een uur vooruit.' De man is helemaal verwonderd over dit ingenieuze idee en gaat de muur bij langs. 'Kijk, hier hangt moeder Theresa, die heeft nog nooit gelogen, dus haar wijzer staat nog bovenaan. En hier iets verderop hangt Abraham Lincoln, die heeft slechts twee leugens verteld, dus die staat op twee uur' legt Petrus verder uit. 'Maar Petrus, ik kan Mark Rutte niet vinden.' Petrus zucht en antwoord: 'Die hing hier wel tussen, maar tegenwoordig gebruik ik die op mijn kantoor als ventilator.'

Hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:59 

haha hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Fuzzylogic schreef:
Bestaat zwarte piet niet ofzo zijn oogleden zijn wit ben ik gewoon al die tijd bedrogen :/

Ben blij dat de paashaas wel bestaat...

Deze was zo ziek dat hij hier een honorable mention verdient
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:02 

Gisteren was ik op bezoek bij mijn kameraad die nogal slecht te been is. Op een geven moment vraagt hij: " Joey, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten".

Zo goed als ik ben ga ik de trap op en wandel een kamer binnen, waar ik die 2 beeldschone 21 en 23-jarige dochters van hem aantref. Ik vergeet onmiddellijk waarvoor ik eigenlijk naar boven ben gegaan en zeg tegen die babes:

"Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens goed te neuken".
"Ja, ja, dat zal wel", giechelen ze.
"Watte, geloof je me niet? Ik zal het jullie bewijzen". Ik ga in de deuropening staan en roep naar beneden: "Moet ik ze allebei pakken?"
Klinkt er van beneden: "Tuurlijk, wat dacht je dan !!!!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:38 

Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Gisteren was ik op bezoek bij mijn kameraad die nogal slecht te been is. Op een geven moment vraagt hij: " Joey, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten".

Zo goed als ik ben ga ik de trap op en wandel een kamer binnen, waar ik die 2 beeldschone 21 en 23-jarige dochters van hem aantref. Ik vergeet onmiddellijk waarvoor ik eigenlijk naar boven ben gegaan en zeg tegen die babes:

"Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens goed te neuken".
"Ja, ja, dat zal wel", giechelen ze.
"Watte, geloof je me niet? Ik zal het jullie bewijzen". Ik ga in de deuropening staan en roep naar beneden: "Moet ik ze allebei pakken?"
Klinkt er van beneden: "Tuurlijk, wat dacht je dan !!!!!"

Volgens mij is dit verhaal fictief... Jij heet toch Chris(ti(a)an?)?
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic