Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Oud maar goud ;)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
tomac wrote:Oud maar fout :P
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
>.< >.<
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Waarom heeft een duif een riem om?
Witte tekst -> Anders zakt zijn broek af!
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Banuitslak
Banaanslak

Om te gieren.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Olijfboompje wrote:Banuitslak
Banaanslak

Om te gieren.
Hou op hoor
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Pommer wrote:
Olijfboompje wrote:Banuitslak
Banaanslak

Om te gieren.
Hou op hoor
rooh po uoH
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Socializerz wrote:Tripplepost :P
xd xd :lol: xd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: xd xd xd xd xd
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Haha maar hij is wel leuk :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Socializerz wrote:Tripplepost :P
Comboooooo
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Daar zit je dan voor het eerst bij je schoonouders aan tafel, haha:

Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over sex en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn. Die avond komt de jongen bij de ouders aan en het meisje doet open. Ze is erg enthousiast en ze gaan meteen aan tafel. De jongen stelt gelijk voor te gaan bidden en gaat met gebogen hoofd zitten. Na vijf minuten nog steeds. Na tien minuten met gebogen hoofd te hebben gezeten, buigt het meisje naar hem toe en zegt: ”Ik heb nooit geweten dat je zo religieus was!” De jongen antwoordt: ”Ik heb nooit geweten dat jouw vader drogist was.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
dennis wrote:Daar zit je dan voor het eerst bij je schoonouders aan tafel, haha:

Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over sex en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn. Die avond komt de jongen bij de ouders aan en het meisje doet open. Ze is erg enthousiast en ze gaan meteen aan tafel. De jongen stelt gelijk voor te gaan bidden en gaat met gebogen hoofd zitten. Na vijf minuten nog steeds. Na tien minuten met gebogen hoofd te hebben gezeten, buigt het meisje naar hem toe en zegt: ”Ik heb nooit geweten dat je zo religieus was!” De jongen antwoordt: ”Ik heb nooit geweten dat jouw vader drogist was.
Die was best voorspelbaar. :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
En toch vind ik hem heel grappig :thumbup:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak. De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: Welk meisje wil je? Waarop de jongen antwoordt: Ik wil er eentje met een vuile ziekte. De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel heel veel geld op zak: Dan moet je Nancy hebben. De jongen haast zich naar de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft. Na een halfuurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker met een touwtje achter zich aan. De hoerenmadam is toch nieuwsgierig en vraagt waarom hij nu sex wilde met Nancy die een ziekte had. De jongen antwoordt: Kijk als ik straks thuiskom, ben ik alleen met de babysitter. Ik weet dat ze van kleine jongetjes houd en zal met mij sex willen. Zo krijgt ze van mij een vieze ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitter naar huis brengt zal hij op de achterbank een nummertje met haar doen en krijgt ook hij een vieze ziekte. En als hij daarna weer thuis komt wil hij nog even met mijn moeder het bed in duiken en krijgt ook zij die vieze ziekt. En morgen zal moeder, want ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer. En die moet ik hebben. Dat is de lul die mijn kikker heeft doodgereden :D
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Crap Dubbelpost :oh:
Last edited by SkiggyRapz18 on 01 Nov 2012 13:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Shit Tripplepost :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
hij kan beter voor dat geld een mes kopen en die vent neersteken.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Oud :P
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Hoe noem je een Turkse homo ?

Een Islammietje
E
Er komt een vrouw bij de dokter. vraagtze: dokter, kunt U even alles nakijken daaronder?
ik ga morgen voor de 4e keer trouwen...

Die dokter kijkt alles na en concludeert: mevrouw U bent morgen voor de 4e keer getrouwd, maar nog steeds maagd?

Zegt die vrouw: ja, ik heb mn 1e man gehad, die was architekt, die plande alles.
2e man was een psycholoog, die lulde alleen erover.
de 3e was een gemeenteambtenaar die moest kijken of het zonder vergunning kon.
mn volgende man is een man van de belastingdienst. daar weet ik zeker dat ik genaaid wordt.
S
Komt een man in de hemel en gaat op bezoek bij Petrus. Eenmaal daar aangekomen ziet hij een gigantische muur vól met klokken. 'Zeg Petrus, waar zijn al die klokken voor?' 'Nou,' zegt Petrus, 'iedereen die ook maar iets betekenen heeft of heeft gehad, heeft hier een klok hangen. Elke keer als zo'n persoon liegt gaat diens klok een uur vooruit.' De man is helemaal verwonderd over dit ingenieuze idee en gaat de muur bij langs. 'Kijk, hier hangt moeder Theresa, die heeft nog nooit gelogen, dus haar wijzer staat nog bovenaan. En hier iets verderop hangt Abraham Lincoln, die heeft slechts twee leugens verteld, dus die staat op twee uur' legt Petrus verder uit. 'Maar Petrus, ik kan Mark Rutte niet vinden.' Petrus zucht en antwoord: 'Die hing hier wel tussen, maar tegenwoordig gebruik ik die op mijn kantoor als ventilator.'

Hahaha xd
K
haha hihi
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Chris Two wrote:
Fuzzylogic wrote:Bestaat zwarte piet niet ofzo zijn oogleden zijn wit ben ik gewoon al die tijd bedrogen :/
Ben blij dat de paashaas wel bestaat...
Deze was zo ziek dat hij hier een honorable mention verdient
C
Gisteren was ik op bezoek bij mijn kameraad die nogal slecht te been is. Op een geven moment vraagt hij: " Joey, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten".

Zo goed als ik ben ga ik de trap op en wandel een kamer binnen, waar ik die 2 beeldschone 21 en 23-jarige dochters van hem aantref. Ik vergeet onmiddellijk waarvoor ik eigenlijk naar boven ben gegaan en zeg tegen die babes:

"Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens goed te neuken".
"Ja, ja, dat zal wel", giechelen ze.
"Watte, geloof je me niet? Ik zal het jullie bewijzen". Ik ga in de deuropening staan en roep naar beneden: "Moet ik ze allebei pakken?"
Klinkt er van beneden: "Tuurlijk, wat dacht je dan !!!!!"
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Chris Two wrote:Gisteren was ik op bezoek bij mijn kameraad die nogal slecht te been is. Op een geven moment vraagt hij: " Joey, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten".

Zo goed als ik ben ga ik de trap op en wandel een kamer binnen, waar ik die 2 beeldschone 21 en 23-jarige dochters van hem aantref. Ik vergeet onmiddellijk waarvoor ik eigenlijk naar boven ben gegaan en zeg tegen die babes:

"Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens goed te neuken".
"Ja, ja, dat zal wel", giechelen ze.
"Watte, geloof je me niet? Ik zal het jullie bewijzen". Ik ga in de deuropening staan en roep naar beneden: "Moet ik ze allebei pakken?"
Klinkt er van beneden: "Tuurlijk, wat dacht je dan !!!!!"
Volgens mij is dit verhaal fictief... Jij heet toch Chris(ti(a)an?)?