neuhHeter Pan wrote:Volgens mij is dit verhaal fictief... Jij heet toch Chris(ti(a)an?)?Chris Two wrote:Gisteren was ik op bezoek bij mijn kameraad die nogal slecht te been is. Op een geven moment vraagt hij: " Joey, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten".
Zo goed als ik ben ga ik de trap op en wandel een kamer binnen, waar ik die 2 beeldschone 21 en 23-jarige dochters van hem aantref. Ik vergeet onmiddellijk waarvoor ik eigenlijk naar boven ben gegaan en zeg tegen die babes:
"Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens goed te neuken".
"Ja, ja, dat zal wel", giechelen ze.
"Watte, geloof je me niet? Ik zal het jullie bewijzen". Ik ga in de deuropening staan en roep naar beneden: "Moet ik ze allebei pakken?"
Klinkt er van beneden: "Tuurlijk, wat dacht je dan !!!!!"
Active topics in Off-Topic
Moderators
2007 belde hij wil z'n grap terugChris Two wrote:Gisteren was ik op bezoek bij mijn kameraad die nogal slecht te been is. Op een geven moment vraagt hij: " Joey, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten".
Zo goed als ik ben ga ik de trap op en wandel een kamer binnen, waar ik die 2 beeldschone 21 en 23-jarige dochters van hem aantref. Ik vergeet onmiddellijk waarvoor ik eigenlijk naar boven ben gegaan en zeg tegen die babes:
"Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens goed te neuken".
"Watte, geloof je me niet? Ik zal het jullie bewijzen". Ik ga in de deuropening staan en roep naar beneden: "Moet ik ze allebei pakken?"
Nee, Rob.Heter Pan wrote:Volgens mij is dit verhaal fictief... Jij heet toch Chris(ti(a)an?)?Chris Two wrote:Gisteren was ik op bezoek bij mijn kameraad die nogal slecht te been is. Op een geven moment vraagt hij: " Joey, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten".
Een man vind een kameel. De kameel vind van niet...... 
Komt een cowboy de kapsalon uit lopen, pony wegGlenn wrote:Een man vindt een kameel. De kameel vind van niet......
Hardstyleking wrote: Een man vindt een kameel, de kameel vindt van niet.
Komt er een pinguïn bij de bakker, zegt ie: "Doe maar 1 brood."
Zegt de bakker: "Wit of bruin?"
Pinguïn: "Maakt niet uit ben toch met de scooter."

Zegt de bakker: "Wit of bruin?"
Pinguïn: "Maakt niet uit ben toch met de scooter."
Wit brood is niet zo zwaar als bruin brood maar dat maakt de penguin niet uit want hij is op de scooter dus hoeft 'ie het niet te tillen.
Komt een Giraffe bij de bakker, zegt hij 'een gesneden volkeren alsjeblieft'
Zegt de bakker 'heey houd je bek eens, giraffen kunnen helemaal niet praten!!!'
Zelfde idee
Ik ga stuk trouwens... 
Zegt de bakker 'heey houd je bek eens, giraffen kunnen helemaal niet praten!!!'
Zelfde idee
De bakker zijn dood is de ander zijn brood.
Iemand dood maken met een blije mus.
komt een man bij de dokter zegt de dokter ruim je dat zelf wel op?
staat een man te wachten op de bus, zegt de buschauffeur: "kom daar eens vanaf"
-
S
re re repost van oa. pagina 47Distinctive wrote:staat een man te wachten op de bus, zegt de buschauffeur: "kom daar eens vanaf"
De postbode gooit een brief in de bus, zegt de buschauffeur: ja, wat moet ik daar nou weer mee?
De grap die je wil bekijken kan schokkende of schunnige inhoud bevatten. Ik wil de minderjarige bezoekers beschermen voor deze inhoud en vraag daarom expliciet jouw akkoord om deze grap te lezen.
Laatst stond ik in de file, draait de man naast mij zijn raampje open. Ik dacht die wil mij wat vragen, dus ik draai me raampje open. Roept de man: “He, ook een scheet gelaten?!”

Laatst stond ik in de file, draait de man naast mij zijn raampje open. Ik dacht die wil mij wat vragen, dus ik draai me raampje open. Roept de man: “He, ook een scheet gelaten?!”
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Als je een kuil graaft voor een ander. Word je moe
1 zwaluw maakt geen zomer. 2 ook niet.
1 zwaluw maakt geen zomer. 2 ook niet.
-
S
Het is de bedoeling dat je moppen plaatst Wout 
Waar is jouw mop dan?Spablauw wrote:Het is de bedoeling dat je moppen plaatst Wout
Onder het motto flauwe grappen van de vorige pagina.
Het is rood, valt op de schoorsteen, via de dakgoot precies in de regenton, wat is dat?
puur toeval
Hoelang is een Chinees, wie is zijn vrouw en hoe heet zijn hond.
Als je poep omdraait wat krijg je dan? vieze handen
Een haan zit boven op het dak en legt een ei, welke kant rolt het ei op? een haan kan geen ei leggen....
Als je poep omdraait wat krijg je dan? vieze handen
Een haan zit boven op het dak en legt een ei, welke kant rolt het ei op? een haan kan geen ei leggen....
komt er een man in de bakker zegt de bakker smeerlap
Hoe noem je een pedofiele zwemleraar?
Een chloorlap
Een chloorlap
giegel giegelRawbin wrote:Hoe noem je een pedofiele zwemleraar?
Een chloorlap
-
A
Hoe noem je een vrouw die meedoet met de bloemencorso?

-
S
Hardstyle