Het is krom en zit niet meer op dit forum 
Banaanslak
Banaanslak
SHIIIIT DRERRIE DEZE FA2'S ZIJN AAAAAAANNNN BWAHUWAHIUWWHUUAAUUWHAHUUUUAUAUUAHAAHAHAHRawbin wrote:HAHAHA JULLIE ZIJN KK FA2
ik hoorde vandaag ook een lauwe in de klas.
ik heb een mop...2 geamputeerde tieten in een envelop HAHAHAHAHA KANKER GOEIE GRAP IK GING KANKER A STUK MATTIE
tom is die ekte fa2 mang, ik ga helemaal brokko mi mang drop nog eentje swatommetjeuh wrote:SHIIIIT DRERRIE DEZE FA2'S ZIJN AAAAAAANNNN BWAHUWAHIUWWHUUAAUUWHAHUUUUAUAUUAHAAHAHAHRawbin wrote:HAHAHA JULLIE ZIJN KK FA2
ik heb een mop...2 geamputeerde tieten in een envelop HAHAHAHAHA KANKER GOEIE GRAP IK GING KANKER A STUK MATTIE

tommetjeuh wrote:EY EY hoor dezu, wat zijn 2 tattas in jilla??? SCOTOE SWA HAHAHAHHAHAHAHAHA

George ook niet.Entourage wrote:Ik snap de clue niet.
biscuit wrote:Een zwerver ligt te slapen op een bankje in de dierentuin, dichtbij de krokodillen. Een krokodil komt steeds dichterbij en ziet een moment om toe te happen.
Een ouder stel loopt voorbij en ziet dat de krokodil de zwerver al half naar binnen heeft gewerkt, waarop de vrouw van het stel zegt "'t zijn ook niet meer de zwervers van vroeger....kijk 'm daar liggen met z'n slaapzak van Lacoste".
vallende sterrenLyst wrote:Zo kun je wel bezig blijven, wat zijn Joden op een duikplank
Joden?Lyst wrote:Zo kun je wel bezig blijven, wat zijn Joden op een duikplank
Joden op een duikplank?Lyst wrote:Zo kun je wel bezig blijven, wat zijn Joden op een duikplank
FAKKKAA!tommetjeuh wrote:SHIIIIT DRERRIE DEZE FA2'S ZIJN AAAAAAANNNN BWAHUWAHIUWWHUUAAUUWHAHUUUUAUAUUAHAAHAHAHRawbin wrote:HAHAHA JULLIE ZIJN KK FA2
Wout1997 wrote:hoe maak je een pratende cake?
met voicemeel
Wat is de favoriete televisiezender van een pedofiel ?
Net 5