Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nieuwe mode, petten met de klep aan de zijkant?
En het stickertje erop laten. Dat is stoerHoofdcoach wrote:Nieuwe mode, petten met de klep aan de zijkant?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Die zie ik nu nog nietJurheinen wrote:Anders zie je zijn gespierde armen toch nietHenk-Jan wrote:Haha die arm ook zo houdenhahaha dat is echt te triest voor woorden.
Dat Spongebob shirt maakt het geheel wel af natuurlijk!

De onderste natuurlijk.. De bovenste ken ik niet.. 
Wat is er dan zo mooi aan die boy?
Zonnebril, stropdas, attitude.. JWZ tokkkkRuubiie wrote:Wat is er dan zo mooi aan die boy?
vooral de oranje stukjes uit z'n orenRampestamper wrote:Zonnebril, stropdas, attitude.. JWZ tokkkkRuubiie wrote:Wat is er dan zo mooi aan die boy?
wel een mooie boyRuubiie wrote:vooral de oranje stukjes uit z'n orenRampestamper wrote:Zonnebril, stropdas, attitude.. JWZ tokkkkRuubiie wrote:Wat is er dan zo mooi aan die boy?
haha erg ventje hoor!
Het is pure liefdeRawbin wrote:hahah ik voel haat hierzo
Dan komt de haat vanuit jouw kant, want van mij kant is er alleen de lievvvvvvvvvvvdeRawbin wrote:Zonder haat is er geen liefde
Als ik m'n vriendin niet zo zou haten, zou ik ook niet zo van der houden.
Vat je 'm?
Vat je 'm?
Ik had op het moment van de foto wel haatgevoelens, meer omdat ik toen 32 uur lang wakker was.. 
Edit: Maar de liefdesgevoelens die ik tegelijkertijd had, waren nog niet uitgewerkt..
Edit: Maar de liefdesgevoelens die ik tegelijkertijd had, waren nog niet uitgewerkt..
-
B
Bump