Rampestamper wrote:Iedereen die Robbin heet is een mooie jongen..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zegt de grootsteRampestamper wrote:Iedereen die Rob(b)in heet is mooiboy..
AitRampestamper wrote:Iedereen die Robin heet is een mooie jongen..
Waarom zet je mijn foto dan neer?Pommer wrote:Wtf?Jurheinen wrote:Gewoon je hele hoofd op die foto. Die oorbel is natuurlijk de druppel die de emmer doet overlopen
Ik kijk gewoon een beetje half glimlachend uit het raam en er wordt een foto genomen, kan ik ook niks aan doen
Maar inderdaad, ik ben wel een beetje een mooiboy, vandaar ook mijn getinte huidskleur, mijn vele sieraden, mijn gespierde lichaamsbouw en al die foto's die ik heb genomen voor de spiegel.
Enige sieraad wat ik had was een ketting, auss staat open omdat het tering warm was, zonnebril voor me doppen, wat kan je nog meer zeggen?
Maar het was duidelijk een trol
nielstil wrote:Die linkse zit bij me in de klass
Rawbin wrote:Hahahah da's Wesley. Die gozer gaat trouwens ook naar aardig wat hardstyle & hardcore feestjes![]()
Dat weet ik zo net nog niethardcoresjors wrote:Maar het was duidelijk een trolPommer wrote:Wtf?Jurheinen wrote:Gewoon je hele hoofd op die foto. Die oorbel is natuurlijk de druppel die de emmer doet overlopen
Ik kijk gewoon een beetje half glimlachend uit het raam en er wordt een foto genomen, kan ik ook niks aan doen
Maar inderdaad, ik ben wel een beetje een mooiboy, vandaar ook mijn getinte huidskleur, mijn vele sieraden, mijn gespierde lichaamsbouw en al die foto's die ik heb genomen voor de spiegel.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dat was (neem ik aan) een grap aangezien je er totaal niet op lijkt
Henk jan zegt toch dat hij nog niet weet of dat wel een grap was?M-arijn wrote:Dat was (neem ik aan) een grap aangezien je er totaal niet op lijkt
Daarom wou ik zijn verklaring even, haha
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Dat ging volgens mij over Pommer 
hardcoresjors wrote:Henk jan zegt toch dat hij nog niet weet of dat wel een grap was?M-arijn wrote:Dat was (neem ik aan) een grap aangezien je er totaal niet op lijkt![]()
Daarom wou ik zijn verklaring even, haha

-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Dat hele gebeuren gaat niet eens over jou Sjors. Als je goed leest gaat het over Pommer. Je hebt niet eens een oorbel dus hoe kan het eigenlijk over jou gaan
Je quote de verkeerde want die linkse heet michielSolis wrote:nielstil wrote:Die linkse zit bij me in de klassRawbin wrote:Hahahah da's Wesley. Die gozer gaat trouwens ook naar aardig wat hardstyle & hardcore feestjes![]()
prachtig
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
M-arijn wrote:Dat hele gebeuren gaat niet eens over jou Sjors. Als je goed leest gaat het over Pommer. Je hebt niet eens een oorbel dus hoe kan het eigenlijk over jou gaan
En toen zei henk jan dus over mijn opmerking dat hij het niet wist, duidelijk?hardcoresjors wrote:Waarom zet je mijn foto dan neer?Pommer wrote:Wtf?Jurheinen wrote:Gewoon je hele hoofd op die foto. Die oorbel is natuurlijk de druppel die de emmer doet overlopen
![]()
Enige sieraad wat ik had was een ketting, auss staat open omdat het tering warm was, zonnebril voor me doppen, wat kan je nog meer zeggen?![]()
Maar het was duidelijk een trol
Haha die arm ook zo houden
hahaha dat is echt te triest voor woorden.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Anders zie je zijn gespierde armen toch nietHenk-Jan wrote:Haha die arm ook zo houdenhahaha dat is echt te triest voor woorden.
What the.. Dit gaat way too furrrrrrrrrrrr!! Dit soort volk verdient de kogel nog niet eens man!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
I dont want to live on this planet anymore
Hoofdcoach wrote:I dont want to live on this planet anymore

bb is voor batties iphone is voor de echte hipstersProject 141 wrote:Foto maken met een camera? AmateurBB jwt